Eroaako mies aina toisen naisen takia?
Melkein jokainen tuntuu olevan sitä mieltä, ettei mies lähde tyhjän päälle. Eli kun mies eroaa, on hänellä aina jo uusi suhde valmiina odottamassa. Minun mieheni on kuitenkin omien sanojensa mukaan menossa tyhjän päälle. Hän muuttui pari-kolme kuukautta sitten etäiseksi, ja pelasi vain tietokoneella. Olin siinä vaiheessa jo varma, että on toinen nainen. Hän ei kuunnellut mitään mitä sanoin. Välillä tuli taas parempi kausi ja mies oli normaali ja kaikki oli taas hyvin. Uskottelin itselleni, ettei mitään toista naista ole. Oli pakko kuitenkin tarkistaa puhelin, eikä sielläkään ollut mitään epäilyttäviä numeroita tai viestejä. Olisiko mahdollisesti poistanut sitten viestit ja muistaa numeron ulkoa? Meillä oli riitaa kun hän huijasi minua eräässä asiassa. Seuraavana päivänä hän sanoi, että haki uutta asuntoa. Nyt olin jo aivan varma uudesta naisesta, vaikka mitään todisteita ei ole.
Hän on ehkä hieman etäinen, käy paljon facebookissa ja päivittää tilojaan, mutta ei kuitenkaan juttele siellä kenenkään kanssa eri tavalla kuin ennenkään. Tulee aina töistä kotiin suoraan eikä piilottele kännykkää. Taitaa olla aika hyvä piilottelemaan uutta naistaan?Hän sanoo, ettei jaksa edes ajatella vielä mitään uusia suhteita. Kestää kuulemma niin pitkään toipua tästä suhteesta ja minä olen aiheuttanut hänelle vain vihantunteita kaikkiin naisiin. Tuskinpa asia ihan noin kuitenkaan on. Eiköhän ne muut naiset ole niitä ihania ja iloisia nuoria neitoja ja mä vanha rasittava kanttura? Meillä on ollut aika painostava tunnelma parin kuukauden ajan, kun mies sulkeutuu ja on koko ajan tietokoneella. Lastenkaan kanssa hän ei halua tehdä mitään. Tai jos tekee, niin lähtee ulos tai muualle lasten kanssa, ilman minua.
Vastatkaa, kiitos. Onko mahdollista, ettei hänellä ole toista naista? Hän ei myöskään halua ihan lopullisesti erota, vaan kokeilla miltä erillään asuminen tuntuu. Pelkään, että tässä käy niin, että kokeilee uutta naista vähän aikaa ja kun alkaa taas tylsistyttää, palaakin minun luokseni. Siinä vaiheessa tietenkään minulla ei ole ollut ketään muuta, mutta hänellä on :(
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:03"]Anna sen miehen todella tuntea olevansa vapaa susta, että et häntä pidättele. Hymyile vain ja sano, että kyllä kaikki tulee menemään hyvin. Yleensä sen lähtijän halu ja tarve lähteä alkaa hiipumaan siinä vaiheessa. Näin siis jos et itse haluaisi teidän liitosta luopua.
[/quote]
Tosin jos mies on niin epäkypsä, että on jonkun kaverin taivuteltavissa, niin mitä sä sillä miehellä teet..
On harvinaisempaa miehelle lähteä tyhjän päälle kuin naiselle, kyllä se on ihan selvä juttu. Nainen muutenkin kokee helpommin, että suhde on huono ja haluaa erota sen vuoksi, vaikkei olisi uutta miestä katsottuna. Mies eroaa vasta kun on rakastunut uuteen naiseen ja on valmis aloittamaan suhteen tämän kanssa. Tietty poikkeuksiakin on, mutta suhteen pitää olla kyllä jo tosi huono, että mies rupeaa poikamieheksi vapaaehtoisesti.
Ap:n kohdalla veikkaan, että on uusi nainen, mutta suhde ei vielä ole kovin selvä. Siksi mies soutaa ja huopaa kanssasi. Haluaisi uuden naisen itselleen, mutta tämä ei halua ottaa varattua. Olet takaportti. Jos sulla vain suinkin on kanttia, eroa, äläkä ota miestä takaisin, vaikka tämä hetken päästä perääsi ruikuttaisi. Ymmärrän, helpommin sanottu kuin tehty. Voittehan te toki pitää tauonkin, jonka aikana saa olla muita, mutta silloin on vaarana mustasukkaisuus sekä tietty se, että toinen paneskelee sinä aikana ja toinen mahdollisesti ei. Ja se pitäisi sitten kestää, jos palaattekin yhteen.
Kyllä sellaisiakin miehiä on, jotka eroavat vaikkei sitten uutta olisi katsottunakaan. Luulen kuitenkin, että alkuperäisen miehellä on, sillä se, että mies on ap:n viestin mukaan jo huijannut häntä jossain asiassa, niin luultavasti tässä toisessakin.
Monessa paikassa miehet kertoo avoimesti miten poistavat sivuhistoriat ja puhelimesta jopa ne sovellukset joka päivä kotiin tullessaan, joilla pitävät yhteyttä toiseen, joten niitä todisteita voi olla ihan turha etsiaä.
Mikä ap oli se asia, josta teillä se riita tuli?
No meidän suhde on kyllä ollut viime aikoina todella huono. Välillä tuntuu että olemme vihollisia. Kuitenkin, huomasin selkeän muutoksen miehen käytöksessä reilu pari kuukautta sitten. Kun siis muuttui sulkeutuneeksi. Arvelin heti toista naista syyksi, mutta lopulta uskoin kuitenkin johtuneen meidän riidoista, väsymyksestä ja unenpuutteesta.
ap
[quote author="melba" time="22.02.2015 klo 19:15"]
Kyllä sellaisiakin miehiä on, jotka eroavat vaikkei sitten uutta olisi katsottunakaan. Luulen kuitenkin, että alkuperäisen miehellä on, sillä se, että mies on ap:n viestin mukaan jo huijannut häntä jossain asiassa, niin luultavasti tässä toisessakin.
Monessa paikassa miehet kertoo avoimesti miten poistavat sivuhistoriat ja puhelimesta jopa ne sovellukset joka päivä kotiin tullessaan, joilla pitävät yhteyttä toiseen, joten niitä todisteita voi olla ihan turha etsiaä.
[/quote]
No sovelluksia mies ei pysty kai asentamaan kun on kadottanut jonkun salasanan, jota siis tarvitsee iphonessa sovellusten asennukseen... tai johonkin sisäänkirjautumisjuttuun tms.
Meillä oli riitaa siitä, kun minulla ei ollut mitään pikkujouluja, mutta hänellä oli. Hän järjesti meille omat pikkujoulut ja lupasi, että tulee työpaikan pikkujouluista ajoissa kotiin, eikä lähde baariin. No hän lähti kuitenkin eikä vaivautunut edes ilmoittamaan minulle, että hänellä kestääkin pitempään. Baarissa väitti olleensa miehen ja naisen kanssa. Nämä siis työkavereita. Myöhemmin myönsi, että oli oikeasti naisen kanssa kahdestaan. Mutta en kyllä edes usko, että on sen tietyn naisen kanssa ollut, vaan jonkun nuoremman :/
Mun mies kanssa väitti, ettei ollut toista naista. Toisaalta halusin uskoa häntä toisaalta huomasin kyllä merkkejä että jotain on tapahtumassa. Ihan just noita samoja: muuttui etäiseksi, ei katsonut kunnolla päinkään saati silmiin (oli häpeissään?) sanoi kaikkeen vaan suunnilleen, että ihan sama, kännykkä kädessä koko ajan jne.
Sitten sai sanottua, että meillä menee niin huonosti hänen mielestään eikä tätä kannata jatkaa. Ei puhettakaan mistään avioliittoneuvonnasta tai keskusteluista, hän oli selvästi päätöksensä tehnyt.
Parin kuukauden päästä sitten selvisi, että oli uusi nainen, oli ollut koko ajan vaikka väitti, ettei ero johtunut siitä ja oli mukamas tavannut naisen vasta eron jälkeen. Paskan marjat, se oli just tällanen klassinen tapaus.
En tunne yhtään erotapausta, ettei miehellä olisi ollut naista, siis jos mies on aloitteen tekijänä erolle.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:24"]
[quote author="melba" time="22.02.2015 klo 19:15"]
[/quote]
No sovelluksia mies ei pysty kai asentamaan kun on kadottanut jonkun salasanan, jota siis tarvitsee iphonessa sovellusten asennukseen... tai johonkin sisäänkirjautumisjuttuun tms.
Meillä oli riitaa siitä, kun minulla ei ollut mitään pikkujouluja, mutta hänellä oli. Hän järjesti meille omat pikkujoulut ja lupasi, että tulee työpaikan pikkujouluista ajoissa kotiin, eikä lähde baariin. No hän lähti kuitenkin eikä vaivautunut edes ilmoittamaan minulle, että hänellä kestääkin pitempään. Baarissa väitti olleensa miehen ja naisen kanssa. Nämä siis työkavereita. Myöhemmin myönsi, että oli oikeasti naisen kanssa kahdestaan. Mutta en kyllä edes usko, että on sen tietyn naisen kanssa ollut, vaan jonkun nuoremman :/
[/quote]
No tuo kyllä paljasti kaiken. On sillä toinen. Eri asia sitten on, että onko sellainen, jonka luo muuttaa asumaan vai onko vain ihastus, mutta joku muualle vetävä voima on kyllä varmasti.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]
Mun mies kanssa väitti, ettei ollut toista naista. Toisaalta halusin uskoa häntä toisaalta huomasin kyllä merkkejä että jotain on tapahtumassa. Ihan just noita samoja: muuttui etäiseksi, ei katsonut kunnolla päinkään saati silmiin (oli häpeissään?) sanoi kaikkeen vaan suunnilleen, että ihan sama, kännykkä kädessä koko ajan jne.
Sitten sai sanottua, että meillä menee niin huonosti hänen mielestään eikä tätä kannata jatkaa. Ei puhettakaan mistään avioliittoneuvonnasta tai keskusteluista, hän oli selvästi päätöksensä tehnyt.
Parin kuukauden päästä sitten selvisi, että oli uusi nainen, oli ollut koko ajan vaikka väitti, ettei ero johtunut siitä ja oli mukamas tavannut naisen vasta eron jälkeen. Paskan marjat, se oli just tällanen klassinen tapaus.
En tunne yhtään erotapausta, ettei miehellä olisi ollut naista, siis jos mies on aloitteen tekijänä erolle.
[/quote]
Siis sinä et tunne. Et voi väittää, etteikö niitä olisi ja paljon. Mies vain vittuuntuu akkaansa ja jättää sen.
Niin, tai siis ei kuulemma kehdannut aluksi kertoa, että ol "Liisan" kanssa kahdestaan, kun pelkäsi, että suutun. Mutta tämä Liisa on oikeasti sellainen joka ei ole uhka. JOS on Liisan kanssa ollut...
Nainen ei lähde koskaan, ellei hänellä ole paikkaa minne mennä.
voisiko miehesi mitenkään todistaa, että illan aikana ei tapahtunut mitään? voisit esim. tarkistaa missä tämä "liisa" asuu, ja katsoa tilitapahtumista, että ajoiko hän taksilla jonnekin ennen kotiin tuloaan.
Minusta kuulostaa että hänellä ei ole toista naista, on vain tehnyt päätöksen että haluaa erota.
Kyllä hän alkaisi viettää enemmän aikaa uuden naisensa kanssa, jos sellainen olisi.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:42"]
[/quote]
Siis sinä et tunne. Et voi väittää, etteikö niitä olisi ja paljon. Mies vain vittuuntuu akkaansa ja jättää sen.
[/quote]
Mitä sä keuhkoot siellä, niinhän mä just sanoinkin, että minä en tunne! Kyllä sellaisia tapauksia varmasti on, mutta harvemmassa.
jos miehesi meni taksilla naisen kämpälle, niin sitten voit olla varma, että on pettänyt sinua.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:42"]
[/quote]
[/quote]
Mitä sä keuhkoot siellä, niinhän mä just sanoinkin, että minä en tunne! Kyllä sellaisia tapauksia varmasti on, mutta harvemmassa.
[/quote]
Mutta silti pitää päästä pätemään, että sä tiedät varmasti, että niitä on vähemmän. Joku v*tun keittiöpsygologi taas siellä...
Se mielikuvitusnainen on hyvä ja valitettavan yleinen defenssi. Ei tarvitse katsoa peiliin ja miettiä, että mikä siinä suhteessa oikeasti oli vialla ja mitä asian eteen olisi voinut tehdä, kun laittaa sen eron pettäjämiehen ja toisen naisen piikkiin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:35"]
Mutta luulen kuitenkin, että jos ei ole toista naista, niin ero on varmaan jonkun kaverin päähänpisto. Kerran hän puhui minulle parisuhteemme tilasta ikään kuin ulkopuolisen silmin. Sitä on vähän vaikea selittää, mutta kuulosti ihan kuin hän olisi puhunut jollekin meidän parisuhteesta ja toistelisi sitä mitä se toinen ihminen on puhunut. Veikkaan erästä miespuolista henkilöä työpaikalla, joka aina kuuntelee "välittävästi" ja samalla puhuu heitä eron kannalle.
ap
[/quote]
Mies puhuu varmaan totta. Ero ei johdu toisesta naisesta, vaan sinusta. Tähän asti ketjua luettuani minulla on kuva että ovat kamala pirttihirmu joka alistaa miestään.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:52"]
jos miehesi meni taksilla naisen kämpälle, niin sitten voit olla varma, että on pettänyt sinua.
[/quote]
No en tiedä menikö, käsittääkseni tuli baarista kotiin, kun kädessä oli leima ja osasi kertoa keikasta joka siellä oli. Tuli kuitenkin vähän yhden jälkeen kotiin, vaikka oli luvannut tulla jo heti kun pikkujoulujen virallinen osuus on ohi. Myös kotiin tullessaan sanoi, että haluaa mennä kanssani naimisiin. Silloin meillä siis oli häät suunnitteilla vielä, mutta riitojen takia oli epävarmaa siirretäänkö häitä myöhemmäksi vai ei. Häiden piti olla helmikuussa, mutta ne peruttiin kuukausi etukäteen. Minä olin siinä uskossa, että niitä vain siirretään, mutta melkein heti perumisen jälkeen mies alkoikin tosissaan miettiä eroa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:50"]
Melkein jokainen tuntuu olevan sitä mieltä, ettei mies lähde tyhjän päälle. Eli kun mies eroaa, on hänellä aina jo uusi suhde valmiina odottamassa. Minun mieheni on kuitenkin omien sanojensa mukaan menossa tyhjän päälle. Hän muuttui pari-kolme kuukautta sitten etäiseksi, ja pelasi vain tietokoneella. Olin siinä vaiheessa jo varma, että on toinen nainen. Hän ei kuunnellut mitään mitä sanoin. Välillä tuli taas parempi kausi ja mies oli normaali ja kaikki oli taas hyvin. Uskottelin itselleni, ettei mitään toista naista ole. Oli pakko kuitenkin tarkistaa puhelin, eikä sielläkään ollut mitään epäilyttäviä numeroita tai viestejä. Olisiko mahdollisesti poistanut sitten viestit ja muistaa numeron ulkoa? Meillä oli riitaa kun hän huijasi minua eräässä asiassa. Seuraavana päivänä hän sanoi, että haki uutta asuntoa. Nyt olin jo aivan varma uudesta naisesta, vaikka mitään todisteita ei ole.
Hän on ehkä hieman etäinen, käy paljon facebookissa ja päivittää tilojaan, mutta ei kuitenkaan juttele siellä kenenkään kanssa eri tavalla kuin ennenkään. Tulee aina töistä kotiin suoraan eikä piilottele kännykkää. Taitaa olla aika hyvä piilottelemaan uutta naistaan?Hän sanoo, ettei jaksa edes ajatella vielä mitään uusia suhteita. Kestää kuulemma niin pitkään toipua tästä suhteesta ja minä olen aiheuttanut hänelle vain vihantunteita kaikkiin naisiin. Tuskinpa asia ihan noin kuitenkaan on. Eiköhän ne muut naiset ole niitä ihania ja iloisia nuoria neitoja ja mä vanha rasittava kanttura? Meillä on ollut aika painostava tunnelma parin kuukauden ajan, kun mies sulkeutuu ja on koko ajan tietokoneella. Lastenkaan kanssa hän ei halua tehdä mitään. Tai jos tekee, niin lähtee ulos tai muualle lasten kanssa, ilman minua.
Vastatkaa, kiitos. Onko mahdollista, ettei hänellä ole toista naista? Hän ei myöskään halua ihan lopullisesti erota, vaan kokeilla miltä erillään asuminen tuntuu. Pelkään, että tässä käy niin, että kokeilee uutta naista vähän aikaa ja kun alkaa taas tylsistyttää, palaakin minun luokseni. Siinä vaiheessa tietenkään minulla ei ole ollut ketään muuta, mutta hänellä on :(
[/quote]
Kyllä miehet lähtee ihan ilman toista naistakin. Toi on naisten keksimä tarina koska ne ei kehtaa myöntää että mies jättää heidät ilman että mies olisi pettänyt
[/quote]
Niin...Minä kyllä hyväksyisin helpommin sen, että tämä johtuisi vain huonosta käytöksestä eikä toisesta naisesta. Joku miespuolinen parisuhdeterapeuttikin sanoi, ettei mies lähde tyhjän päälle, että kyllä miehellä on yleensä uusi suhde katsottuna valmiiksi.
[/quote]
En tiedä kenellä idiootti terapeutilla olet ollut mutta ei pidä paikkaansa. Miehet lähtee todella usein ihan sen takia että ei enää jaksa naista. Ei jaksa sitä jatkuvaa nalkutusta, valitusta ja vinkumista
[/quote]
Samaa mieltä. Ei vieraissa käyvät miehet jätä vaimoaan, ne haluaa saada kaiken, eli sekä perheen vaimoneen että rakastajattaret sekä irtosuhteet.
Jos mies ottaa eron, niin hänellä on vain tullut mitta täyteen vaimoaan.
Naiset nyt saattaa lähteä hyvinkin kevyiden romassien vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:50"]
[/quote]
Kyllä miehet lähtee ihan ilman toista naistakin. Toi on naisten keksimä tarina koska ne ei kehtaa myöntää että mies jättää heidät ilman että mies olisi pettänyt
[/quote]
Niin...Minä kyllä hyväksyisin helpommin sen, että tämä johtuisi vain huonosta käytöksestä eikä toisesta naisesta. Joku miespuolinen parisuhdeterapeuttikin sanoi, ettei mies lähde tyhjän päälle, että kyllä miehellä on yleensä uusi suhde katsottuna valmiiksi.
[/quote]
En tiedä kenellä idiootti terapeutilla olet ollut mutta ei pidä paikkaansa. Miehet lähtee todella usein ihan sen takia että ei enää jaksa naista. Ei jaksa sitä jatkuvaa nalkutusta, valitusta ja vinkumista