Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain millään tule tinderissä osumia.

Vierailija
27.11.2021 |

Ennen tuli osumia ei tule enää. En tiedä miksi näin. En ole tasoa 10 mies.. enkä 5 mies.. vaan siltä väliltä joskus tulee joku osuma. Ei taida olla ihan mun juttu ja naiset ei pidä mun ulkonäöstä. Mistähän naisen saisi.

Kommentit (246)

Vierailija
1/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä ettiikö noi naiset palstaprinssiä vai mitä?

Vierailija
2/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on hiljasta. Kirjottakaa ihmiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte. 

Vierailija
4/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko olet täällä valittamassa?

Vierailija
5/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan poistaa koko tinderin ei ihan mun juttu.. mitähän noi naiset etsii rikkaita komeita alfaprinssejä

Vierailija
6/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan sama juttu, ei kai tämä pärstä kelpaa suominaiselle, kahteen viikkoon ei tykkäyksen tykkäystä suomalaiselta.. Olen tullut siihen lopputulokseen, että käyn koulut loppuun ja etsin mukavan ulkomaalaisen naisen, vaikka thaimaan tuliaisen, suosittelen samaa kaikille muillekkin, eiköhän nuo naiset ole tässä tuolileikissä varattu joillekin muille kuin meille. Onhan tuota kalaa meressä.

Vierailija
7/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihan sama juttu, ei kai tämä pärstä kelpaa suominaiselle, kahteen viikkoon ei tykkäyksen tykkäystä suomalaiselta.. Olen tullut siihen lopputulokseen, että käyn koulut loppuun ja etsin mukavan ulkomaalaisen naisen, vaikka thaimaan tuliaisen, suosittelen samaa kaikille muillekkin, eiköhän nuo naiset ole tässä tuolileikissä varattu joillekin muille kuin meille. Onhan tuota kalaa meressä.

Mulle taas naiset sanonu ihan söpö kivan näkönen mies mutta ei tule kun tinder gold matcheja ei kai tällänen mies vain kelpaa kellekkään.. pitäs olla joku alfaprinssi.

Vierailija
8/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on nirsoja.. ei voi muuta sanoa.. ei noita naisia ymmärrä. Ei kiinnosta thaimaalaiset naiset.

Vierailija
9/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsous on ihan joka ihmisen oikeus. Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta. Piste.

Vierailija
10/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten lievästi ylipainonen yksinäinen erilainen mies ei kelpaa.. pitäs olla palstaprinssi.. kallis bemari.. rahaa.. ja hienot vaatteet.. koruja.

Vierailija
11/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama laattikoleuka palstaprinssi kiinnostaa laiha mies ja komea? Just joo kaikki ei ole sellasia.. kyllä minua kiinnostaa monet naiset.

Vierailija
12/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on nirsoja.. ei voi muuta sanoa.. ei noita naisia ymmärrä. Ei kiinnosta thaimaalaiset naiset.

Eiköhän sekin nirsous karise iän myötä ja muutu katkeruudeksi, kun ulkonäkö rapistuu eikä sitä unelmien prinssiä ole vieläkään löytynyt, mutta siinä vaiheessa sinä olet jo onnellisesti naimisissa sen thaikun kanssa, lapsiakin. Jos et kelpaa nyt, niin ei se tilanne tule parantumaan iän karttuessa, usko pois.

Vierailija
13/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte näyttääkö tinder teidän kuvaanne edes kenellekkään. Ja sitten kun niitä osumia joskus tulee niin jutelkaa vähän pitemmälle kuin moi, mitä kuuluu. Yrittäkää vähän edes virittää keskustelua.

Vierailija
14/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, kukaan ei sitä oikeutta sinulta vie.

Vierailija
15/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten lievästi ylipainonen yksinäinen erilainen mies ei kelpaa.. pitäs olla palstaprinssi.. kallis bemari.. rahaa.. ja hienot vaatteet.. koruja.

Tykkäätkö itse ylipainoisista naisista?

Vierailija
16/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sekin nirsous karise iän myötä ja muutu katkeruudeksi, kun ulkonäkö rapistuu eikä sitä unelmien prinssiä ole vieläkään löytynyt, mutta siinä vaiheessa sinä olet jo onnellisesti naimisissa sen thaikun kanssa, lapsiakin. Jos et kelpaa nyt, niin ei se tilanne tule parantumaan iän karttuessa, usko pois.

Joo etkö tajua ettei kaikkia kiinnosta thaikut.. montako kertaa se pitää sinulle sanoa??

Vierailija
17/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö itse ylipainoisista naisista?

Tykkään ja minulle kelpaisi hyvin sellainen.

Vierailija
18/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte näyttääkö tinder teidän kuvaanne edes kenellekkään. Ja sitten kun niitä osumia joskus tulee niin jutelkaa vähän pitemmälle kuin moi, mitä kuuluu. Yrittäkää vähän edes virittää keskustelua.

Sitten kun niitä osumia tulee, niin ne naiset vastailee joko parin päivän viiveellä tai eivät vastaa mitään, ja poistavat parin päivän päästä. Ja eiköhän sitä profiilia ole esitelty, mutta kun ei kelpaa, niin ei kelpaa, se on vain näköjään hyväksyttävä, ja haettava seuraa toisesta maasta tai jättäydyttävä runkkariksi.

Vierailija
19/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta naiset ei koskaa alota keskustelua.. miksi kerätä osumia jos ei kiinnosta?

Vierailija
20/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolahjaiset, velkaantuneet ja sosiaalisilta taidoiltaan heikot kaljamahat eivät todellakaan ole mitään 5-tason miehiä 🤦🏼‍♀️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä