Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuisi, mitä ajattelisit jos kukaan omista lapsistasi ei hankkisi ikinä lapsia?

Vierailija
27.11.2021 |

Etkä ikinä tulisi isovanhemmaksi? Olisiko kurjaa vai ihan ok?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään

Vierailija
62/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla on yksi lapsi. Olen täysin pro choice, arvostan elämän jatkuvuutta mutta en koe sukuhaarani olevan niin ainutkertainen, että sen tulisi jatkua. Jos - ja ehkä tapauksessani kun - haluan viettää aikaa lasten kanssa niin kyllähän suvussa ja tuttavapiirissä aina lapsia piisaa. Lisäksi työssäni kohtaan satunnaisesti lapsia ja voin heidän kanssaankin höpistä kaikenlaista lapsen kanssa höpistävää asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on vain oikein  ettei maailmanvihaajat  erityisesti  lisäänny.  Ehkä sitten  paremmin menestyneet  haluavat oikeast olla  lastelastensa  kanssa. Aika outoa  porukkaa. Mikä sen mukavampaa  kuin olla  kaikki  juhlapyhät  yhdessä omiensa kanssa.

Sillä lapsen puolisollakin voi olla suku, jonka kanssa hän haluaa viettää juhlapyhiä. Tai sitten he asuvat niin kaukana, että Suomeen ei tulla edes joka vuosi.

Vierailija
64/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Ei oo mitää hinkua mummoks ja se ikuinen lastenhoito ei kiinnosta. Pärjäisin ilman ihan hyvin.

Vierailija
65/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi lapsia niin niitten elämä olisi ihan niitten oma asia. Ne saa tehä just niinku haluaa. Järkyttävän itsekästä vaatia lapsia täyttämään äitinsä haluja ja fantasioita.

Vierailija
66/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 5 lasta, lastenlapsia on 2. Mutta en halua lisää. Ovat minulle rakkaita mutta tämä mummous ei ole minun heiniä. Itselläni terveys mennyt enkä aina jaksaisi hoitaa mutten uskalla kieltäytyä

Vierailija
67/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että saisin joskus lasten lapsia. Mutta samalla takaraivossa pieni pelko että mitä jos tälle mahdolliselle vauvalle/lapselle sattuu jotakin kamalaa. Itse olen menettänyt ensimmäisen vauvani. En tiedä miten kestäisin sen tuskan uudestaan ja nähdä lapseni tuskan ja surun.

Vierailija
68/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Tykkään kyllä lapsista kovasti mutta omahan se on valintansa.

Vierailija
69/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eiväthän lapset ole itsestäänselvyys kenellekään parille. Itse en en pystyisi sanomaan omalle jälkikasvulle että en oikeastaan haluaisi mummiksi enkä haluaisi hoitaa lapsenlapsia. Entä jos tämä pariskunta kärsii lapsettomuudesta ja itse on toivonut ettei lapsenlapsia tarvitsi tullakaan?

Vierailija
70/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden lisääntyjä *atsien takia tää maa on nyt niin persiistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan