Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WHO: Rokotettujenkin vältettävä lähikontakteja

Korona
27.11.2021 |

Mites se suu nyt pannaan, kun rokote ei avannutkaan ovea paratiisiin? Ei ainakaan tähän maalliseen?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rokottomattomana jätin firman pikkujoulut välistä, ei harmittanut yhtään kun jälkeenpäin kuulin koronan tarttuneen tästä kyseisestä ravintolasta missä esimieheni ja työtoverini olivat iltaansa viettäneet. Saatiin 5 positiivista tartuntaa ja kaikki 2. Rokotteen saaneita. Onneksi jätin menemättä.

Vierailija
102/105 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuplarokotettu ja koko ajan olen välttänyt kontakteja enkä missään vaiheessa ole luopunut maskin käytöstä. Rokote on tuonut turvaa lähinnä niin että en pelkää niin paljon joutuvani tehohoitoon. Muuten en käy ravintoloissa, kahviloissa tai missään yleisötapahtumissa. Eikö se nyt ole koko ajan ollut selvää että rokote ei tartuntoja estä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona kirjoitti:

Muistissa vielä tuo IL:n juttu, miten ovi avautuu Rokotetuilla paratiisiin ja millaista siellä olisi. Oksettavaa

Tämän muistan ikuisesti. Siinä oli jotenkin mainittu vielä miten ”täysin rokotettu kuulostaa sanottuna jotenkin hienolta, kuin olisi parempi versio itsestään.”

Ai että muistan jo tuolloin ajatelleeni, että mitä vittua. Ikinä koskaan kukaan ei ole tässä maailmassa sanonut, että lääkittynä olisi jotenkin parempi versio itsestään.

Vierailija
104/105 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuplarokotettu ja koko ajan olen välttänyt kontakteja enkä missään vaiheessa ole luopunut maskin käytöstä. Rokote on tuonut turvaa lähinnä niin että en pelkää niin paljon joutuvani tehohoitoon. Muuten en käy ravintoloissa, kahviloissa tai missään yleisötapahtumissa. Eikö se nyt ole koko ajan ollut selvää että rokote ei tartuntoja estä?

Ei ole ollut selvää. Tätä rokotetta on KOKO AJAN markkinoitu vastuullisena, joka suojaa läheisiä ja ympärillä olevia. Minne se valehtelu nyt on kadonnut? Eikö suojaakaan?

Yhdestäkään mediasta ei kuulunut sellaista viestiä että ota rokote ja pelasta ainakin itsesi. Vai kuuluiko?

Tämä on pikemminkin aivan vastuuton katastrofi ollut koko rokotushässäkkä. Toivon että tätä jälkipyykkiä pestään pitkään ja tarkasti.

Vierailija
105/105 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut selvää. Tätä rokotetta on KOKO AJAN markkinoitu vastuullisena, joka suojaa läheisiä ja ympärillä olevia. Minne se valehtelu nyt on kadonnut? Eikö suojaakaan?

Yhdestäkään mediasta ei kuulunut sellaista viestiä että ota rokote ja pelasta ainakin itsesi. Vai kuuluiko?

Tämä on pikemminkin aivan vastuuton katastrofi ollut koko rokotushässäkkä. Toivon että tätä jälkipyykkiä pestään pitkään ja tarkasti.

Olemme hieman eri medioita ilmeisesti seuranneet. Olen ottanut rokotteet estääkseni itseäni sairastumasta vakavaan tautimuotoon ja siten kuormittamasta terveydenhuoltoa. Vaikka olen perusterve ja hoikka niin en voi tietää etukäteen millaisena tuon sairastaisin. Mielestäni rajoitukset purettiin aivan liian aikaisin ja liian samaan aikaan. Koronapassi on mulle täysin yhdentekevä koska en kuitenkaan käy missään missä sitä tarvitsisin.