Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinin joululahjat?

Vierailija
27.11.2021 |

Mitä teille 14-15 v tytöt toivovat joululahjaksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaalle: farkut, huppari, aktiivisuusranneke, meikkejä, ihon-ja hiustenhoitotuotteita. "Merkkituotteita," olen ostanut pitkin vuotta alennuksista jne.

Vierailija
2/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risuja nuorisolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17-vuotiaalle: farkut, huppari, aktiivisuusranneke, meikkejä, ihon-ja hiustenhoitotuotteita. "Merkkituotteita," olen ostanut pitkin vuotta alennuksista jne.

Hemmottelet pilalle. Tekeekö edes kotitöitä?

Vierailija
4/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hemmottelen pilalle? Kyllä tekee, esim ruoan laitto on kotitöistä hälle mieleisin

Vierailija
5/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan aktiivisuusranneke "turha." Hän on urheilullinen, niin ajattelin tuollaisen turhakkeen ostaa kun halvalla sain. Muut sellaisia joita joutuu kuitenkin ostamaan, vaatteita ja hygieniatarvikkeita.

Vierailija
6/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hemmottelen pilalle? Kyllä tekee, esim ruoan laitto on kotitöistä hälle mieleisin

Kasa lahjoja. Missä pettymykset, joita tarvitaan?

ps. Ruoanlaitto on yhdyssana.

Vierailija
7/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden puhelimen haluaisi, muita toiveita ei ole tullut. Toki puhelin jo itsessään kallis lahja.

Vierailija
8/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo

Vierailija
9/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa nuori play station 5.

Vierailija
10/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasa lahjoja. Missä pettymykset, joita tarvitaan?

ps. Ruoanlaitto on yhdyssana.

Hän on oppinut jo uhmaiässä sietämään pettymyksiä, en ole nähnyt tarpeelliseksi enää järjestää niitä asiakseen 😄 Hyvin käyttäytyvä, koulunsa hoitava lukiolainen on, älä huoli 😉 Onneksi ymmärsit mitä tarkoitin kirjoitusvirheestäni huolimatta.

Vierailija
11/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo North Face-toppatakkia, uusinta iPhonea, uusia airpodseja, tiettyjä meikkejä. Meillä ostetaan lahjoja aika paljon, joten nuo kaikki ainakin saa. Jotain yllätystä olisi kiva keksiä, mutta mitähän se olisi? Vinkkejä?

Vierailija
12/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joulu nykyään se hetki, kun lapsille pitää ehdointahdoin tuottaa pettymyksiä?

Vierailija
13/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoo North Face-toppatakkia, uusinta iPhonea, uusia airpodseja, tiettyjä meikkejä. Meillä ostetaan lahjoja aika paljon, joten nuo kaikki ainakin saa. Jotain yllätystä olisi kiva keksiä, mutta mitähän se olisi? Vinkkejä?

Koruja, leffalippuja, lahjakortti mäkkäriin ja HM.lle...

Vierailija
14/14 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä saa nuori play station 5.

Mitä kautta sait hankittua? Sirupulan takia noita ei ole missään saatavilla, eivätkä kaupat ota edes varauksia vastaan tällä hetkellä.