Nainen, miksi sinun miehesi syö liian vähän kuituja?
Kommentit (26)
Ei aavistustakaan hänen syömänsä kuidun määrästä eikä edes kiinnosta. Aikuinen mies, syököön mitä tahtoo.
Miksi sitä kuitua pitäisi saada? Kyllä se paska liikkuu siellä suolessa vaikka söisit pelkkää lihaa ja voita. Se kuitu tee muuta kuin aiheuttaa vaan tulehdusta.
Isänsä ei opettanut syömään terveellisesti, eikä ole viitsinyt itsekään asialle tehdä mitään.
Kuitujen syönti ei kuulu ihmisen luontaiseen ruokavalioon. Kuidut vahingoittavat suolistoa sekä aiheuttavat ummetusta ja ilmavaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies syö. Kaurapuuroa, hedelmiä, kasviksia ja töysjyväleipää.
Beta-uroksen ruokavalio. Liha ja eläinrasva ovat nykyihmisen luontainen ruokavalio jolla pysyy veriarvot ja hormonit kunnossa.
Ja jatkokysymys miehille: miksi annatte vaimonne olla ylipainoinen? Ettekö osaa ohjata tätä jumppaamaan, lenkille ja syömään terveellisesti? Annatteko vaimonne napostella arki-iltaisinkin jotain lihottavia herkkuja? Huomautatteko edes asiasta?
Onko mielestäsi naisen tehtävä mikromanageroida parisuhdetta jopa puolisin kuidunsaantiin asti?
Mistä minä sen tietäisin, tuskin mieskään osaa vastata miten minä syön kuituja. En ole vastuussa mieheni syömisistä.
Miksi vahtisin (tai edes tietäisin) mieheni kuidun syömisestä? Ja mitä sinä sillä tiedolla teet?
Alfama syö vain punaista lihaa voissa paistettuna. Aamulla pekonia. Illalla pihviä.
Häntä ei kiinnosta syödä monia ruokia joita teen perheelle päivälliseksi joista saisi kuitua joten tekee sitten itselleen omaa ruokaa joista juurikaan ei kuituja saa.
Mistä niin päättelet? Mun mieheni syö hyvää ravintoa ja näin ollen sun ei tarvitse huolehtia sen kuidunsaannista, thank u v/much.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niin päättelet? Mun mieheni syö hyvää ravintoa ja näin ollen sun ei tarvitse huolehtia sen kuidunsaannista, thank u v/much.
Hyvää ravintoa on liha ja eläinrasva eikä kuidun saannista todellakaan tarvitse olla huolissaan.
Mieslapsen lihamurekkeeseen pitää laittaa salaa sieniä ja kasviksia.
Minähän en aikuisen ihmisen syömisiä vahdi.