Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko katsoa ensi yönä Oscar-gaalan?

Vierailija
22.02.2015 |

Katsotko suorana netistä tai Teemalta? Vai katsotko vasta maanantai-iltana (leikatun ja tekstitetyn version)? Katsotko myös red carpet -osion?
.
Kiva, että Yle Teema näyttää Oscarit suorana. Keitä siellä on kommentoimassa punaista mattoa ja itse gaalaa? Toivottavasti red carpet -osuutta kommentoi hauskat ja viihdyttävät tyypit, joilla on tarpeeksi muoti- ja viihdetietämystä. Gaalaosioon toivon ennen kaikkea asiantuntevia elokuva-alan ihmisiä (esim. elokuvakriitikko, ohjaaja, kanavan elokuvahankkija, tms).
.
Miten valmistaudut Oscar-yöhön? Onko suunnitelmissa nukkua päiväunet alkuillasta? Onko huominen otettu vapaaksi vai menetkö samoilla silmillä töihin? Valmistatko special herkkuja yön hiukopalaksi? Oletko katsonut useita Oscar-ehdokkaina olevia leffoja? :)

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:49"]Mistä näkisi netissä niitä jenkkilähetyksiä suorana? Eli millä kanavilla on netti-tv?
[/quote]
Tarkoitatko red carpetia vai gaalaa?
[/quote]

Red carpetia. Itse gaalan voin katsoa telkkarista. Haluan nähdä kuinka siniseksi Randolph Duken hampaat ovat tänä vuonna menneet. ;) Ja alkaako red carpet lähetys oikeasti vasta 3:30 vai voiko sitä seurata jo aiemmin jostain netistä?

Vierailija
102/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas kumma, että joiltakin jenkeiltä meni herne nenään siitä Sean Pennin vitsistä (Inarritun Green card) ja asiasta syntyi kohu. En ymmärrä miten voi loukkaantua huumorista, etenkin kun ystävät/työkaverit naljailee toisilleen. Kyllähän Oscar-gaalassa on aiemminkin heitetty läppää ja vielä aremmistakin aiheista. Hohhoijakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:50"]Onpa taas kumma, että joiltakin jenkeiltä meni herne nenään siitä Sean Pennin vitsistä (Inarritun Green card) ja asiasta syntyi kohu. En ymmärrä miten voi loukkaantua huumorista, etenkin kun ystävät/työkaverit naljailee toisilleen. Kyllähän Oscar-gaalassa on aiemminkin heitetty läppää ja vielä aremmistakin aiheista. Hohhoijakkaa.
[/quote]
Älä muuta sano. Mä ymmärsin sen niin, että pitikö sille nyt antaa Green Card, kun tuli ja vei tärkeimmän pystin. Siis eihän Penn tarkalleen noin sanonut, mutta ajattelen sen noin. Mä ainakin naurahdin ja ei se tyyppikään tainut pahastua. Jotain naureskelivat, kun Penn antoi patsaan. Amerikkalaiset=ammattiloukkaantujia (Suomalaiset valitettavasti jo vähän samanlaisia..).

Vierailija
104/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naisjuontaja puhu käsittämättömän epäselvästi. Ihan asiantuntevaa puhetta, mutta nieli sanoja ja puhui liian nopeasti. 

Vierailija
105/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Gaga lauloi tyylikkäästi, mutta stailaus, puku ja ennen kaikkea tatskat sai sen näyttämään tosi halvalta. Joissain Tony Bennet- jutuissa tyyli ollu ihan kohdallaan, miksiköhän ei nyt?

Vierailija
106/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:50"]Onpa taas kumma, että joiltakin jenkeiltä meni herne nenään siitä Sean Pennin vitsistä (Inarritun Green card) ja asiasta syntyi kohu. En ymmärrä miten voi loukkaantua huumorista, etenkin kun ystävät/työkaverit naljailee toisilleen. Kyllähän Oscar-gaalassa on aiemminkin heitetty läppää ja vielä aremmistakin aiheista. Hohhoijakkaa.
[/quote]
Älä muuta sano. Mä ymmärsin sen niin, että pitikö sille nyt antaa Green Card, kun tuli ja vei tärkeimmän pystin. Siis eihän Penn tarkalleen noin sanonut, mutta ajattelen sen noin. Mä ainakin naurahdin ja ei se tyyppikään tainut pahastua. Jotain naureskelivat, kun Penn antoi patsaan. Amerikkalaiset=ammattiloukkaantujia (Suomalaiset valitettavasti jo vähän samanlaisia..).
[/quote]

Ja kyllähän voittaja itsekin vitsaili että "Jenkkeihin pitäisi saada Meksikolais-kiintiöt kun he näyttävät vievän kaikki palkinnot" ja muuta pientä heittoa maahanmuuttaja taustastaan.

Vierailija
107/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:33"]Lady Gaga lauloi tyylikkäästi, mutta stailaus, puku ja ennen kaikkea tatskat sai sen näyttämään tosi halvalta. Joissain Tony Bennet- jutuissa tyyli ollu ihan kohdallaan, miksiköhän ei nyt?
[/quote]
Aha! Mä nyt olen täysin eri mieltä tuosta stailauksesta, puvusta ja "halvalta" näyttämisestä. Tyylikäs oli, puku oli hänelle sopiva ja kaunis, sekä hiukset eli peruukki sopi hyvin puvun kanssa. Nätisti meikattu, ei mitenkään yliampuvasti. Elegantisti esiintyi ja tatskat, no kuuluu hänen tyyliinsä. Kertakaikkiaan mahtava esiintyminen ja hieno ääni. 10+

Vierailija
108/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:33"]Lady Gaga lauloi tyylikkäästi, mutta stailaus, puku ja ennen kaikkea tatskat sai sen näyttämään tosi halvalta. Joissain Tony Bennet- jutuissa tyyli ollu ihan kohdallaan, miksiköhän ei nyt?
[/quote]
Aha! Mä nyt olen täysin eri mieltä tuosta stailauksesta, puvusta ja "halvalta" näyttämisestä. Tyylikäs oli, puku oli hänelle sopiva ja kaunis, sekä hiukset eli peruukki sopi hyvin puvun kanssa. Nätisti meikattu, ei mitenkään yliampuvasti. Elegantisti esiintyi ja tatskat, no kuuluu hänen tyyliinsä. Kertakaikkiaan mahtava esiintyminen ja hieno ääni. 10+
[/quote]

Samaa mieltä. Yleensä kun kyseinen nainen pukeutuu pekoniin samalla kun hiuksista roikkuu valopalloja niin tämä oli todella tyylikäs ja näyttävä kokonaisuus!

Vierailija
109/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapuhuja ei oo käytetty Tony Bennet -duetoissa. Niissä on kaikkiaan ollu onnistuneempi stailaus hiuksia myöden, ei muuta. 

Vierailija
110/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, legendaarinen Randolph Duke! :D Muakin kiinnostaa alkaako punaiselta matolta lähetys jo aikaisemmin joltain toiselta kanavalta/nettisivustolta. Itse gaalaanhan on ABC:llä yksinoikeus, mutta red carpetilta tulee streamiä eri viihdeuutissivustojen ja sen sellaisten kautta.

Vierailija
111/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi ainakaan yleltä katsoa suorana, mutta teen tutkimustyötä ja koitan etsiä, mistä gaala voisi seurata

Vierailija
112/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkia tämän vuoden Oscar-elokuvia en ole valitettavasti ehtinyt nähdä (tosin tänään kyllä vielä ehtis katsoa yhden tai pari.. ), mutta nämä on tähän mennessä katsastettu: The Grand Budapest Hotel, Birdman, The Imitation Game, The Theory of Everything ja Boyhood. Neil Patrick Harris on varmasti mahtava juontaja! :-)

Vierailija
113/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:23"]

Ihan kaikkia tämän vuoden Oscar-elokuvia en ole valitettavasti ehtinyt nähdä (tosin tänään kyllä vielä ehtis katsoa yhden tai pari.. ), mutta nämä on tähän mennessä katsastettu: The Grand Budapest Hotel, Birdman, The Imitation Game, The Theory of Everything ja Boyhood. Neil Patrick Harris on varmasti mahtava juontaja! :-)

[/quote]

Mitä tykkäsit noista elokuvista? Mikä oli oma suosikkisi?

Itse olen katsonut vain tuon Boyhoodin, joka oli kyllä hyvä mutta ei ihan yltänyt omasta mielestäni niiden hehkutusten ja ylisanojen tasolle, joista arvosteluissa ennen katsomista luin.

Ja ennen kaikkea, minkä luulet voittavan?

Vierailija
114/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa. Ajattelin yrittää nukkua vähän ennen gaalan alkamista ja mahdollisesti vähän jälkeenkin, näin opiskelijana on aika helppo pitää vähän omaa lomaa tarpeen vaatiessa :D Tänä vuonna on tullut katsottua vähän huonosti noita Oscar-ehdokkaita, The Grand Budapest Hotel, Birdman, American Sniper ja Boyhood ovat ainoita mitä olen tähän mennessä nähnyt.

Vierailija
115/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri tallennukseen. Katselen aamupäivällä.

Vierailija
116/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tätä katsella netistä suorana? En ole koskaan selvittänyt, onko Yle Areenalla mitään suoraa netti-tv:tä tms. En viitsisi yöllä valvottaa kaikkia pitämällä telkkaria päällä, mutta tabletilla voisin katsoa...

Vierailija
117/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli katsoa suorana kun itsellä on vaan ihan eri fiilis verrattuna siihen jos katsoo vasta myöhemmin... Pieni vauva kun on niin luulen etten jaksa kuitenkaan herätä oscareita varten vaan vasta silloin kun on pakko syöttää :)

Vierailija
118/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin kyllä miehen kanssa katsoa :) Jotain karkkia ja popparia tms. herkuiksi. Ja muutama energiajuoma tietty :) Mies menee illalla nukkumaan ja herää kun gaala alkaa. Itse ajattelin katsoa myös punaisen maton osuuden.

Vierailija
119/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin katsomisen kun vaihtoi pois neloselta. Yleltä on kaikki hauskuus pois ja red carpetistakin näytetään, mitä, puoli tuntia? Ainakin viime vuonna ylellä kommentaattorit olivat aivan kuraa. Taidan katsoa vaan koosteen.

Vierailija
120/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Minäkin tykkäsin enemmän siitä aiemmasta Nelosen meiningistä, vaikka muuten Yle Teeman laadukkuudesta pidänkin. Nelosella ohjelmaan oli panostettu enemmän ja kommentaattorit oli ainakin joinakin vuosina ihan osuvia valintoja. Arman Alizad (ei silloin vielä "koko kansan Arman") heitti muistaakseni aika hauskaa ja mustaakin huumoria punaisen maton tapahtumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi