Aiotko katsoa ensi yönä Oscar-gaalan?
Katsotko suorana netistä tai Teemalta? Vai katsotko vasta maanantai-iltana (leikatun ja tekstitetyn version)? Katsotko myös red carpet -osion?
.
Kiva, että Yle Teema näyttää Oscarit suorana. Keitä siellä on kommentoimassa punaista mattoa ja itse gaalaa? Toivottavasti red carpet -osuutta kommentoi hauskat ja viihdyttävät tyypit, joilla on tarpeeksi muoti- ja viihdetietämystä. Gaalaosioon toivon ennen kaikkea asiantuntevia elokuva-alan ihmisiä (esim. elokuvakriitikko, ohjaaja, kanavan elokuvahankkija, tms).
.
Miten valmistaudut Oscar-yöhön? Onko suunnitelmissa nukkua päiväunet alkuillasta? Onko huominen otettu vapaaksi vai menetkö samoilla silmillä töihin? Valmistatko special herkkuja yön hiukopalaksi? Oletko katsonut useita Oscar-ehdokkaina olevia leffoja? :)
Kommentit (162)
Sit myöhemmin pitää viel kattoo mitä läppää Kathy Griffin heittää illan asusteista, lol.
Haluaisin katsoa, mutta on mentävä töihin.
En muistanutkaan että tulevat ensi yönä! Loistavaa, juuri äsken mietin mitä yöllä teen.
Terveisin unettomuudesta kärsivä
Hitsit, että meni unirytmit taas ihan sekaisin gaalavalvomisten takia :) T. Oscar-jetlagista kärsivä
Keaton ja Reesespoon olivat pettyneitä, kun eivät voittaneet pystiä.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 06:41"]Keaton ja Reesespoon olivat pettyneitä, kun eivät voittaneet pystiä.
[/quote]
En usko, että olivat. Ainakaan Keaton Oscareita edeltävän red carpet -haastattelun perusteella.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 06:41"]
Keaton ja Reesespoon olivat pettyneitä, kun eivät voittaneet pystiä.
[/quote]
Luin että päihtyneitä
Katson kyllä. Kuten teen joka vuosi. Nyt siirryn unten maille ja heräilen 7 h:n päästä pukuloistoon. Mies jää vahtimaan sillä aikaa uunissa kypsyvää pulled porkia. Rattoisaa Oscar-yötä av-kansalle! :)
Joo palaan kans kommentoimaan tähän keskusteluun 8h päästä :)
T. 30
Katoin Grand bestin Canalilta hetki sitten. Olipahan elokuva, eihän se missään nimessä huono ollut mutta ei mikään maaginenkaan. Harmi, kun en ole nähnyt ehdokaselokuvista kovin montaa..
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:33"]
Katoin Grand bestin Canalilta hetki sitten. Olipahan elokuva, eihän se missään nimessä huono ollut mutta ei mikään maaginenkaan. Harmi, kun en ole nähnyt ehdokaselokuvista kovin montaa..
[/quote]
Siis mitä mä sekoilen. Grand budapestin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:33"]
[/quote]
Siis mitä mä sekoilen. Grand budapestin.
[/quote]
Mä taas tykkäsin siitä, tarpeeksi omalaatuinen:)
Täällä jo pukuja!
Katson parhaillaan red carpetia, aika tylsiä mekkoja, yksinkertaisia....
Kävin juuri äsken katsomassa Imitation Gamen ja se oli todella, todella hyvä. Olen katsonut Boyhoodin ja Birdmanin, joista molemmista pidin, mutta Imitation Game nousi omalla asteikollani näitä ylemmäksi. Vielä pitää käydä katsomassa The Theory of Everything.
Katson paraikaa viime yön red carpetia ja pakko sanoa, että Michael Keaton ja Ethan Hawke (ja miehet yleensäkin) kyllä vain paranee vanhetessaan. :)
JLon beige unelma, Emma Stonen vihreä leninki ja Lupitan valkoinen helmipuku olivat upeita.
Up. Nyt tulee uusintana Teemalta!
Tykkäsin Birdmanin kuvaustyylistä, editoinnista (vaikutelma, että olisi yhdellä otolla kuvattu), äänimaailmasta (rummun pärinät ym), kaunistelemattomuudesta, teatterimaailma- ja Broadway-tunnelmasta, hieman sekopäisestä ja painostavasta ilmapiiristä. Elokuva oli aika erilainen mitä ajattelin sen olevan (en ollut lukenut mitään ennakkotietoja ennen katsomista, paitsi näyttelijät tiesin ja kehuista olin kuullut). Kesto oli aika pitkä ja välillä oli puutunut olo (myös henkisesti). Myöhemmin olen pureskellut elokuvaa ja olen alkanut pitää siitä yhä enemmän. Hmm, jännä olo jäi. Pitänee katsoa se vielä toistamiseen. :)