Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks ton narkkari Nigellan

Vierailija
23.03.2015 |

Pölöä ruokaohjelmaa edelleen esitetään? Kattooko tota muka kukaan? Varsinkin kun joka kanavalta tulee kokoajan ruokaohjelmia! Jotenkin kornia ku aikuinen akka piehtaroi ja keikistelee ku joku teini. Nolo ohjelma minusta. Varsinkin ku akan maine menny aikoja sitte huumesekoilujen vuoksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps, maine senkun kasvaa. Ihana nainen <3 Osaa kuulemma kokatakin.

Vierailija
2/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä telkussa on semmoinen nappi, jota painamalla ko rouva katoaa ihan kokonaan sun näköpiiristäsi. Käytä sitä niin lakkaa ahdistamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ruokaohjelma pitäisi poistaa, jos kokki ei käytä huvia tai muuta päähinettä ja poista koruja ruunalaiton ajaksi. Ei jäisi kuin kokkikolmosen uusinnat.

Vierailija
4/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ohjelma. Ihania ja helppoja ruokia. ja todella viehättävä kokki!

Vierailija
5/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiitos vinkistä, käytin kyllä nappia ja naikkonen tosiaan hävisi näköpiiristäni. Ihmettelen vaan miksi tuota ohjelmaa esitetään telkkarista? Katsooko sitä joku ja miksi? Ohjelma ideahan on jo yli kymmenen vuotta vanha ja uudempia tuoreempiakin ohjelmia luulis olevan jo tarjolla. Ja itse näen tossa vaan nolon ihmisen keikistelyt. Hyi.

Vierailija
6/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdebisneksestä tuskin löytyy kovin montaa raitista tekijää.

Vierailija
7/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaako sua kun oot ruma, etkä tuu koskaan näyttämään samalta kuin Nigella? Ei tatvitse vastata, että et haluaisi edes näyttää siltä, sillä kateus se tässä selvästi kurkkii kiven takaa. Ei kukaan terve järkinen voi nimittäin raivostua tv ohjelmasta näin paljoa.

Vierailija
8/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:30"]Vituttaako sua kun oot ruma, etkä tuu koskaan näyttämään samalta kuin Nigella? Ei tatvitse vastata, että et haluaisi edes näyttää siltä, sillä kateus se tässä selvästi kurkkii kiven takaa. Ei kukaan terve järkinen voi nimittäin raivostua tv ohjelmasta näin paljoa.
[/quote]

Ihanaa kun aina kun tällä palstalla kritisoi jotakin niin se väännetään heti joksikin kateudeksi :D Etkö muuta keksi? Nigellan naamassa ei ole muuta vikaa kun ehkä alkoholistin turvotus että sitä en oo kritisoinu :)

Vierailija
9/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ap OIKEASTI riepoo? Ei kukaan voi ottaa noin paljon kierroksia yhdestä tv-ohjelmasta tai sitä vetävästä ihmisestä.

Vierailija
10/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin ihan kauhea ja hienosteleva ohjelma. Nigellasta henkilönä sen sijaan minulla ei ole mitään mielipidettä.

Vierailija
11/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:38"]Mikä sua ap OIKEASTI riepoo? Ei kukaan voi ottaa noin paljon kierroksia yhdestä tv-ohjelmasta tai sitä vetävästä ihmisestä.
[/quote]
Samaa mietin minä. Tästähän on tulossa viikottainen tapahtuma, kun "Nigella narkkari" ketjuja kirjoitellaan. Vaihda kanavaa?

Vierailija
12/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No OIKEASTI mua riepoo mun mies tällähetkellä ja kun satuin avaamaan telkan samalla ku alan viikkaa tätä vatun ikuista pyykkipinoa ni alko vituttaa ton Nigellan perseenkeikutukset. Et kiitos kysymästä. Ap.

Vierailija
13/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ottanut kokkelia, siksi on noin flirtti

Vierailija
14/14 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:38"]Mikä sua ap OIKEASTI riepoo? Ei kukaan voi ottaa noin paljon kierroksia yhdestä tv-ohjelmasta tai sitä vetävästä ihmisestä.
[/quote]
Samaa mietin minä. Tästähän on tulossa viikottainen tapahtuma, kun "Nigella narkkari" ketjuja kirjoitellaan. Vaihda kanavaa?
[/quote]

Ai no minä en o tällästä alotusta ennen tehny tai ees huomannu mut kiva tietää et joku on samaa mieltä mun kanssa :)
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme