Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko katsoa ensi yönä Oscar-gaalan?

Vierailija
22.02.2015 |

Katsotko suorana netistä tai Teemalta? Vai katsotko vasta maanantai-iltana (leikatun ja tekstitetyn version)? Katsotko myös red carpet -osion?
.
Kiva, että Yle Teema näyttää Oscarit suorana. Keitä siellä on kommentoimassa punaista mattoa ja itse gaalaa? Toivottavasti red carpet -osuutta kommentoi hauskat ja viihdyttävät tyypit, joilla on tarpeeksi muoti- ja viihdetietämystä. Gaalaosioon toivon ennen kaikkea asiantuntevia elokuva-alan ihmisiä (esim. elokuvakriitikko, ohjaaja, kanavan elokuvahankkija, tms).
.
Miten valmistaudut Oscar-yöhön? Onko suunnitelmissa nukkua päiväunet alkuillasta? Onko huominen otettu vapaaksi vai menetkö samoilla silmillä töihin? Valmistatko special herkkuja yön hiukopalaksi? Oletko katsonut useita Oscar-ehdokkaina olevia leffoja? :)

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 04:51"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:52"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 02:52"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:42"]Tekisi mieli katsoa suorana kun itsellä on vaan ihan eri fiilis verrattuna siihen jos katsoo vasta myöhemmin... Pieni vauva kun on niin luulen etten jaksa kuitenkaan herätä oscareita varten vaan vasta silloin kun on pakko syöttää :)
[/quote] Tiesitkö että sinulla on lukihäiriö ?. Ärsyttää lukea tuottamaasi virheellistä paskaa tekstiä !. Muutenkin ällötät minua. Voi voi kun sulla on pieni vauva jota varten sun on ihan PAKKO herätä häntä syöttämään. Vitun lehmä, susta ei ole hyötyä ees sun lapselles !.
[/quote]

Ei, kyllä se lukihäiriö on sulla ylimääräisine pisteinesi. Ylemmän kirjoittajan pilkkujen puute ei häiritse puhekielisessä viestissä av-palstalla. Sinulla taitaa olla myös jonkinlainen persoonallisuushäiriö, kun raivostut tuntemattomalle yhdestä sanasta, jonka tulkitset ihan omalla vääristyneellä tavallasi. Tämä ketju on Oscar-seurantaa varten, ei aiheen vierestä skitsoamista varten. Perusta vaikka oma ketju jos on pakko purkaa skitsoraivoasi jonnekin. Hullu.
[/quote] Nyt taisi osua arkaan paikkaan. Käytä pistettä virkkeen jälkeen PISTE. Voit hyötyä tiedosta. Siis siitä, että sulla on lukihäiriö.
[/quote]

Aivan, taisi osua arkaan paikkaan, sinulla nimittäin! :D Käytin välimerkkejä asianmukaisesti. Sinä taas tungit ylimääräisiä pisteitä kysymys- ja huutomerkkien jälkeen, minne ne eivät tietenkään kuulu. Tämä opitaan jo ala-asteella! :D Jankkaamisestasi huolimatta et voi osoittaa viesteistäni mitään lukihäiriöön viittaavaa. :)
Sinä taas voisit hyötyä mielenterveyshäiriödiagnoosista sekä oikeasta lääkityksestä siihen :)

Vierailija
62/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 05:16"]Patricia Arquette oli kyllä ainakin siinä gaalaa edeltävässä haastattelussa jotenkin niin hiprakkaisen oloinen:D tukka kyllä ihan sekaisin
[/quote]
No sitä minäkin just katoin...siinä, kun ne istu siinä kaiteella tai vastaavalla sen pinkki mekkosen kanssa. Posket punotti ja silmät vähän haritti. :D Ei siinä mitään, juhlia saa, on sen ansainnut. Ja hyvännäköinen nainen mun mielestä on hiukset sekaisin tai ojennuksessa, en sitä ole sanonut ettei olis. (121)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako enää avata töllöä?

Vierailija
64/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 05:21"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 04:51"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:52"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 02:52"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:42"]Tekisi mieli katsoa suorana kun itsellä on vaan ihan eri fiilis verrattuna siihen jos katsoo vasta myöhemmin... Pieni vauva kun on niin luulen etten jaksa kuitenkaan herätä oscareita varten vaan vasta silloin kun on pakko syöttää :)
[/quote] Tiesitkö että sinulla on lukihäiriö ?. Ärsyttää lukea tuottamaasi virheellistä paskaa tekstiä !. Muutenkin ällötät minua. Voi voi kun sulla on pieni vauva jota varten sun on ihan PAKKO herätä häntä syöttämään. Vitun lehmä, susta ei ole hyötyä ees sun lapselles !.
[/quote]

Ei, kyllä se lukihäiriö on sulla ylimääräisine pisteinesi. Ylemmän kirjoittajan pilkkujen puute ei häiritse puhekielisessä viestissä av-palstalla. Sinulla taitaa olla myös jonkinlainen persoonallisuushäiriö, kun raivostut tuntemattomalle yhdestä sanasta, jonka tulkitset ihan omalla vääristyneellä tavallasi. Tämä ketju on Oscar-seurantaa varten, ei aiheen vierestä skitsoamista varten. Perusta vaikka oma ketju jos on pakko purkaa skitsoraivoasi jonnekin. Hullu.
[/quote] Nyt taisi osua arkaan paikkaan. Käytä pistettä virkkeen jälkeen PISTE. Voit hyötyä tiedosta. Siis siitä, että sulla on lukihäiriö.
[/quote]

Aivan, taisi osua arkaan paikkaan, sinulla nimittäin! :D Käytin välimerkkejä asianmukaisesti. Sinä taas tungit ylimääräisiä pisteitä kysymys- ja huutomerkkien jälkeen, minne ne eivät tietenkään kuulu. Tämä opitaan jo ala-asteella! :D Jankkaamisestasi huolimatta et voi osoittaa viesteistäni mitään lukihäiriöön viittaavaa. :)
Sinä taas voisit hyötyä mielenterveyshäiriödiagnoosista sekä oikeasta lääkityksestä siihen :)
[/quote] omg, elä nyt liikaa ota ihtees, immeinen hyvä. Lol ja perrään hymijö. Mie tiijän millon immeisellä on kuule lukihäirijö. Sulla se on. Sano minun sanoneen. Tiällä Savossa myö puhutaan asijat niinku ne oikeesti on. Hellurei ja hellät tunteet sulle kuule vaan !.

Vierailija
65/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 05:30"]Kannattaako enää avata töllöä?
[/quote]

Isoimmat ja tärkeimmät palkinnot jaetaan aina viimeisenä joten telkku auki vaan.

Vierailija
66/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 05:30"]Kannattaako enää avata töllöä?
[/quote]
No en tiedä oikein, loppuu klo.7, päätä ite. Tulee uusintana illalla muistaakseni.

Vierailija
67/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan vaan sitä Lady Gagaa.

Vierailija
68/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhanpäiväistä paskaa tälläiset gaalat. Itseriittoisten ääliöiden julkisivun kiillotusta.

Vierailija
69/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkääpä äänet huviksenne pois ja katsokaa sen jälkeen räppäriä. :DD

Vierailija
70/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut todella pettynyt NPH:n juontoon, sehän lukee vaan vitsejä prompterilta.

Vierailija
71/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On John Travoltaa vähän taas kiristetty naamasta ja hiusrajalle istutettu karva poikineen. :D

Vierailija
72/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin että tuolla on oikeasti liveorkesteri :D

Vierailija
73/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 06:02"]Mä oon ollut todella pettynyt NPH:n juontoon, sehän lukee vaan vitsejä prompterilta.
[/quote]
Ihan sama, hauskaa tää silti on ollut. Mun mielestä taas on parempi kuin Ellen viime vuonna.

Vierailija
74/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh! Pätkiikö teillä muillakin kokoajan??

Ps. Gaga veti hyvin! Odotin jotain roisia esitystä mutta sehän esiintyi erittäin elegantisti.

Vierailija
75/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 06:21"]Argh! Pätkiikö teillä muillakin kokoajan??

Ps. Gaga veti hyvin! Odotin jotain roisia esitystä mutta sehän esiintyi erittäin elegantisti.
[/quote]
Ai tv-lähetys? No ei ole kertaakaan pätkinyt. Gaga oli aivan mielettömän upea! Ihana!!!!

Vierailija
76/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:40"]Voiko tätä katsella netistä suorana? En ole koskaan selvittänyt, onko Yle Areenalla mitään suoraa netti-tv:tä tms. En viitsisi yöllä valvottaa kaikkia pitämällä telkkaria päällä, mutta tabletilla voisin katsoa... [/quote] En ole varma, mutta olettaisin, että näkyy suorana myös Yle Areenasta. Ehkä voit käydä etukäteen sivuilla katsomassa lukeeko siellä jotain asiasta?

[/quote] Nakyyko Suomessa usalaiset kanavat? Gaala tulee ABC:lta ja touhu alkaa klo 3 PM (Central) ja loppuu 10:30 PM.

Vierailija
77/162 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että Gaga osaa oikeasti laulaa noin hyvin. Ja oli yllättävän kaunis ja tyylikäs esityksessään!.

Vierailija
78/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:05"]

Mua vituttaa niin paljon se pinnallisuus ja teennäisyys, että ei mulla ole mitään mielenkiintoa nähdä tämmösiä hömppiä.

[/quote] Pitaisiko olla 'syvallinen' suomalainen juhla? Puhe-kuorolaulua-runonlausuntaa-yksinlaulu? Amerikkalaiset sentaan osaavat viihdyttaa.

[/quote]

Tai kaksi tuntia kättelyä...

Vierailija
79/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkisi netissä niitä jenkkilähetyksiä suorana? Eli millä kanavilla on netti-tv?

Vierailija
80/162 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pojan playoff pelissä ja kotiudun juuri ennen varsinaisen gaalan alkua ja sitä vois vilkaista jos ei tuu hyvää NHL tai NBA peliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi