Millaista naista et ikinä huolisi?
Mulla tökkis eo. piirteet ihan täysin. -Itsekkyys, vastuuttomuus eli se ei ota vastuuta mistään ja huono hygienia.
Kommentit (218)
Inhoan läskejä ja rumia naisia. Nainen saa olla tyhmä jos on vain kaunis ja hyvä sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]
Sellanen joka vetää lärvit, ja aamulla ei muista mitään illan tapahtumista.
[/quote]
niin...ei sekään silloin halua puolisoa. Se sekoilee. Ei sen haussa edes ole puoliso. Ei se sekoilujen kanssa halua vakiintua. Sillä on paha olla.
mut sit ku se saa jostain muualta tuen, niin se ryhdistäytyy ja siitä tulee hyvä puoliso ja äiti. Ja se löytää sellIsen kunnollisen miehen rai se kunnollinen löytää sen.
saattaa ihmisellä olla erilaisia syitä paeta pahaa oloa käniin ja sekoiluun. Mut onneks ne usein menee sit ohi. Ja tulee se tasoittuminen tarve. Ja viina niinku jää.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:15"]
Sellaista, jolla on löystynyt vittu toiselle synnyttämisestä.
[/quote]
no, mut eihän se sua ottaiskaan, kun sä et täyttäisi vaatimuksia. :) Hyvä, jos pikkuisen egosi kanssa polveen saakka yltäisit.
vaippoja se ei sulta rupeaisi vaihtamaan...vaikka sellaisen tarpeessa näköjään olisit.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:01"]ALAMITTAINEN nainen ei näytä miltään. Pitää olla mallipituinen ja hoikahko. Eli ainakin 170 cm (mutta alle 180) ja 55-60 kg.
JUURI NÄIN. Ihanne on hoikka ainaski 170 cm gaselli.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:02"]suomalaiset naiset ovat parhaita! ihan tolloja jotka kelpuuttavat vain "venäläisen mallin" tai jonkun "virolaisen neidon". ovathan nuo virolaiset todella hoikkia ja hienostuneita, mutta ottavat varmasti vain miehen rahat ja hankkivat suomen kansalaisuuden avioliiton kautta, sitten eroavat...
[/quote]
aijaa. Mun isäni löysi virolaisen vaimoksi- mun äitini. Naimisissa ovat olleet jo 30-vuotta ja talokin jo maksettu. Millonkas mun äiti lähtee kävelemään? Vituttaa tällainen yleistäminen.
sellaista jolla on adhd ja/tai asberger. tuhlasin 10 vuotta elämästäni tuollaiseen, maksoin laskut ja siivosin ja kasvatin lapsia!
en myöskään ottaisi lihavaa tai tatuoitua
Ylilihava, tatuoitu pelle, lävistyksillä raiskattu, siiderinlitkijä, kaljankittaaja, viininlitkijä, joka ei osaa kotiruokaa valmistaa, bilettäjä, himokuntoilija, urheiluhullu.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 06:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:54"]Yli 22-vuotiasta. [/quote] Ei 22 v. Ole edes nainen, vaan tyttö.
[/quote]
22-vuotiaita tyttöjä tiiraava mies joutaa vankilaan pedofilaperustein.
itseäni. huonohampainen (muutamia puuttuu, loputkin huonossa kunnossa vaikka pesen aamuin illoin, käytän hammaslankaa, käyn säännöllisesti hammasääkärissä..), puheripulista kärsivä, kokkaustaidoton, siivousinnoton, toisia huumorillaan loukkaava ADHD. lisätään listaan vielä ohut tukka, silmälasit ja kuorsaus.
Minusta suomalaiset naiset ovat kyllä todella ihania, mutta harmittaa kovasti se, että kaikki naiset ovat olleet yli 10 miehen kanssa jo joskus 20-vuotiaana. Jos suomalaiset naiset säästelisivät itseään enemmän, niin silloin kyseessä olisi maailman parhaat naiset. Tämä suuri käyttöaste tuo kuitenkin teidät vain maailman keskitasolle naisten laatutasossa.
Hyi miten rumasti täällä moni puhuu naisista ja naisvartaloista. Voin pahoin kun luen noita vastauksia. Aivan kuin ihmisessä ei olisi enää mitään hyvää jäljellä jos on saanut lapsia aikaisemmassa suhteessa.
Itsekin olen yh ja lapsia saanut, enkä heistä yhtäkään vaihtaisi elämästäni siloisempaan ihoon tms. Ja en myöskään osannut odottaa että minut hylätään kuin nalli kalliolle ollessani raskaana. Jos sen vuoksi en kelpaa kenellekään miehelle, niin minun puolestani voivat vihellellä ihan missä sattuu. Ei hetkauta omaa tai lasteni elämää. Se vain on kumma miten paljon sitä huomiota tulee juurikin näiltä pinnallisilta miehiltä kun eivät tiedä että minulla on lapsia. Päälle päin se ei näy ja näytän muutenkin ilmeisesti nuoremmalta.
Ei silti tee mieli edes yrittää etsiä seuraa näiden viestien jälkeen. Mieluummin olen yksin ja huolehdin lapsistani ilman että kukaan tulee meitä omaan kotiimme haukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:40"]
Hyi miten rumasti täällä moni puhuu naisista ja naisvartaloista. Voin pahoin kun luen noita vastauksia. Aivan kuin ihmisessä ei olisi enää mitään hyvää jäljellä jos on saanut lapsia aikaisemmassa suhteessa.
Itsekin olen yh ja lapsia saanut, enkä heistä yhtäkään vaihtaisi elämästäni siloisempaan ihoon tms. Ja en myöskään osannut odottaa että minut hylätään kuin nalli kalliolle ollessani raskaana. Jos sen vuoksi en kelpaa kenellekään miehelle, niin minun puolestani voivat vihellellä ihan missä sattuu. Ei hetkauta omaa tai lasteni elämää. Se vain on kumma miten paljon sitä huomiota tulee juurikin näiltä pinnallisilta miehiltä kun eivät tiedä että minulla on lapsia. Päälle päin se ei näy ja näytän muutenkin ilmeisesti nuoremmalta.
Ei silti tee mieli edes yrittää etsiä seuraa näiden viestien jälkeen. Mieluummin olen yksin ja huolehdin lapsistani ilman että kukaan tulee meitä omaan kotiimme haukkumaan.
[/quote]
Jaa-a. Mites mielestäsi palstalla puhutaan miehistä? =D
Miten noista listoista erotan itseni ja silti te ihanat, koulutetut, varakkaat miehet tahdotte minut?!? Onko nyt jotai kaksinaismoraalia vai mikä?!? Pysykää nyt määrittelemissänne rajoissa, älkääkä lipsuko. Älkääkä enää lähestykö meitä, joita katsotte alaspäin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:15"]Sellaista, jolla on löystynyt vittu toiselle synnyttämisestä.
[/quote]
Miksi sä kutsut naisen sukupuolielintä noin halventavalla nimellä? Aikuinen mies? Hyi hemmetti.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:07"]
-naista jonka oma asunto on epäsiisti (näitäkin oikeasti löytyy)
-ei osaa laittaa ruokaa (en tarkoita, että pitäisi yksin kokata minulle joka päivä, mutta ruoanlaittotaidoton nainen on turn-off)
-en ikinä pystyisi olemaan naisen kanssa, joka ei ole koskaan käynyt taidenäyttelyssä, katsomassa balettia tai oopperassa (ei tarvitse olla mikään hienostelija, mutta tietty sivistyksen taso pitää olla)
-nainen joka ei ole koskaan lukenut yhtäkään romaania
-pinnallisemmista seikoista se jos ei ikinä pukeudu hameeseen tai mekkoon
[/quote]Ei jumalauta.Ai, löytyykö semmosiakin naisia joiden oma asunto on epäsiisti..aijjaa.. Vittu oot tyhmä
Eli miehet ei halua naista, joka on synnyttänyt :D Reilua. Luonne ei sitten niin tärkeä olekaan. Ryhdistäytykää!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:24"]Eli miehet ei halua naista, joka on synnyttänyt :D Reilua. Luonne ei sitten niin tärkeä olekaan. Ryhdistäytykää!
[/quote]
Ei vaan täällä palstalla pyörivät "miehet" eivät halua naista joka on synnyttänyt. Luin muuten omalleni näitä "miesten" kommentteja täältä ja toinen järkyttyi ihan oikeasti ja kertoi häpeävänsä oman sukupuolensa edustajia suuresti.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:40"]Hyi miten rumasti täällä moni puhuu naisista ja naisvartaloista. Voin pahoin kun luen noita vastauksia. Aivan kuin ihmisessä ei olisi enää mitään hyvää jäljellä jos on saanut lapsia aikaisemmassa suhteessa.
[/quote]
Ei sun kannata ottaa näitä tosissaan. Mäkin olin yh ja olisin kelvannut monelle :) Nyt oonkin naimisissa.
ALAMITTAINEN nainen ei näytä miltään. Pitää olla mallipituinen ja hoikahko. Eli ainakin 170 cm (mutta alle 180) ja 55-60 kg.