Mies teki kolme kirvespotkua luistelukenttällä.
Näytti meidän perheen lapsille miten tärkeää tasapainon hallinta on. Näytti myös vähän muillekin. Viimeisellä potkulla mies menetti tasapainon, mutta teki kaatuessaan takaperin kuperkeikan. Kukaan ei huomannut.
Maalivahdin on tärkeä saada spagaatti.
Kommentit (44)
teki kolme kirvespotkua = nolasi itsensä sätkimällä joka suuntaan humalassa öristen
Oli pakko avata ketju kun odotukset oli niin kovat sihisevästä äijästä :D Sama ukko on ollut kaljalla seuran logolla varustetulla takilla, näyttänyt nuorisolle takakiertopotkun, potkinut käpyjä ja suhissut tehdessään kataa, vittu, mun sankari :)
Ainoa moka mikä nyt on käynyt, ukkos teki kuperkeikan, miksi ei ukemia?
Jatkathan ap miehesi sankaritekojen raportointia myöhemminkin?
Harrastin nuorempana karatea. Meillä yksi sensei näytti miten korkealle voi potkaista kirvespotkun. Menetti tasapainonsa ja lävähti levynä puulattialle. Jumalaton ääni lähti. Mies itsekin oli hieman pöllömystynyt tilanteesta ja korjaili jakausta. Käski aloittaa varovasti.
Mun mies on kaksi metriä pitkä ja en anna sen mennä enää pojan kanssa luistelemaan. Sanon että, kun poika ui kilpaa niin me tarvitaan kuskaaja pojalle ja mulla ei ole ajokorttia.
Luistelu on pienten ja notkeiden ihmisten laji. Ei sinne hirven pidä mennä.
Mutta mun äiti on parempi ku .. eiku
Siis onko tämä se sama, joka muutama vuosi sitten sihisi ja hakkasi pihakoivua naapureille jotain kertoakseen? :-D Kuulen mielelläni uroteoistaan lisääkin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]
Mikä on kirvespotku
[/quote]
Kakato geri
Mitä se mies potkaisi luistellessaan, tyhjää ilmaako?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:01"]
Mitä se mies potkaisi luistellessaan, tyhjää ilmaako?
[/quote]
Ymmärsin että verrytteli ja näytti miten notkea ja tasapainoinen on jäälläkin. Sitten ilmeisesti lipsahti nurin, mutta pelasti tilanteen kuperkeikalla. Kova jätkä se on. Omien lasten edessä ei sovi kaatuilla.
Onko se sama mies joka teki piruetin ja kolmoisakselin yhtäaikaa punainen karatevyö otsalla?Jää antoi hyvin myöten ja yleisö hiljeni kerralla.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:49"]
Harva oikeasti saa spaghaatin. Vain kovimmat, etenkin jäällä.
[/quote]
Kyllähän spagatin saa jokainen, huomattavasti harvempi pääsee siitä ylös omin voimin ja pystyy kävelemään ilman tyrä- yms leikkausta :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:58"]
Siis onko tämä se sama, joka muutama vuosi sitten sihisi ja hakkasi pihakoivua naapureille jotain kertoakseen? :-D Kuulen mielelläni uroteoistaan lisääkin.
[/quote]
Ei kai siitä vielä noin kauaa ole 0_o
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:02"]Minä olen myös varsinainen peto kun luistimet saan jalkaan.
Vaikka olen nainen luistelen miesten luistimilla. Niillä saa paremmat vauhdit ja tuntumat jäähän.
Yleensä aloitan leppoisalla luistelulla. Sen jälkeen kiihdytän ja luistelen kentän laitaa kuin rataluistelija: etukumarassa toinen käsi takana, toinen vapaana heiluen ja vauhtiani rytmikkäästi kiihdyttäen.
Yllätän sunnuntailuistelijat rajulla pysähtymisellä. Siis sellaisella miehekkäällä missä mennään kylki edellä ja jään pinnasta lentää kaari valkoista murskaa.
Tässä vaiheessa haluaisin pukea itselleni hameen, mutta vielä en ole sitä tehnyt.
Luistelen takaperin keskelle jäätä ja teen lukuisia kolmosia. :)
T: N 42
[/quote]
Ihana. :)
Onko vielä kaljalla potkunyrkkeilyseuran takki päällä?