Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki kolme kirvespotkua luistelukenttällä.

Vierailija
21.02.2015 |

Näytti meidän perheen lapsille miten tärkeää tasapainon hallinta on. Näytti myös vähän muillekin. Viimeisellä potkulla mies menetti tasapainon, mutta teki kaatuessaan takaperin kuperkeikan. Kukaan ei huomannut.

Maalivahdin on tärkeä saada spagaatti.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:10"]

Onko se sama mies joka teki piruetin ja kolmoisakselin yhtäaikaa punainen karatevyö otsalla?Jää antoi hyvin myöten ja yleisö hiljeni kerralla.

[/quote]

Johan hiljeni.

Vierailija
42/44 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies taitoluistelee semmoisilla pitkillä pikaluisteluterillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:02"]Minä olen myös varsinainen peto kun luistimet saan jalkaan.

Vaikka olen nainen luistelen miesten luistimilla. Niillä saa paremmat vauhdit ja tuntumat jäähän.

Yleensä aloitan leppoisalla luistelulla. Sen jälkeen kiihdytän ja luistelen kentän laitaa kuin rataluistelija: etukumarassa toinen käsi takana, toinen vapaana heiluen ja vauhtiani rytmikkäästi kiihdyttäen.

Yllätän sunnuntailuistelijat rajulla pysähtymisellä. Siis sellaisella miehekkäällä missä mennään kylki edellä ja jään pinnasta lentää kaari valkoista murskaa.

Tässä vaiheessa haluaisin pukea itselleni hameen, mutta vielä en ole sitä tehnyt.

Luistelen takaperin keskelle jäätä ja teen lukuisia kolmosia. :)

T: N 42
[/quote]

Ihana nainen.

Vierailija
44/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aamukahvit juotuani menen taas jäille. :)

N:42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän