Onko mulla mitään mahiksia? Opiskelija ja kanslisti
19-vuotias opiskelija ihastunut koulun kansliassa työskentelevään (ammattia en tarkemmin kerro) mieheen, n. 24 vuotta. Molemmat ollaan miehiä... Voiko maailmat olla vielä kovin erilaisia? Ei kuitenkaan mikään kovin suuri ikäero.. Pidän itseäni ihan kypsänä nuorukaisena. Hän on fiksu, työelämässä. Minä juuri valmistuva opiskelija, tosin töitä tiedossa itsellänikin ja vielä ulkomailla. En vaan saa häntä mielestäni. Mitä ihmettä mä teen.... Kovasti olen hänen taustaa onkinut netistä ja vahvasti olen huomannut signaaleja että hänkin miehistä pitäisi... miten ihmeessä opiskelija voi alkaa koulun henkilökuntaa lähestymään? :(
tälläistä pohdin parin lasillisen jälkeen, joten älkää ihmetelkö jos kuulostaa päättömältä...
oon vaan niin sekaisin.
Kommentit (149)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:03"]
No aika noloa jos sanon..
[/quote]
ai miksi? molemmat ovat aikuisia ihmisiä
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:00"]
Ootko lukiossa, amiksessa, amkissa, yliopistossa? Luulen, että jos olet toisen asteen koulussa, niin aika kynnys olisi henkilökunnalla lähestyä oppilasta...
[/quote]
Olen aikuislukiossa. Ap
Flirttaat vaan ja katot kantaako hededelmöä
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:28"]
Siis mitä? Pyydät kahville?
[/quote]
noinko vaan? ;/
ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:43"]
En usko että sulla on mahiksia.
[/quote]
Millä perusteella? :(
ap
Jou! Edistystä tapahtui. Panimme villisti koulun luutavarastossa.
t. vara-ap
No ajattele mitä ne työkaveritki ajattelis jos kanslisti iskisi oppilaan. Vaikka olettekin samanikäisiä. Vähä niinku se ois hakeutunu tuohon työhön että voi iskeä teitä oppilaita. eri asia jos iskisi toisen työntekijän. Sinä olet kuitenkki vasta 19v eli ihan penska. T. N24
Helpointa olisi yrittää kohdata mies joskus vapaa-ajalla. Onko mahdollisesti jotain baaria, jossa hän voisi käydä viikonloppuisin tai näetkö facebookista hänen harrastuksiaan? Tuollaisessa tilanteessa on helpompi mennä juttelemaan tyyliin "Ai hei, sinäkin täällä" ja kyllä siinä helposti aistii onko toinen kiinnostunut ja jatkaako hän juttua mielellään. Jos vaikka onnistuisit kohtaamaan hänet jossain homobaarissa, niin asiahan olisi huomattavasti helpompaa. Tai sitten kohtaisit jonkun toisen ja unohtaisit kyseisen miehen...
No eiköhän se kanslisti pelkää työnsä ja maineensa puolesta, jos kerran on "ammattikuori päällä". Eikä halua iskeä oppilastaan. Häntä pidettäisiin jonakin pedofiilinä. Ei olisi todellakaan ammattimaista käytöstä häneltä. Kenet oppilaan iskee seuraavaksi ja alkaa ahdistelemaan oppilaita. N24
vali vali taas. hanki joku tinderi pano
Ens kerral irvistä ja näytä keskaria. Tässä sulle!!!!!!!!
onko mitään tapahtunut