Onko mulla mitään mahiksia? Opiskelija ja kanslisti
19-vuotias opiskelija ihastunut koulun kansliassa työskentelevään (ammattia en tarkemmin kerro) mieheen, n. 24 vuotta. Molemmat ollaan miehiä... Voiko maailmat olla vielä kovin erilaisia? Ei kuitenkaan mikään kovin suuri ikäero.. Pidän itseäni ihan kypsänä nuorukaisena. Hän on fiksu, työelämässä. Minä juuri valmistuva opiskelija, tosin töitä tiedossa itsellänikin ja vielä ulkomailla. En vaan saa häntä mielestäni. Mitä ihmettä mä teen.... Kovasti olen hänen taustaa onkinut netistä ja vahvasti olen huomannut signaaleja että hänkin miehistä pitäisi... miten ihmeessä opiskelija voi alkaa koulun henkilökuntaa lähestymään? :(
tälläistä pohdin parin lasillisen jälkeen, joten älkää ihmetelkö jos kuulostaa päättömältä...
oon vaan niin sekaisin.
Kommentit (149)
Ei ole mitään mainittavaa :( En ole oikeastaan ehtinyt ajatella häntä niinkään tänään, olen siivonnut monta tuntia. Kyllä hän silti on mielessäni :( Illalla aion kokkailla vähän parempaa, olispa se täällä syömässä mun kanssa..
ap
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:43"]
Ei ole mitään mainittavaa :( En ole oikeastaan ehtinyt ajatella häntä niinkään tänään, olen siivonnut monta tuntia. Kyllä hän silti on mielessäni :( Illalla aion kokkailla vähän parempaa, olispa se täällä syömässä mun kanssa..
ap
[/quote]
Vaikutat niin reippaaltan ja mukavalta nuorelta mieheltä. Kyllä se siitä unohtuu, vaikka ei mitään tulisikaan...
Mitä vongut senkus tykität viestiä hälle ;)
Mitä vongut senkus tykität viestiä hälle ;)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:26"]
Muista kiittää saamastasi avusta, samalla voit kehua kun hän on niin taitava neuvomaan. Puhelinnumerosihan hänellä jo onkin tiedossa, joten voit puoli vitsillä/ flirtillä heittää että jos hän huomaa opinnoissasi jotain ongelmia jatkossa, tai tulee muuta asiaa, niin hän saa aina soittaa ;) Ikäeroa mietit ihan turhaan, nuoria aikuisia olette molemmat.
[/quote]
Kiitos kannustuksesta ja näistä sanoista! Nyt pitää vaan löytää se uskallus, viimeiset hetket käsillä kun tätä koulua enää käyn! ap
Toivon todella että en ole mennyt ihan metsään hänen arvioinnissaan :D Etten ole vaan lukenut häntä täysin väärin... hänellä vaikuttaa olevan sellainen ''ammattikuori'' tai ''työkuori'' päällään joka kerta (tottakai kun töissään on) mutta mitään kouluasioista poikkeavaa emme ole puhuneet. Pitänee siis ensi kerralla viedä juttua vähän toisaallekin. Taitaa olla vähän samanlainen jäärä ettei päästä helposti tuntematonta lähelleen, vähänkuin mä... Ap
Joo o kerroppa ap miten meni :)
keksi nyt äkkiä lisää syitä mennä opintotoimistoon. käyttäydyt hepun edessä vähän tavallista enemmän homomaisesti, vaikket normaalisti olisikaan mikään stereotyyppinen gay. hymyilet, hihität, katsot silmiin.. mitä niitä nyt on. Lähetät hänelle siis sanattomia viestejä ja katsot miten ehkä reagoi, hymyileekö takaisin? Täysin överiksi ei kuitenkaan kannata vetää :D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:05"]
keksi nyt äkkiä lisää syitä mennä opintotoimistoon. käyttäydyt hepun edessä vähän tavallista enemmän homomaisesti, vaikket normaalisti olisikaan mikään stereotyyppinen gay. hymyilet, hihität, katsot silmiin.. mitä niitä nyt on. Lähetät hänelle siis sanattomia viestejä ja katsot miten ehkä reagoi, hymyileekö takaisin? Täysin överiksi ei kuitenkaan kannata vetää :D
[/quote]
Kiitos näistä :) Kumpikaan meistä ei ole ns. stereotypisiä homoja (kavahdan sellaisia ja kierrän ne kaukaa) mutta ainahan voin noita yrittää. Mulla on itseasiassa ihan oikeetakin asiaa sinne tälläviikolla. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:05"]
[/quote]
Kiitos näistä :) Kumpikaan meistä ei ole ns. stereotypisiä homoja (kavahdan sellaisia ja kierrän ne kaukaa) mutta ainahan voin noita yrittää. Mulla on itseasiassa ihan oikeetakin asiaa sinne tälläviikolla. Ap
[/quote]
Ja vielä lisäys: voi että kun katon sitä silmiin! Meinaan vaan jähmettyä :D Mut jotenkin mä sisimmissäni nään sen silmistä sellaisen samanlaisen ''pelokkuuden'' tai ujouden mitä itsellä on, just se että ei uskalla siitä sitten edetä. Olen omasta mielestäni aika hyvä katseiden tulkitsija, kyllä se katse vaan kertoo paljon :)
Mietityttää vain se, että toivottavasti se ei pidä mua pelkkänä nuorena, tyhmänä opiskelijana. Hän neuvoo aina ihan kädestä pitäen ja ihan yksinkertaisista jutuista. Tulee ihan ''tyhmä olo.'' En tiedä kuuluko se hänen luonteeseen, hyvään palveluun vai mitä. Mutta se on vähän vaivauttavaa kun siinä ei meinaa saada sellaista omaa hetkeä,/suunvuoroa vaan hän selittää asiat ja neuvoo ja se on siinä, seuraava sisään jos siinä joku on tyrkyllä. Mutta ei siitä ole kuin pari vuotta kun hän itsekin lukiota kävi... Mutta yritetään...
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:23"]No eiköhän se kanslisti pelkää työnsä ja maineensa puolesta, jos kerran on "ammattikuori päällä". Eikä halua iskeä oppilastaan. Häntä pidettäisiin jonakin pedofiilinä. Ei olisi todellakaan ammattimaista käytöstä häneltä. Kenet oppilaan iskee seuraavaksi ja alkaa ahdistelemaan oppilaita. N24
[/quote]
Totta puhut. Tietysti olisi helpompi tutustua häneen jossain muualla kun koulussa, tietäisinpä vaan missä. En käy baareissa eikä taida hänkään olla bilettäjä tyyppiä. Tiedän hänen asuinalueensa, joka ei kauhean iso kaupunginosa ole mutta ehkä en sille tasolle vajoa että alkaisin häntä väijymään :D
Näin hänet taas ja taas se oli niin ammattimaisen "tyly." Jos ulosanti ei ole muutakun vakava ilme päällä selittämistä niin antaa olla... Ei edes hymyillyt takaisin. Oli ehkä vähän hämillään... Eikä ottanut kantaa ollenkaan jos puheeni alkoi kaarrella vähänkin ohi opiskeluasioiden. En tietenkään oleta että työntekijä alkaa säästä lörpöttelemään mutta kyllä hyvään asiakaspalveluun kuuluu iloisuus tietyllä tavalla sekä valmius ja innokkuus puhua "rönsyilevänmin" eikä kuin robotti.... En tiedä sitten onko hän työpaikan ulkopuolella "vähemmän robotti" vai jatkuuko sama meno... Johonkin mä vaan siihen aikoinaan silti ihastuin, ja edelleenkin siinä on jotain. Ei pelkkä ulkonäkö, ei todellakaan. Jotkut vain ovat luonteeltaan rauhallisempia ja varovaisempia...
Voi helkutti kun oli noloa, jäin odottelemaan koululle jos näkisin kun hän lähtee kotiin. Tiedän milloin hänen työaikansa päättyy, olisin vaikka moikannut ja jutellut jotain pientä... 45 min odoteltuani luovutin... Ehkä hän jäi ylitöihin tai meni ulos toista kautta (joka on aika epätodennäköistä...)
Huoh...
Ap
Tulta munille! Päädytte kuitenkin paneskelemaan koulun kansliassa ;)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:26"]
Onko hintti jo saanut pataansa?
[/quote]
Ei ole. Mutta nää homofoobikot on.
Ap
[/quote]
Ai teiltä pillifarkku homoilta? Löittekö niitä heteroja laukuilla? hahahah.
Niin onko mitään tapahtunut?:)