Onko mulla mitään mahiksia? Opiskelija ja kanslisti
19-vuotias opiskelija ihastunut koulun kansliassa työskentelevään (ammattia en tarkemmin kerro) mieheen, n. 24 vuotta. Molemmat ollaan miehiä... Voiko maailmat olla vielä kovin erilaisia? Ei kuitenkaan mikään kovin suuri ikäero.. Pidän itseäni ihan kypsänä nuorukaisena. Hän on fiksu, työelämässä. Minä juuri valmistuva opiskelija, tosin töitä tiedossa itsellänikin ja vielä ulkomailla. En vaan saa häntä mielestäni. Mitä ihmettä mä teen.... Kovasti olen hänen taustaa onkinut netistä ja vahvasti olen huomannut signaaleja että hänkin miehistä pitäisi... miten ihmeessä opiskelija voi alkaa koulun henkilökuntaa lähestymään? :(
tälläistä pohdin parin lasillisen jälkeen, joten älkää ihmetelkö jos kuulostaa päättömältä...
oon vaan niin sekaisin.
Kommentit (149)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:26"]
Onko hintti jo saanut pataansa?
[/quote]
Ei ole. Mutta nää homofoobikot on.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:23"]No eiköhän se kanslisti pelkää työnsä ja maineensa puolesta, jos kerran on "ammattikuori päällä". Eikä halua iskeä oppilastaan. Häntä pidettäisiin jonakin pedofiilinä. Ei olisi todellakaan ammattimaista käytöstä häneltä. Kenet oppilaan iskee seuraavaksi ja alkaa ahdistelemaan oppilaita. N24 [/quote] Totta puhut. Tietysti olisi helpompi tutustua häneen jossain muualla kun koulussa, tietäisinpä vaan missä. En käy baareissa eikä taida hänkään olla bilettäjä tyyppiä. Tiedän hänen asuinalueensa, joka ei kauhean iso kaupunginosa ole mutta ehkä en sille tasolle vajoa että alkaisin häntä väijymään :D Näin hänet taas ja taas se oli niin ammattimaisen "tyly." Jos ulosanti ei ole muutakun vakava ilme päällä selittämistä niin antaa olla... Ei edes hymyillyt takaisin. Oli ehkä vähän hämillään... Eikä ottanut kantaa ollenkaan jos puheeni alkoi kaarrella vähänkin ohi opiskeluasioiden. En tietenkään oleta että työntekijä alkaa säästä lörpöttelemään mutta kyllä hyvään asiakaspalveluun kuuluu iloisuus tietyllä tavalla sekä valmius ja innokkuus puhua "rönsyilevänmin" eikä kuin robotti.... En tiedä sitten onko hän työpaikan ulkopuolella "vähemmän robotti" vai jatkuuko sama meno... Johonkin mä vaan siihen aikoinaan silti ihastuin, ja edelleenkin siinä on jotain. Ei pelkkä ulkonäkö, ei todellakaan. Jotkut vain ovat luonteeltaan rauhallisempia ja varovaisempia... Voi helkutti kun oli noloa, jäin odottelemaan koululle jos näkisin kun hän lähtee kotiin. Tiedän milloin hänen työaikansa päättyy, olisin vaikka moikannut ja jutellut jotain pientä... 45 min odoteltuani luovutin... Ehkä hän jäi ylitöihin tai meni ulos toista kautta (joka on aika epätodennäköistä...) Huoh... Ap
[/quote]
Minusta voisit vielä yrittää. Tiedän kokemuksesta että tälläset jää mieleen pyörimään!
Oon ihan koukussa tähän ketjuun :D Tapahtuspa jo jotain, ap!
Ei kai se viestin laittamnen voi olla niin vaikeaa? Jotain sellaista tyyliin, että "En tiedä tunnetko samoin, mutta mua jää ikuisesti vaivaamaan jos en edes yrittää selvittää, voisko meistä tulla jotain..."
Mulla oli lukioikäisenä ihastus/rakkaus, josta ei koskaan tullut mitään, kun ujosteltiin molemmat. Tai no yksien bileiden jälkeen käveltiin käsi kädessä. Mutta seuraavana päivänä taas niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tuo jäi kaivelemaan tosi pitkäksi aikaa, vielä joskus kymmenen vuotta myöhemmin itkeskelin välillä sen perään. Ja olin kuitenkin seurustellut ja ollut naimisissakin. Joskus muutama vuosi lukion jälkeen selvisi sen verran, että ne tunteet oli molemminpuolisia, mutta oltiin vaan niin ujoja. Ja tuosta eteenpäin meni ties vaikka kuinka monta vuotta ennen kuin pääsin kokonaan yli. Ei siis kannata jättää tuota korttia katsomatta, koska se voi jäädä kaihertamaan tosi pitkäksi aikaa.
Muista kiittää saamastasi avusta, samalla voit kehua kun hän on niin taitava neuvomaan. Puhelinnumerosihan hänellä jo onkin tiedossa, joten voit puoli vitsillä/ flirtillä heittää että jos hän huomaa opinnoissasi jotain ongelmia jatkossa, tai tulee muuta asiaa, niin hän saa aina soittaa ;) Ikäeroa mietit ihan turhaan, nuoria aikuisia olette molemmat.
Onko hintti jo saanut pataansa?