Onko mulla mitään mahiksia? Opiskelija ja kanslisti
19-vuotias opiskelija ihastunut koulun kansliassa työskentelevään (ammattia en tarkemmin kerro) mieheen, n. 24 vuotta. Molemmat ollaan miehiä... Voiko maailmat olla vielä kovin erilaisia? Ei kuitenkaan mikään kovin suuri ikäero.. Pidän itseäni ihan kypsänä nuorukaisena. Hän on fiksu, työelämässä. Minä juuri valmistuva opiskelija, tosin töitä tiedossa itsellänikin ja vielä ulkomailla. En vaan saa häntä mielestäni. Mitä ihmettä mä teen.... Kovasti olen hänen taustaa onkinut netistä ja vahvasti olen huomannut signaaleja että hänkin miehistä pitäisi... miten ihmeessä opiskelija voi alkaa koulun henkilökuntaa lähestymään? :(
tälläistä pohdin parin lasillisen jälkeen, joten älkää ihmetelkö jos kuulostaa päättömältä...
oon vaan niin sekaisin.
Kommentit (149)
Voi ap. Iske sille silmää seuraavan kerran, kun näätte. Reaktio paljastaa tunteet!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:15"]
Voi ap. Iske sille silmää seuraavan kerran, kun näätte. Reaktio paljastaa tunteet!
[/quote]
Uskaltaisinkohan mä :D Millä lailla luulet reaktion paljastavan tunteet? Miten hänen tulisi reagoida jos olisi yhtään edes kiinnostunut? ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 11:28"]Mä flirttailisin tyypille maltillisesti loppuopiskeluajan, ja laittaisin viestiä facessa sitten, kun olet valmistunut. Vaikka ihan suoraan, että olit kiinnostunut, mutta et tahtonut häntä työpaikalla ahdistella, miten olis nyt kahvit? Tms. Kyllä fiksu ihminen tajuaa, ja jos ei, mitä menetät?
[/quote]
Näin mä olen vähän itsekin ajatellut. En ole flirttaillut mitenkään näkyvästi tms enkä aiokaan överiksi vetää, olisihan se noloa jo hänellekin. En missään nimessä halua tehdä hänen oloaan vaivaantuneeksi. Pitää vielä jotain kyllä keksiä, ei sitä pelkällä hymyilyllä isketä! Mutta ihan hillitysti aion sen siis tehdä.
Yksi mikä jarruttaa tässä viestin lähetyksessä on se että olen samaa tehnyt jo 2 kertaa aiemmkin... Ekalla kertaa ihastus oli innokas juttelija mutta oli hetero, sitten juttelut jäi ja tiet erkanivat. toisella kerralla kohde vastasi lyhyesti ja se olikin siinä... Hetero hänkin.
On vaan niin perhanan vaikea tietää mikä kukin on nykyään miehiään. Mutta tästä katseenvangitsijasta mulla on enemmän taustatietoa kuin muista ;D voihan se olla että jos päästäisiin tutustumaan tai edes juttelemaan muusta kun koulusta, niin alkaisi se hänen ammattikuori raottua :) olisipa mahtavaa törmätä häneen jossain kaupungilla...miten loistava tilaisuus se olisi!!
Kunnolla pystyn tässä edetä vasta opiskelun jälkeen, kesän kynnyksellä. Ehkä se on silloin muutenkin parempi. Eipähän tarvitse julkisesti keikoilla. Nyt lähden työharjoitteluun eikä mulla ole enää aikaa kansliassa maleksia :D (no en mä siellä ihan maleksinu ole, kysellyt vaan vähän ahkerammin..)
Kai se on vaan pakko jatkaa yrittämistä, pettymystenkin jälkeen... Mitäpä tässä enää menettää.
Murheellinen ap
Ap jos tilanne face-to-face on tuo, niin laita viestiä siinä tapuksessa...
Ap olet symppis tapaus.eiköhän se mies sinut huomaa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:40"]
Ap olet symppis tapaus.eiköhän se mies sinut huomaa.
[/quote]
kiitos! toivotaan:) ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:09"]
Ap jos tilanne face-to-face on tuo, niin laita viestiä siinä tapuksessa...
[/quote]
Laitankin varmaan:)
ap
Viikonloppu tulosallaan, nyt äkkiä sopimaan treffit sen kans;)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:42"]Provo
[/quote]
Ei todellakaan ole provo!
Nyt, jos sinä ihastukseni kohde, mysteerinen mies, olet tämän ketjun lukenut!!! Tiedät mitä tehdä! Fb! Löydät mut varmasti. Muistat varmaan nimeni, jos et, löytyy se koulun fb sivulta.. Hyvää työpäivää... Ja alkavaa viikonloppua :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:05"]
''Love me like you do'' <3
[/quote]
touch me like u du touch me like u do!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:23"]
Ei kai se viestin laittamnen voi olla niin vaikeaa? Jotain sellaista tyyliin, että "En tiedä tunnetko samoin, mutta mua jää ikuisesti vaivaamaan jos en edes yrittää selvittää, voisko meistä tulla jotain..."
Mulla oli lukioikäisenä ihastus/rakkaus, josta ei koskaan tullut mitään, kun ujosteltiin molemmat. Tai no yksien bileiden jälkeen käveltiin käsi kädessä. Mutta seuraavana päivänä taas niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tuo jäi kaivelemaan tosi pitkäksi aikaa, vielä joskus kymmenen vuotta myöhemmin itkeskelin välillä sen perään. Ja olin kuitenkin seurustellut ja ollut naimisissakin. Joskus muutama vuosi lukion jälkeen selvisi sen verran, että ne tunteet oli molemminpuolisia, mutta oltiin vaan niin ujoja. Ja tuosta eteenpäin meni ties vaikka kuinka monta vuotta ennen kuin pääsin kokonaan yli. Ei siis kannata jättää tuota korttia katsomatta, koska se voi jäädä kaihertamaan tosi pitkäksi aikaa.
[/quote]
Niin :( ihan oikeassa olet. Olen vain kahdesti tehnyt tämän jo aiemminkin ihastuksien kohdalla, huonoin tuloksin. Ja tälläkertaa vielä tuo ikäerokin. No, se on hassut 5 vuotta se ero, mutta vaikuttaa hän silti (luonnollisestikin, kun vanhempi on..) kypsemmältä kuin minä, vaikka en mikään teinipentu enää olekaan. Mutta kun miettii, miten vähän aikaa sitten hänkin oli minun iässäni ja samassa elämäntilanteessa, niin on tuo ero aika mitätön... mutta pystyykö fiksu, omillaan elävä aikuinen työssäoleva mies näkemään mun ylitse, että en ole vain yksi oppilas muiden joukossa? Pystyykö hän näkemään minussa itsensä ikäisenään... ja pitääkö hän minua vain nuorena... voihan se olla että etsii ikäistään seuraa... tietty mieluummin... Tää on nyt tätä jossittelua josta ei tule mitään. Kai sitä viestiä pitää alkaa hioa. Olisiko esim. hänen kavereistaan, perheenjäsenestään apua? Jos laittaisin ihan kohteliaan viestin ja jotenkin kysyisin hänen suuntautumisestaan... olisi ihan kiva saada varmistus sille että pitääköhän edes miehistä vai olenko lukenut häntä aivan väärin. Vai menenkö taas pää edellä tultapäin niinkuin edellisillä kerroilla, näpytellen viestin suoraa hänelle ja painamalla ''lähetä''.... hmm
ap
[/quote]
Suosittelen. Olihan täällä viikonloppuna ketju jossa kerrottiin oliko se nyt 16 vuotiaalla POJALLA olleen suhde 34-vuotiaaseen MIEHEEN, että ei tämä ole likimainkaan niin paha ero :D 5 vuotta on vielä ihan normaali ikäero parisuhteessa (aikuisten elämässä)... ainakin omasta mielestäni :)
Sori jos tää vinkki tuli jo, mutta onko mitenkään mahdollista nähdä häntä työpaikan ulkopuolella? Esim. usein opiskelijat ja yliopiston työntekijät käyttää samaa lounasruokalaa, voisit katsoa milloin hän lähtee lounaalle ja sitten kysyä saatko tulla samaan pöytään?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:38"]
Sori jos tää vinkki tuli jo, mutta onko mitenkään mahdollista nähdä häntä työpaikan ulkopuolella? Esim. usein opiskelijat ja yliopiston työntekijät käyttää samaa lounasruokalaa, voisit katsoa milloin hän lähtee lounaalle ja sitten kysyä saatko tulla samaan pöytään?
[/quote]
Ilmeisesti hän syö toimistossaan tai taukotilassa, sillä työskentelee aikana jolloin ei varsinaisesti lounasaikaa enää ole. Eli iltapäiväpainotteista työtä, tauoista ei ole mitään hajua milloin ne ovat...
ap
Hei, sinä ihmeellinen ihastukseni!
Jos olet jollain kumman tuurilla tullut lukeneeksi tätä ketjua, voisitko tehdä pienen palveluksen?
Vaihda facebook tietojesi asetuksista vaikkapa ''sukupuoli'' julkiseksi näkyviin. Se olisi merkkinä että tiedän sinun lukeneesi tätä ketjua... kiitos. Tavallaan toivon että olisit lukenut. Tai huomaisit tämän...
Tiedän että tätä palstaa lukee monet miehet, ja olen kirjoittanut täällä aika paljastavasti, varsinkin jos hän on tämän nähnyt, saattaa olla ''yllättävänkin'' tuttua.. :P
ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:55"]
Harmi jos tästä ei tule mitään :( Koita kestää!
[/quote]
No onhan se nyt oletettavissakin ettei työpaikkaromanssi pistä tulta alleen. Varsinkaan koulussa.
[/quote] Niin kai sitten. Minkäs sitä vaan ihastumiselleen mahtaa. Ap