Onko mulla mitään mahiksia? Opiskelija ja kanslisti
19-vuotias opiskelija ihastunut koulun kansliassa työskentelevään (ammattia en tarkemmin kerro) mieheen, n. 24 vuotta. Molemmat ollaan miehiä... Voiko maailmat olla vielä kovin erilaisia? Ei kuitenkaan mikään kovin suuri ikäero.. Pidän itseäni ihan kypsänä nuorukaisena. Hän on fiksu, työelämässä. Minä juuri valmistuva opiskelija, tosin töitä tiedossa itsellänikin ja vielä ulkomailla. En vaan saa häntä mielestäni. Mitä ihmettä mä teen.... Kovasti olen hänen taustaa onkinut netistä ja vahvasti olen huomannut signaaleja että hänkin miehistä pitäisi... miten ihmeessä opiskelija voi alkaa koulun henkilökuntaa lähestymään? :(
tälläistä pohdin parin lasillisen jälkeen, joten älkää ihmetelkö jos kuulostaa päättömältä...
oon vaan niin sekaisin.
Kommentit (149)
Onpa ikävä häntä. Mitä lienee tekeekään.
Ap
Vaikutat tosi symppikseltä ap! Pidän peukkuja sulle. :)
Laita sille kaveripyyntö facessa.
Voi vitsi... Mitä mä kaveripyynnöllä? Jos se ei hyväksykään vaan jättää sen roikkumaan?
Se hiton viesti, mitä mä siihen kirjoitan? Tää on niin raastavaa.....
Se oli taas niin välinpitämätön kun kävin toimistossa hoitamassa asioita.... siinä oli toinen tyyppi hoitamassa niitä kanssani, mutta tämä herra vaan näpytti koneellaan eikä vilkaisuutkaan muhun...
Ap
<3 Toivon onnea matkaan. Kunpa tämä mies lähstyisi vuorostaan sinua.
Vedän turpaan välittömästi, jos kaltaisesi hinuri tulisi minua lähentelemään. T. 24 vuotias ammattikoulussa työskentelevä miÄs.
Tää on kyllä mukavin ja kiinnostavin ketju vähään aikaan.
Terv. hetero m24
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:02"]
Tää on kyllä mukavin ja kiinnostavin ketju vähään aikaan.
Terv. hetero m24
[/quote]
Komps...
n20
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:01"]
Vedän turpaan välittömästi, jos kaltaisesi hinuri tulisi minua lähentelemään. T. 24 vuotias ammattikoulussa työskentelevä miÄs.
[/quote]
Voi voi... enpä aio sinua lähennellekään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:03"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Jepulis. On parempi että pysytkin kaukana. Tai löydät kaulahuivisi ja muut homolaukkusi anaalistasi. T. m24
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:11"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Jepulis. On parempi että pysytkin kaukana. Tai löydät kaulahuivisi ja muut homolaukkusi anaalistasi. T. m24
[/quote]
Voi vittu että olet tyhmä ja kapeakatseinen. Kaikki homot eivät omaa kaulahuivia eikä laukkua olallaan.
En viitsi edes puhua tästä enempää.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:11"]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Voi vittu että olet tyhmä ja kapeakatseinen. Kaikki homot eivät omaa kaulahuivia eikä laukkua olallaan.
En viitsi edes puhua tästä enempää.
[/quote]
Osu ja uppos (ei muna). Se homo älähtää johon kalikka kalahtaa. ja mitä niitä sanontoja on... :D T. 24M, ps. Hyppää bruuman voltti.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:27"]
Hei, sinä ihmeellinen ihastukseni!
Jos olet jollain kumman tuurilla tullut lukeneeksi tätä ketjua, voisitko tehdä pienen palveluksen?
Vaihda facebook tietojesi asetuksista vaikkapa ''sukupuoli'' julkiseksi näkyviin. Se olisi merkkinä että tiedän sinun lukeneesi tätä ketjua... kiitos. Tavallaan toivon että olisit lukenut. Tai huomaisit tämän...
Tiedän että tätä palstaa lukee monet miehet, ja olen kirjoittanut täällä aika paljastavasti, varsinkin jos hän on tämän nähnyt, saattaa olla ''yllättävänkin'' tuttua.. :P
ap
[/quote]
Jessus mikä luuseri oon. Näköjään se on aina julkinen se sukupuoli. No, jos siis näet tämän, laita Fb:ssä nykyinen kaupunkisi julkiseksi? :P
-tyhmä ap