Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla mitään mahiksia? Opiskelija ja kanslisti

Vierailija
21.02.2015 |

19-vuotias opiskelija ihastunut koulun kansliassa työskentelevään (ammattia en tarkemmin kerro) mieheen, n. 24 vuotta. Molemmat ollaan miehiä... Voiko maailmat olla vielä kovin erilaisia? Ei kuitenkaan mikään kovin suuri ikäero.. Pidän itseäni ihan kypsänä nuorukaisena. Hän on fiksu, työelämässä. Minä juuri valmistuva opiskelija, tosin töitä tiedossa itsellänikin ja vielä ulkomailla. En vaan saa häntä mielestäni. Mitä ihmettä mä teen.... Kovasti olen hänen taustaa onkinut netistä ja vahvasti olen huomannut signaaleja että hänkin miehistä pitäisi... miten ihmeessä opiskelija voi alkaa koulun henkilökuntaa lähestymään? :(

tälläistä pohdin parin lasillisen jälkeen, joten älkää ihmetelkö jos kuulostaa päättömältä...

oon vaan niin sekaisin.

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespolo! I

Vierailija
122/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi molo. Luultavasti se ei ole kiinnostunut ja yrittää tehdä ammattimaisissa rajoissa selväksi, että et nolaisi itseäsi tai teitä molempia jatkamalla enää mitään yrittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:48"]

No voi molo. Luultavasti se ei ole kiinnostunut ja yrittää tehdä ammattimaisissa rajoissa selväksi, että et nolaisi itseäsi tai teitä molempia jatkamalla enää mitään yrittämistä.

[/quote]

No jaa. Olen alkanut epäillä ettei se edes ole vielä ymmärtänyt että olen yrittänyt hänelle flirttailla. En nyt kuitenkaan (vielä :P) niin paljoa ole häntä ''ahdistellut''...

ap

Vierailija
124/149 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:05"]HLökunta EI saa sekaantua oppilaaseen. Se on rikoslailla kiellettyä.
[/quote]

Höpö höpö. Mistähän jenkkisarjasta tämäkin käsitys on peräisin? Täysi-ikäiset ihmiset saavat tehdä keskenään, mitä haluavat. Kyseessä on ihan normaali työpaikkaromanssi. Eihän tässä ole edes kyse mistään opettaja-oppilassuhteesta.

Vierailija
125/149 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:05"]HLökunta EI saa sekaantua oppilaaseen. Se on rikoslailla kiellettyä. [/quote] Höpö höpö. Mistähän jenkkisarjasta tämäkin käsitys on peräisin? Täysi-ikäiset ihmiset saavat tehdä keskenään, mitä haluavat. Kyseessä on ihan normaali työpaikkaromanssi. Eihän tässä ole edes kyse mistään opettaja-oppilassuhteesta.

Aivan niin. Eihän tässä mitään ole edes tapahtunut vielä! Eikä tässä mitään työpaikalla olla aikeissa imutella :D Vaikka kuinka tekisi mielikin...

ap

[/quote]

Vierailija
126/149 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on saman koulun työntekijä kun minun niin... oih ja voih. Kyllä se vaan on söpö... mutta jäykkä !

pk seutu?

Vierailija
127/149 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:02"]

Jos se on saman koulun työntekijä kun minun niin... oih ja voih. Kyllä se vaan on söpö... mutta jäykkä !

pk seutu?

[/quote]

Jeps... pk seutu... se on sit mun miäs :P

ap

Vierailija
128/149 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootan innolla mitä tapahtuu.Onnea ap

Vierailija
129/149 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi ihanaa rakkautta ilmassa.

Vierailija
130/149 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan ap. Huomaat jos hänen olemuksensa on jännittynyt, on hänkin ehkä samoilla fiiliksillä. m23

Vierailija
131/149 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka iso ikäero teillä on? minun mielestäni ei kannata. menetät kasvosi jos ikäeronne on suuri. sinua aletaan pitää hutsuna joka tarvii isähahmoa. toisekseen mistä tiedät onko tällä miehellä vaimo ja lapsia? ethän haluaisi rikkoa perhettä? melko varmasti hän haluaa vain tussua, jos ikäero on suuri, eikä siitä mitään tulisi!

Vierailija
132/149 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:34"]kuinka iso ikäero teillä on? minun mielestäni ei kannata. menetät kasvosi jos ikäeronne on suuri. sinua aletaan pitää hutsuna joka tarvii isähahmoa. toisekseen mistä tiedät onko tällä miehellä vaimo ja lapsia? ethän haluaisi rikkoa perhettä? melko varmasti hän haluaa vain tussua, jos ikäero on suuri, eikä siitä mitään tulisi!
[/quote]

Luetunymmärtäminen... :D :D :D

Vierailija
133/149 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:34"]kuinka iso ikäero teillä on? minun mielestäni ei kannata. menetät kasvosi jos ikäeronne on suuri. sinua aletaan pitää hutsuna joka tarvii isähahmoa. toisekseen mistä tiedät onko tällä miehellä vaimo ja lapsia? ethän haluaisi rikkoa perhettä? melko varmasti hän haluaa vain tussua, jos ikäero on suuri, eikä siitä mitään tulisi!
[/quote]

Luetunymmärtäminen... :D :D :D
[/quote]

Sori typo, puhelin prkl :)

Vierailija
134/149 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:34"]

kuinka iso ikäero teillä on? minun mielestäni ei kannata. menetät kasvosi jos ikäeronne on suuri. sinua aletaan pitää hutsuna joka tarvii isähahmoa. toisekseen mistä tiedät onko tällä miehellä vaimo ja lapsia? ethän haluaisi rikkoa perhettä? melko varmasti hän haluaa vain tussua, jos ikäero on suuri, eikä siitä mitään tulisi!

[/quote]

No jos lukisit aloitusviestin... olen 19 ja tämä mies noin 24-25. Ikäeroa siis n. 5-6 vuotta...

Pelkkä facebook profiili kertoo jo paljon. Tykkäykset ja muut. Olen melko vahvasti sitä mieltä että hän ei ole tussun perään, mutta ei vällttämättä näin nuoren ''pojankaan'' perään...

ap

Vierailija
135/149 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tssempiiä kovasti.Kerrothan sitten mammoille kuinka kävi.

Vierailija
136/149 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:34"]

Mitä vongut senkus tykität viestiä hälle ;)

[/quote]

Mieli tekiskin... en vaan tiedä mitä kirjoittaa

ap

Vierailija
137/149 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:34"]

Mitä vongut senkus tykität viestiä hälle ;)

[/quote]

''Moi''

Mieli tekiskin... en vaan tiedä mitä kirjoittaa

ap

[/quote]

Vierailija
138/149 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille vaan mitä tunnet... totuus julki!

Vierailija
139/149 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:23"]

Ei kai se viestin laittamnen voi olla niin vaikeaa? Jotain sellaista tyyliin, että "En tiedä tunnetko samoin, mutta mua jää ikuisesti vaivaamaan jos en edes yrittää selvittää, voisko meistä tulla jotain..."

Mulla oli lukioikäisenä ihastus/rakkaus, josta ei koskaan tullut mitään, kun ujosteltiin molemmat. Tai no yksien bileiden jälkeen käveltiin käsi kädessä. Mutta seuraavana päivänä taas niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tuo jäi kaivelemaan tosi pitkäksi aikaa, vielä joskus kymmenen vuotta myöhemmin itkeskelin välillä sen perään. Ja olin kuitenkin seurustellut ja ollut naimisissakin. Joskus muutama vuosi lukion jälkeen selvisi sen verran, että ne tunteet oli molemminpuolisia, mutta oltiin vaan niin ujoja. Ja tuosta eteenpäin meni ties vaikka kuinka monta vuotta ennen kuin pääsin kokonaan yli. Ei siis kannata jättää tuota korttia katsomatta, koska se voi jäädä kaihertamaan tosi pitkäksi aikaa.

[/quote]

Niin :( ihan oikeassa olet. Olen  vain kahdesti tehnyt tämän jo aiemminkin ihastuksien kohdalla, huonoin tuloksin. Ja tälläkertaa vielä tuo ikäerokin. No, se on hassut 5 vuotta se ero, mutta vaikuttaa hän silti (luonnollisestikin, kun vanhempi on..) kypsemmältä kuin minä, vaikka en mikään teinipentu enää olekaan.  Mutta kun miettii, miten vähän aikaa sitten hänkin oli minun iässäni ja samassa elämäntilanteessa, niin on tuo ero aika mitätön... mutta pystyykö fiksu, omillaan elävä aikuinen työssäoleva mies näkemään mun ylitse, että en ole vain yksi oppilas muiden joukossa? Pystyykö hän näkemään minussa itsensä ikäisenään... ja pitääkö hän minua vain nuorena... voihan se olla että etsii ikäistään seuraa... tietty mieluummin... Tää on nyt tätä jossittelua josta ei tule mitään. Kai sitä viestiä pitää alkaa hioa. Olisiko esim. hänen kavereistaan, perheenjäsenestään apua? Jos laittaisin ihan kohteliaan viestin ja jotenkin kysyisin hänen suuntautumisestaan... olisi ihan kiva saada varmistus sille että pitääköhän edes miehistä vai olenko lukenut häntä aivan väärin. Vai menenkö taas pää edellä tultapäin niinkuin edellisillä kerroilla, näpytellen viestin suoraa hänelle ja painamalla ''lähetä''.... hmm

ap

Vierailija
140/149 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:11"]

Laita sille vaan mitä tunnet... totuus julki!

[/quote]

Kunpa uskaltaisin!

ap