Kiinnostavan miehen katteettomat lupaukset: kauanko jaksaisit?
Mies johon olen ihastunut on outo: sanoo soittavansa, mut ei soita, joskus pahoittelee että oli kiire, joskus ei edes pahoittele. Olen sanonut että mielestäni tämä on välinpitämätöntä käytöstä ja tuntuu ikävältä.
Nyt ei soittanut vaikka lupasi, ei selitystä. Kun huomautin asiasta: ”no soitellaan ens viikolla molemmin puolin!”
Ahaa. Että minun pitäisi soittaa? Enkö nyt ymmärrä vai vaadinko liikoja?
T. Kypsä Ap
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se itselläni menee niin, että se kiinnostavuus loppuu siihen, kun huomaa, ettei toinen ole kiinnostunut. Miksi tuo mies enää sinua kiinnostaa?
Kun näemme, kaikki on tosi ihanaa. Nämä viestittelyt ja soitot on ongelma….
Ap
Sano suoraan, että et katsele enää sellaista meininkiä ollenkaan. Jos ei tule välitöntä muutosta, laita se viimeinen viesti. Älä anna kohdella itseäsi huonosti. Tiedän että jos on ihan seonnut ihastuksesta, on todella vaikeaa vetää rajat, mutta mies testailee tässä juuri niitä sun rajoja, että kuinka huonosti annat itsestäsi kohdella. Jos olet liian kiltti, päädyt kynnysmatoksi aina uudestaan ja uudestaan.
Ja miehen mielestä tässä ei siis ole mitään ongelmaa. Ihmettelen mistä loukkaannun.
Ap
Hurmaa mies herkkuruualla. Sen jälkeen hän roikkuu sinussa kuin takiainen.
FRETTIPAISTI
Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.
Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.
Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.
Kokenut kaiken tiet kirjoitti:
Hurmaa mies herkkuruualla. Sen jälkeen hän roikkuu sinussa kuin takiainen.
FRETTIPAISTI
Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.
Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.
Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.
Oivallinen neuvo. Ei pidä jäädä tuleen makaamaan, vaan ottaa aloite omiin käsiinsä.
Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehen mielestä tässä ei siis ole mitään ongelmaa. Ihmettelen mistä loukkaannun.
Ap
Siis ihmettelee, ei ihmettelen. Minä ihmettelen vaan miestä, en itseäni…😁
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
No justiinsa. Eli sun tunteilla ei ole hänelle mitään väliä. Noh, itse päätät mitä teet. Aina löytyy hyväksikäytettäviä tossukoita niin naisissa kuin miehissä.
Kun näemme, kaikki on tosi ihanaa. Nämä viestittelyt ja soitot on ongelma….
Ap