Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostavan miehen katteettomat lupaukset: kauanko jaksaisit?

Vierailija
26.11.2021 |

Mies johon olen ihastunut on outo: sanoo soittavansa, mut ei soita, joskus pahoittelee että oli kiire, joskus ei edes pahoittele. Olen sanonut että mielestäni tämä on välinpitämätöntä käytöstä ja tuntuu ikävältä.

Nyt ei soittanut vaikka lupasi, ei selitystä. Kun huomautin asiasta: ”no soitellaan ens viikolla molemmin puolin!”

Ahaa. Että minun pitäisi soittaa? Enkö nyt ymmärrä vai vaadinko liikoja?

T. Kypsä Ap

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee vaan himmailemaan niitä ihastuksentunteitasi. Tuo ei tuosta parane. Muita vonkaleita on järvessä.

Vierailija
2/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö-ukko. Unohda. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan = soita sinä jos kiinnostaa, minua ei kiinnosta.

Vierailija
4/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se sama joka eilen kyseli että monetko oharit katselisit..

Vierailija
5/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyöritää useampaa ja olet varalla jos muille sovi kohtaaminen.

Vierailija
6/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin koko tyypin, mitä sitä väkisin vänkäämään jos ei toista kiinnosta. 

Vierailija
7/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Vierailija
8/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kannattaa miettiä, että jos alku on jo tällaista, niin mihin se sitten menee jos tulisikin vakavampaa. Yleensä ihmiset yrittää näyttää paremman puolensa kun ollaan vielä tutustumisvaiheessa. Juoksisin karkuun ja lujaa. Sillä on ihan selvästi nyt jotain muitakin virityksiä, eli et ole sille kaikkein kiinnostavimmasta päästä.

Parisuhteessa on muutenkin välillä tosi vaikeaa, niin jos jo alussa joudut kantamaan koko suhteen omassa niskassasi, niin voit olla varma että jatkokin on sinun harteillasi.

Anna ukon mennä. Oma ylpeys ei kestäisi tuollaista roikottamista. Joko kiinnostaa tai sitten ei kiinnosta, ja tätä tyyppiä ei ihan selvästi kiinnosta. Kunnioita itseäsi ja odota sellaista seuraa, joka oikeasti haluaa olla kanssasi.

Vierailija
9/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en treffailisi sitä enkä odottaisi mitään, haloo nyt taas.

Vierailija
10/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen kun on kauhean ihastunut ja ihan selkeästi toista ei oikein kiinnosta. Olen mennyt joskus Jos on itse liian innokas tai ihan selkeästi lääpällään, niin usein se karkoittaa kenet tahansa. Suhteen alussa kannattaa myös vähän himmailla niiden omien ihastuksentunteiden näyttämistä, sillä jos olet varma nakki, niin kaikki kiinnostus voi kadota alta aikayksikön.

Vierailija
11/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa on se, että kun näemme mies on kuin ei mitään ongelmaa olisikaan ja juttu luistaa ja hauskaa on! Näkemisten välillä on nämä ongelmat.

Mies on tosi kiinnostava ja ihana, mutta tämä puoli mun on vaikeaa sulattaa. Minut on kasvatettu niin, että viesteihin ja puheluihin vastataan. Eli hiertää kunnolla tänä käytös - mutta mies on vaan muuten niin hyvä. Hohhoijaa.

Mitenköhän saisin itselleni nyt kauhan jotain ylpeyttäja selkärangan?🙄🥶

T. Kypsä Ap

Vierailija
12/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tyypin maistaa omaa lääkettään, jätä se roikkumaan ja ala katsella uusia.

Vierailija
14/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedätkä että parisuhteet perustuu vapaaehtoisuuteen, sä voit erota ihan ilman, että tarvii vauvapalstalla märistä.

Vierailija
15/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naimisissa.

Vierailija
16/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös on miehen kulttuurissa=

Vierailija
17/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Tai sitten elää kaksoiselämää. On varattu ja tapaa sua silloin kun onnistuu. Ehdottomasti ei jatkoon.

Vierailija
18/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi voinut olla minun avaukseni.

Itselläkin vastaava tilanne. Mies on narkomaani ja kohtelee minua nykyään niin välinpitämättömästi. Silti vaan olen koukussa häneen. Eikä auta yhtään että hän on ulkoisesti juuri minun makuuni ja että olen nähnyt hänen pehmeän puolensa. Sitä ei vaan juuri enää ole näkynyt.

Olen ihan sekaisin koko ihmisestä ja jutusta. En tunnu pääsevän eteenpäin vaikka tiedän että se on ainoa vaihtoehto.

Mies tosiaan lupaa jatkuvasti soittaa "kohta" mutta kertaakaan ei ole soittanut. Minä vain yritän soittaa eikä hän vastaa juuri koskaan.

Vierailija
19/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi. Älä ota kahteen viikkoon yhteyttä. Jos mies ei sinä aikana aktivoidu niin heipat vaan, ei sitä kiinnosta. Ei sitä kiinnosta tarpeeksi nytkään, on joku muu kierroksessa toisaalla.

Vierailija
20/29 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se itselläni menee niin, että se kiinnostavuus loppuu siihen, kun huomaa, ettei toinen ole kiinnostunut. Miksi tuo mies enää sinua kiinnostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi