Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko paljon enemmän vastuuta sisältävän työn vastaan, jos palkkaa tulisi lisää 500 euroa kuussa?

Vierailija
26.11.2021 |

Verot pienentävät summaa. Ei ylimääräistä palkallista lomaa ja puolen vuoden koeaika. Miten on? Työmatkan pituus pysyisi ennallaan.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rahan takia.

Jos muuten tuntuisi kiinnostavammalta työltä, niin sitten.

Vierailija
2/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Alle 4000 euron bruttopalkalla en kantaisi pienintäkään vastuuta tekemisistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan pitäisi nousta enemmän, että se korvaisi lomien vähenemisen ja uudesta työstä ja koeajasta aiheutuvan stressin.

Vierailija
4/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin, koska halusin edetä urallani. Välillä ajattelen, että ei kannattanut (hillitön stressi), välillä nautin haasteista. Olen taas uudelleen samassa tilanteessa, en tiedä haluanko vaihtaa helpompaan vai ottaa jälleen enemmän vastuuta. Rahallisesti ei kannata.

Vierailija
5/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan en ottaisi. Onko ylenemismahdollisuutta? Onko työstä jatkon kannalta mitään hyötyä, ponnistuslautana jonnekin vielä parempaan?

Vierailija
6/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin toki. Mitähän se nykysysteemillä sairaanhoitajalla olisi. Ei taida teho-osastollakaan palkka kohota noin hyvin, vaikka kuinka monta uutta vastuualuetta ottaisit (elvytysryhmä, dialyysin toteutus...).

Vierailija
8/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en noin huonoilla ehdoilla vaivautuisi. Toki riippuu myös siitä sopisiko kyseinen työ minun pitkän tähtäimen suunnitelmaani.

Vierailija
9/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mutta mua ei edelleenkään kiinnosta miten työt menee. Jos ei kukaan kuole niin EI KI.

Vierailija
10/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sen ottaisi vastaan ja hoitaisi työnsä siltikin hyvin se voisi tietää lisää vastuuta ja sitten myöskik vielä parempaa palkkaa, joten miksi ei.

11/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarpeeksi on vastuuta jo nyt kummassaakin ammatissa.

Vierailija
12/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan en ottaisi. Onko ylenemismahdollisuutta? Onko työstä jatkon kannalta mitään hyötyä, ponnistuslautana jonnekin vielä parempaan?

Vaikea sanoa, koska työmarkkinat ovat hyvin rajatut ellei ole valmis toistuvasti muuttamaan työn takia ympäri maata.

Vierailija
13/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin toki. Mitähän se nykysysteemillä sairaanhoitajalla olisi. Ei taida teho-osastollakaan palkka kohota noin hyvin, vaikka kuinka monta uutta vastuualuetta ottaisit (elvytysryhmä, dialyysin toteutus...).

Kannattaisiko vaihtaa alaa tai kokeilla miten yrittäjänä tienaisi?

Vierailija
14/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo auttaa eteenpäin pääsemisessä paremmille palkoille

Vierailija
15/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan nykyisellä työpaikallani. Esimiesten palkka on suurinpiirtein tuon verran enemmän, mutta siinä hommassa pitää venyä ja venyä, he istuvat joka ilta palkattomissa ylitöissä. Heillä on sen takia pienempi tuntipalkka kuin minulla.

Vierailija
16/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo auttaa eteenpäin pääsemisessä paremmille palkoille

Sitä ei voi tietää. Sama määrä vastuuta voi olla tarjolla paremmalla palkalla.

Vierailija
17/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen julkisella puolella, ja siellä harvoin on ylennyksestä noinkaan paljoa.

Jollei ota lisää vastuuta, ei tule lisää palkkaa, ja silloin on myös turha valittaa, että palkka pysyy pienenä.

Vierailija
18/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko vaihtaa alaa tai kokeilla miten yrittäjänä tienaisi?

Olen vaihtamassa alaa kyllä. Ei jaksa enää yötöitä ja päivätyöt hoitajana on tylsiä.

Vierailija
19/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen julkisella puolella, ja siellä harvoin on ylennyksestä noinkaan paljoa.

Jollei ota lisää vastuuta, ei tule lisää palkkaa, ja silloin on myös turha valittaa, että palkka pysyy pienenä.

Ei puhuta ylennyksestä, vaan uudesta työstä uudessa työpaikassa.

Vierailija
20/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä että miten hyvin vanha palkka on linjassa työn kanssa. 500€ lisää voi saada samantasoisestakin työstä kun vaihtaa työpaikkaa. Varmaan pyytäisin tonnia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme