Mies kiukuttelee seksin puutetta
Olen raskaana. Viikkoja vasta 5 ja huono olo+väsymys valtava. Lisäksi muut lapset olleet influenssassa ja pari viikkoa olen jo päivät+yöt lapsia hoitanut.
Tällä hetkellä seksi ei voisi vähempää kiinnostaa ja saan osaksi vittuilua mieheltä.
Vauva yhteinen päätös ja minusta miehellä ei oikeutta käyttäytyä noin :(
Kommentit (448)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:53"]
Pitääkin muistaa nämä neuvot. Ens kerralla kun mies on oksennustaudissa, niin ratsastamaan vaan. Eihän sen miehen mitään tartte tehdä, kai nyt peniksen voi saada seisomaan vaikka kipeenä olisikin. Tai kai se voi nuolla, pieni paha olo mitään haittaa. Ja jos ei anna niin naapurista kysymään munaa lainaksi.
[/quote]Tää on hyvä ja toimiva tapa, tässä ap sinulle siis vastaisuuden varalle toimintamalli. Voit myös vaatia aina sitä täydellistä orkkua, ei mitään vähän sinne päin romppaamista, vaan kolmen ruokalajin rakastelu ainakin ja kaikilla tykötarpeilla, oli sitten mies minkälaisessa miesflunssassa tai yrjötaudissa vain. Jos mieheltä tulee jotakin horinaa ja äninää kielloksi, niin eiköhän naapurin Tapsa ole kotosalla.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:36"]
Tadaa, on mulla. Lapsia on kolme ja parisuhdetta järkevän ja fiksun miehen kanssa takana jo yli 15 vuotta. Huomaa siis tuo "järkevä ja fiksu mies" -kohta. Meillä mies haluaa olla myös ystäväni ja en ole hänelle vain mikään kassien tyhjennyspaikka niin kuin ap:n suhteessa asiat ilmeisesti on. Jos teille on sattunut eteen tuollaiset ap:n miesten kaltaiset inisevät nulikat, niin se on teidän ongelma. Pitäkää heistä hyvää huolta, ansaitsette toisenne täydellisesti. :)
[/quote]
Kuinka usein teillä on seksiä? Onko miehesi tyytyväinen siihen, ettei saa?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:42"]
Kommentteja poistettu ;) Miksi kukkahatut edes lukevat tai osallistuvat näihin ketjuihin?
Eli miehen saa nalkkiin, niin voi alkaa ajamaan feministien asiaa. Mies kun on nalkissa henkisesti, taloudellisesti ja fyysisesti. Eikö näille "naisille" olisi parempi mennä sinne spermapankkiin tai harrastaa anonyymia seksiä baari-tuttavuuksien kanssa? Jos miehet ovat niin kamalia, mutta raskautua pitää?
[/quote]
Niin, parisuhteeseen aletaan vain ja ainoastaan siksi, että saa seksiä aina kun haluaa. On ihan pska puoliso, jos ei ole aina valmiina kun toista haluttaa, millään muulla ei ole mitään väliä.
Muistapa sinäkin sitten, että vaikka olisit missä influenssassa tai keuhkokuumeessa, umpisuolileikkauksesta toipumassa tai oksennustaudissa, niin munan pitää seisoa jos vaimoa sattuu haluttamaan. Muuten olet tosi, tosi, tosi kelvoton puoliso.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:31"]
Ap, tästä ketjusta ei taida tulla mitään kun nuo muutamat möykkä-apinat on tän vallanneet. Sano miehellesi, että mielestäsi on epäreilua kiukutella asiasta, sinä olet väsynyt ja huonovointinen. Sano miehellesi että jos haluaa auttaa, niin hoitaa lapsia jotta saat nukuttua päiväunet ja väsymystä pois. Olen pahoillani että sait vielä noita mielen myrkytys vastauksia tässä ketjussa.
[/quote]
Kerro miksi se mies kelpaa seksiin kun vauvoja pitää pykätä? Onko miehellä siis vain velvollisuuksia, ja nainen päättää kaikesta? Pyhä Vulva jumalan asemassa? Mies vain pakollinen paha, jota ei tarvitse huomioida?
Ymmärrätkö mitä sana PARI tarkoittaa yhdys-sanassa parisuhde? Sitäkö että toinen sanelee ehdot kaikessa?
[/quote]
Ymmärrän parisuhteen niin, että molemmat kunnioittavat toisen tahtoa, tuntemuksia ja vointia ja molemmat toimivat ensisijaisesti epäitsekkäästi. Jos toisella on huono vointi, toinen tietysti tekee kaikkensa voinnin helpottamiseksi, ei sen huonontamiseksi omilla vaatimuksillaan. Minä en ole mennyt naimisiin munan kanssa vaan ihmisen, kumppanini ja ystäväni.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:32"]
Oletko ajatellut lainkaan, mikä voisi auttaa omiin haluihisi? esim,auttaisiko vaikka lapsenvahti, jotta saisit välillä omaa aikaa ja että saisit levätä?
No ei sitä seksiä tietenkään pidä harrastaa, jos on jatkuvasti huono olo ja väsymys, se pian johtaa siihen, että seksi alkaa oksettaa, kun sitä harrastetaan ilman, että itse sitä tahtoo tai siitä nauttii. Et sinä huono vaimo ole ja nämä kommentit "no anna sen mennä huoriin" on vain provoiluja ja trollausta.
[/quote]Eikö se mies voi välillä hoitaa omia lapsiaan. Ihme kun tarvitaan heti lapsenvahtia jos äiti on väsynyt. Eiköhän se isäkin ole vastuussa siitä lasten hoidosta? Väsyttää sitten vähän sitäkin niin ei jaksa koko ajan olla vonkaamassa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:56"]
Pitääkin muistaa nämä neuvot. Ens kerralla kun mies on oksennustaudissa, niin ratsastamaan vaan. Eihän sen miehen mitään tartte tehdä, kai nyt peniksen voi saada seisomaan vaikka kipeenä olisikin. Tai kai se voi nuolla, pieni paha olo mitään haittaa. Ja jos ei anna niin naapurista kysymään munaa lainaksi.
[/quote]
Kuinka usein miehillä on oksennustauti?
Ämmillä taas tekosyitä riittää joka lähtöön, kuten jo aiemmin mainitsin.
[/quote]
Sinä varmaan panet kuollutta tai synnyttävää tai teholla olevaa? Olet sairaampi kuin isisksen oksennuspussit.
[/quote]
Pihtaamiseen siis riittää aina tekosyitä, ja miehet ovat sikoja? Kertoo paljon sinusta "naisena".
[/quote]
Sanoinko olevani nainen?
PS. Sinä et ole edes ihminen, todistat sen jokaisella kommentillasi. Painu takaisin sinne luolaan panemaan niitä murhesi uhreja.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:25"]
Muistapa sinäkin sitten, että vaikka olisit missä influenssassa tai keuhkokuumeessa, umpisuolileikkauksesta toipumassa tai oksennustaudissa, niin munan pitää seisoa jos vaimoa sattuu haluttamaan. Muuten olet tosi, tosi, tosi kelvoton puoliso.
[/quote] HIEMAN liioittelet. Alussa sanotaan että ei vain huvita.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:25"] Muistapa sinäkin sitten, että vaikka olisit missä influenssassa tai keuhkokuumeessa, umpisuolileikkauksesta toipumassa tai oksennustaudissa, niin munan pitää seisoa jos vaimoa sattuu haluttamaan. Muuten olet tosi, tosi, tosi kelvoton puoliso. [/quote] HIEMAN liioittelet. Alussa sanotaan että ei vain huvita.
[/quote]
Opettele lukemaan ja palaa sitten asiaan, jos on vielä aihetta.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:56"]
[/quote]
Kuinka usein miehillä on oksennustauti?
Ämmillä taas tekosyitä riittää joka lähtöön, kuten jo aiemmin mainitsin.
[/quote]
Sinä varmaan panet kuollutta tai synnyttävää tai teholla olevaa? Olet sairaampi kuin isisksen oksennuspussit.
[/quote]
Pihtaamiseen siis riittää aina tekosyitä, ja miehet ovat sikoja? Kertoo paljon sinusta "naisena".
[/quote]Lopeta jo, ei me jakseta lukea noita sun jankutuksia. Ohis
Ei tosta pyhästä vulvasta kannata hermostua.
[/quote]
Kertoo totuuksia, koska mammat niin kärkkäästi hyökkäävät ;)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:31"]
Eli olet siis maksulliseen verrattavissa, materialla ja palveluksilla mies saa pillua?
[/quote]
Sinun tragediasi on näköjään se, että et saa pllua edes materialla ja palveluksilla. Ymmärrän, että vetää katkeraksi, mutta ei tää kiukuttelu nettipalstoilla auta asiaa. Sinuna hyväksyisin asian, jolle ei mitään mahda.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:51"] Ei se ny niin paljoa vaadi. Haarat levälle ja kaks minuuttia. Ei tapa ketään ja kaikki on tyytyväisiä. [/quote]Kyllä vaatii. Minä joskus uskoin näitä neuvoja. Jälkeenpäin olo oli kamala, hyväksi käytetty ja tuntui, että oli miehelle vain tyhjennys astia, masturbaatio väline. Aloin inhota koko miestä. Älkää hyvät naiset tähän sortuko, koko suhde pilalla. Kyllä aikuisen miehen pitää pystyä pidättäytymään jos tarve on. Ei siihen mieskään kuole. [/quote] Hoidat sen kuitenkin paremmin kuin suomen kielen kirjoittamisen, joten pitäytyisin vain tyhjennys_astiana.
[/quote]Anteeksi nyt tuo yhdyssana virhe . Kamala moka joka ei enää toistu. Ja hoidan kyllä suomenkielen paremmin kuin sen makaamisen miehen mieliksi. Sen olen nääs kokonaan lopettanut. Ihmettelem kyllä näitä jotka jaksaa täällä puuttua johonkin kirjoitusvirheeseen:D
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:42"]
[/quote]
[/quote]Minä ainakin olen kyllästynyt pyhän ulvan typeryyksiin. Menis takaisin äitinsä ulvaan ja olis hiljaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:36"]
Tadaa, on mulla. Lapsia on kolme ja parisuhdetta järkevän ja fiksun miehen kanssa takana jo yli 15 vuotta. Huomaa siis tuo "järkevä ja fiksu mies" -kohta. Meillä mies haluaa olla myös ystäväni ja en ole hänelle vain mikään kassien tyhjennyspaikka niin kuin ap:n suhteessa asiat ilmeisesti on. Jos teille on sattunut eteen tuollaiset ap:n miesten kaltaiset inisevät nulikat, niin se on teidän ongelma. Pitäkää heistä hyvää huolta, ansaitsette toisenne täydellisesti. :)
[/quote]
Kuinka usein teillä on seksiä? Onko miehesi tyytyväinen siihen, ettei saa?
[/quote]Hmm.. Viime viikolla lasten ollessa lomalla mummolassa seksiä oli neljä kertaa, mutta sitä ennen taisi olla pari viikkoa aikaisemmin - miehen toivomuksesta. Olemme olleet niin kauan yhdessä, että aika paljon olemme nähneet ja kokeneet, joten kuukausikaan väliä ei saa miestäni kiukuttelemaan minulle. Suhteemme on muutakin kuin seksiä ja vaikka välillä on ollut aikoja mm. synnytyksien yhteydessä, että mitään seksiin viittaavaakaan ei ole viikkoihin, niin yhdessä olemme. Myös mies on halunnut olla ilman ja en minä häntä siitä osoittele ja ala märisemään kuin viisi vuotias lapsi, vaan elämä jatkuu. Nyt on nyt ja huomenna on ehkä toisin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:42"]
[/quote]
[/quote]Minä ainakin olen kyllästynyt pyhän ulvan typeryyksiin. Menis takaisin äitinsä ulvaan ja olis hiljaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:51"] Ei se ny niin paljoa vaadi. Haarat levälle ja kaks minuuttia. Ei tapa ketään ja kaikki on tyytyväisiä. [/quote]Kyllä vaatii. Minä joskus uskoin näitä neuvoja. Jälkeenpäin olo oli kamala, hyväksi käytetty ja tuntui, että oli miehelle vain tyhjennys astia, masturbaatio väline. Aloin inhota koko miestä. Älkää hyvät naiset tähän sortuko, koko suhde pilalla. Kyllä aikuisen miehen pitää pystyä pidättäytymään jos tarve on. Ei siihen mieskään kuole. [/quote] Hoidat sen kuitenkin paremmin kuin suomen kielen kirjoittamisen, joten pitäytyisin vain tyhjennys_astiana.
[/quote]Anteeksi nyt tuo yhdyssana virhe . Kamala moka joka ei enää toistu. Ja hoidan kyllä suomenkielen paremmin kuin sen makaamisen miehen mieliksi. Sen olen nääs kokonaan lopettanut. Ihmettelem kyllä näitä jotka jaksaa täällä puuttua johonkin kirjoitusvirheeseen:D
[/quote]
Miksi olet parisuhteessa, jos seksi on vaina miehen mieliksi makaamista?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:42"]
[/quote]
[/quote]
Kannattaisiko siinä tapauksessa harrastaa jotain muuta kuin mammapalstaa, jos noin häiritsee? Vaikka seksiä? =D
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:25"] Muistapa sinäkin sitten, että vaikka olisit missä influenssassa tai keuhkokuumeessa, umpisuolileikkauksesta toipumassa tai oksennustaudissa, niin munan pitää seisoa jos vaimoa sattuu haluttamaan. Muuten olet tosi, tosi, tosi kelvoton puoliso. [/quote] HIEMAN liioittelet. Alussa sanotaan että ei vain huvita.
[/quote]Alussa sanottiin, että on väsynyt alkuraskaudesta ja valvonut sairastavien lasten takia ja sen takia ei jaksa eikä huvita. Ihan kelpo syyt.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:56"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:47"] Kiukuttelu on lasten tapa osoittaa mieltään. Sano tämä miehelle ja kerro myös, että sinua ei kiinnosta harrastaa seksiä lapsimiehen kanssa. [/quote] Keksi jotain uutta? Miten se seksi kelpaa siihen raskautumiseen? Muut ajat saa pihdata, syyksi kelpaa mikä tahansa kukkaruukun väristä tyhjentyneeseen polkupyörän renkaaseen? Vastatkaapa tähän? [/quote] No ehkäpä silloin lapsia tehdessä ei oltu raskaana eikö väsyttänyt? Muut lapset olivat ehkä terveinä? Vastaapa monta lasta sinulla on? Aivan niin. Älä tule neuvomaan perheellisten asioissa, kun selkeästi et tajua mistään mitään, pelkkäö jalan polkemista tuo vinkumisesi. [/quote] Eli olet Pyhä Vulva, joka sanelee ehdot kaikessa. Sääliksi käy miestäsi, on saanut kamalan riivinraudan itselleen riesaksi. [/quote] Eli ei lapsia. Tämä selvä. Viestisi on ilmoitettu asiattomana.
[/quote]
Ilmoitat siis asiattomaksi viestit, jotka eivät myötäile sinun mielipidettäsi? Sanoinko omista lapsistani mitään?
[/quote]
Lopeta sinä fiksumpana. Tuo nainen on henkisesti sairas.
[/quote]
Kumpihan tässäkin ketjussa on se sairaampi?
[/quote]
Minusta provoilu ei tee ihmisestä sairasta, useimmiten tylsistymisen ja keskenkasvuisuuden merkki. Syötin nielaisseella mammalla taas on pipo luvattoman kireällä, tasapainoinen ihminen ei ärsyynny mitättömistä asioista netissä.