Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee seksin puutetta

Vierailija
21.02.2015 |

Olen raskaana. Viikkoja vasta 5 ja huono olo+väsymys valtava. Lisäksi muut lapset olleet influenssassa ja pari viikkoa olen jo päivät+yöt lapsia hoitanut.

Tällä hetkellä seksi ei voisi vähempää kiinnostaa ja saan osaksi vittuilua mieheltä.
Vauva yhteinen päätös ja minusta miehellä ei oikeutta käyttäytyä noin :(

Kommentit (448)

Vierailija
421/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten elatus ja ei-toivotut raskaudet ovat wt:n ongelmia. Tämä jankkaaja on pahemman luokan wt. Oma tuttavapiirini koostuu varakkaista akateemisista, eikä kenelläkään ole em. ongelmia.

Vierailija
422/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sairaus on aivan eri asia. Se on yllättävä. Lapsi ei ole yllättävä. Sitä paitsi sitä sairautta varten on vakuutus.

On eri asia yhteiskunnan kustantaa asioita mihin ihminen ei voi vaikuttaa kuin niitä mitkä on 100% ihmisten omaa syytä

[/quote]

Ja lapsi on siis sinun logiikallasi ainoastaan naisen syytä, jolloin naisen tulee kattaa myös kustannukset, miehellä ei ole mitään intressiä tarjota omalle lapselleen mitään edellytyksiä hyvään elämään. Jos siis lapsesi äidin tulot on niin pienet, ettei hänen maksukyvyllään pysty maksamaan puolta lapsen harrastuskuluista, niin silloin lapsi ei voi harrastaa, koska Sinä et suostu maksamaan suurempaa osuutta lapsen harrastuksesta, vaikka Sinulla siihen olisikin varaa. Lapsesi varmasti kiittää tuosta asenteesta ollessaan itse aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just jos miestä halutaa kun tervetä ihmistä ja jos kyseessä vielä äiti niin voi herran jesta sentään näitä naisten kommenteja täysi sika jätä se het. Jos taas mies on väsynyt töistä tai muuten ei jaksa niin heti naisen puolesta voivotellaan ja pitäisi löytää salarakas ja se on ok.

Vierailija
424/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:22"]

Kaikki miehet ovat sikoja ja Pyhät Vulvat ovat aina , ihan aina oikeassa! Pahat miehet! Paha patriarkaatti! Äitimyytti! Nainen on aina uhri! Lasikatto ja naisen euro! Kaikki miehet ovat hakkaaja-tappaja-raiskaajia! Naisen oikeus omaan vartaloonsa! Naisella on vain oikeuksia, miehellä vain vastuita! Pillerit petti! SANOINKO JO ETTÄ KAIKKI MIEHET OVAT SIKOJA! Yhteiskunnan tulisi tukea naisia enemmän! Naiskiintiöt joka paikkaan ilman että naisella olisi pätevyyttä mihinkään! Jättäkää ne siat, ansaitsette parempaa!

Miehet tulee kuohita lopullisesti, henkinen , fyysinen ja taloudellinen väkivalta on sikamiehille oikein!

Mikropenis! Lassukka!

Mieheltä elarit , omaisuus! Yhteiskunnan tuet! Miehellä ei ole oikeutta omiin rahoihinsa, vain naisella on!

[/quote]Sä taidat olla psykoosissa. HAE HYVÄ IHMINEN ITSELLESI APUA!!! Ihan oikeasti. Tää ei ole mitään piruilua vaan olen oikeasti huolissani mielenterveydestäsi. Normaali ihminen ei tuollaista kirjoita. Hae apua, ennenkuin on liian myöhäistä:(

[/quote]

Ehkä se on vaan katkera kun on ehkä joskus onnistunut pääsemään treffeille jonkun naispuolisen olennon kanssa ja tuo naisolento ei halunnut nähdä toista kertaa huonokäytöksistä, ehkä jopa väkivaltaista ja naisen rahoilla loisivaa luuseria.

[/quote]

Tai sitten kyseessä on työttömien alkoholistivanhempien kellarissa kasvatettu lapsi, joka on syntymästään asti saanut kuulla olevansa ei-toivottu loinen ja nyt jossain ongelmanuorten kasvatuslaitoksessa purkaa pahaa oloaan netissä. Vakavista mielenterveysongelmista ei kuitenkaan ole epäilystäkään.

Vierailija
425/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:22"]

Kaikki miehet ovat sikoja ja Pyhät Vulvat ovat aina , ihan aina oikeassa! Pahat miehet! Paha patriarkaatti! Äitimyytti! Nainen on aina uhri! Lasikatto ja naisen euro! Kaikki miehet ovat hakkaaja-tappaja-raiskaajia! Naisen oikeus omaan vartaloonsa! Naisella on vain oikeuksia, miehellä vain vastuita! Pillerit petti! SANOINKO JO ETTÄ KAIKKI MIEHET OVAT SIKOJA! Yhteiskunnan tulisi tukea naisia enemmän! Naiskiintiöt joka paikkaan ilman että naisella olisi pätevyyttä mihinkään! Jättäkää ne siat, ansaitsette parempaa!

Miehet tulee kuohita lopullisesti, henkinen , fyysinen ja taloudellinen väkivalta on sikamiehille oikein!

Mikropenis! Lassukka!

Mieheltä elarit , omaisuus! Yhteiskunnan tuet! Miehellä ei ole oikeutta omiin rahoihinsa, vain naisella on!

[/quote]Sä taidat olla psykoosissa. HAE HYVÄ IHMINEN ITSELLESI APUA!!! Ihan oikeasti. Tää ei ole mitään piruilua vaan olen oikeasti huolissani mielenterveydestäsi. Normaali ihminen ei tuollaista kirjoita. Hae apua, ennenkuin on liian myöhäistä:(

[/quote]

Ehkä se on vaan katkera kun on ehkä joskus onnistunut pääsemään treffeille jonkun naispuolisen olennon kanssa ja tuo naisolento ei halunnut nähdä toista kertaa huonokäytöksistä, ehkä jopa väkivaltaista ja naisen rahoilla loisivaa luuseria.

[/quote]

Tuskin on päässyt treffeille saakka.

Mutta tuon edellisen kanssa olen samaa mieltä: Ei ole mielenterveys nyt kovin vahvoissa kantimissa. Psykoosilta minunkin silmääni vaikuttaa, kannattaisi todellakin hankkia ammattiapua nopeasti. Tämä palstoilla reuhkaaminen ei ainakaan ole hyväksi, kiihdyttää vain itsensä täysin edesvastuuttomaan tilaan, raukka.

Vierailija
426/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:53"] Onko miehesi invalidi? Kädet jotenkin vammautuneet? Vai muuten vaan kakaran tasolla? [/quote] Olet varmasti myös sitä mieltä, että miehen ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä naisen kanssa jos ei just huvita? Onhan naisella sormet, sorkkikoot omillaan. Ja vielä jos nainen tästä pahastuu niin saa haukkua päälle, että mikään lapsinainen ei kiinnosta? [/quote] Tottakai. Ei ketään voi pakottaa seksiin.

[/quote]

Ei keneltäkään voi vaatia uskollisuuttakaan enää siinä vaiheessa

Vierailija
427/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EROTKAA!!! Jokainen ero on voitto. Ihmisten tulisi erota enemmän. Eroon toisin on varaa vain varakkailla. KÖYHÄT älkää vaivautuko.

Vierailija
428/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 rv:lla ei ole huonoa oloa tai muitakaan ns. oikeita vaivoja. Anna miehellesi ja lopeta vouhotus. Ehdit myöhemminkin vouhottaa nyt nautit raskaudestasi.

Vierailija
429/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:51"]

Niin ne äidit on tehnyt ennenkin töitä ja kustantanut elämänsä ilman mitään apuja. 

[/quote]

Ennen mies oli mies ja kantoi vastuun perheestään. Tuollaiset surkeat ruikuttajat olis ennen viety saunan taakse.

Nyt kun miehet on tuommoisia munattomia ruikuttajia, tarvitaan yhteiskunta avuksi elättämään ja kasvattamaan lapsia, jotta saadaan uusia veronmaksajia.

[/quote]

Ennen naiset lähtivät synnytysvuoteelta navettaan. Nykyään ämmät ruikuttaa päivästä toiseen avpalstalla.

Missä on oma vastuusi lapsen elatuksesta?

Lapsia varten tulisi olla synnytyslupa, ettei kaltaisesi loiset lisääntyisi.

Olisiko tärkeää miettiä ne omat rahkeet lapsentekoon, eikä odottaa että muut maksavat persehedelmäsi?

[/quote]

Älä jauha paskaa. Suomessakin oli käytössä lapsivuodeaika (n. 6 vko), jonka aikana äiti ei liikahtanut mihinkään. Nyt pitää jo synnytyssalista itse kävellä osastolle ja heti lähteä vaunulenkille, kun pääsee kotiin.

Jokainen työssäkäyvä maksaa lapsensa elatuksen. Ikävä kyllä pitää maksaa myös sinunkaltaisten loisten eläminen. Mene töihin, vitun persekärpänen.

[/quote]

Niin. Missä on se naisen elatusvastuu? Missä????????????? Vai oletko lapsia tehtaileva loinen?

[/quote]

Ööö, missäkö? Siinä missä miehenkin.

Oletko muuten humalassa ja nojaat kysymysmerkki-näppäimeen? Vastenmielistä.

[/quote]

silti itket , että miehen ja yhteiskunnan tulee maksaa sinun itsekkyydestäsi haluta lapsia?

[/quote]Hei lopeta jo, menet ihan naurettavuuteen. nolaat itsesi. Sulla taitaa olla yksi toinen tukia, kun on aina 2 peukkua toiseen suuntaan:) Mies ei täällä enää edes usko, että joku näitä kirjoittaa, vaan väitti että keksin itse.  Piti ihan koneelta näyttää, että uskoi.

[/quote]

Kysypä mieheltäsi onko oikein , että ämmät , kuten ketju osoittaa, loisivat miehen ja yhteiskunnan rahoilla?

Ilman että naisella olisi mitään vastuuta mistään?

Vitusta kakaroita ulos vaan, kuten plussapalloja mainoksessa? Kyllä ne joku maksaa, kunhan se ei ole nainen?

[/quote]No mieheltähän minä kysyinkin. Ei uskonut  että joku täysipäinen moista roskaa kirjoittaa. Meillä ja tuolla naapurissakin miehet oli sitä mieltä, että miehen kuuluu elättää vaimonsa kun on sen siunattuuntilaan tilaan saattanut. Ja yhteikunta varsinkin saa osansa maksaa kun sinne 25% palkastakin  menee. Ja mielellään kaikki muutkin tuet mitä saa. Kaikki me silti ollaan ihan töissä käyviä ihmisiä :)

[/quote]

Aika surkeita miehiä tunnet. Se että sinä tunnet vain tossunalla olevia luusereita ei tarkoita että kaikki on.

Yhteiskunta ei todellakaan saa osaansa. Jos luulet hetkeäkään että lapsiperheiden palkkojen verot riittävät kuluihin jota niistä lapsista syntyy niin elät jossain haavemaailmassasi. 

Vierailija
430/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:56"]

Siinä vaiheessa kun raskauspahoinointi on pahimmillaan niin suihinotto ei tule kuuloonkaan, oksennus jo siitä että jotain suussa. Muu seksi ei onnistu yhtään sen parmmin kun edestakainen liike aiheuttaa oksennuksen. Käsihoito olis muuten ok, mutta mun mies ei ikinä laittais niin kipeänä olevaa vaimoaan tekemään sellasia. Kyllä kuka tahansa sen pahimman vaiheen yli kestää ilmankin. Jos ei kestä niin peiliinkatsomisen paikka.

[/quote]

Ei ole järkeä olla parisuhteessa jos vaaditaan uskollisuutta mutta ei saa seksiä

Vierailija
431/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvavat ja ryhtyvät aikanaan maksamaan veroja. Perheiden hyvinvoinnin tukeminen on rahan jemmaamista lompakkoon ;) tulevaisuutta varten, sillä tasapainoisista ja onnellisista perheistä kasvaa todennäköisemmin tasapainoisia, työkykyisiä ja terveitä kansalaisia. Ja sitä varten yhteiskunta on, että kattaa kulut myös niiden puolesta, jotka eivät itse siihen pysty. Sinulla on aika hurja viha ilmeisesti myös lapsia kohtaan? Sinun on ilmeisen vaikeaa asettua toisen asemaan, oman kokemuspiirisi ulkopuolella.

Vierailija
432/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 03:36"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:53"] Onko miehesi invalidi? Kädet jotenkin vammautuneet? Vai muuten vaan kakaran tasolla? [/quote] Olet varmasti myös sitä mieltä, että miehen ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä naisen kanssa jos ei just huvita? Onhan naisella sormet, sorkkikoot omillaan. Ja vielä jos nainen tästä pahastuu niin saa haukkua päälle, että mikään lapsinainen ei kiinnosta? [/quote] Tottakai. Ei ketään voi pakottaa seksiin.

[/quote]

Ei keneltäkään voi vaatia uskollisuuttakaan enää siinä vaiheessa
[/quote]

Kyllä voi. Normaalilta ihmiseltä.

Vierailija
433/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 04:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:56"]

Siinä vaiheessa kun raskauspahoinointi on pahimmillaan niin suihinotto ei tule kuuloonkaan, oksennus jo siitä että jotain suussa. Muu seksi ei onnistu yhtään sen parmmin kun edestakainen liike aiheuttaa oksennuksen. Käsihoito olis muuten ok, mutta mun mies ei ikinä laittais niin kipeänä olevaa vaimoaan tekemään sellasia. Kyllä kuka tahansa sen pahimman vaiheen yli kestää ilmankin. Jos ei kestä niin peiliinkatsomisen paikka.

[/quote]

Ei ole järkeä olla parisuhteessa jos vaaditaan uskollisuutta mutta ei saa seksiä
[/quote]

Ei saa ollenkaan vai ei saa aina kun itse haluaisi? Mutta jos sulle parisuhde tarkoittaa vain seksiä, niin ei ole järkeä ryhtyä parisuhteeseen. Käytä rahat maksullisiin.

Vierailija
434/448 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on koskaan ikinä mun parhaiten menestyneitä provoja.

Olen kyllä rv5, mutta seksin kanssa ei ongelmia :)

Ap

Vierailija
435/448 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii.. Ja mikäköhin siihen auttaisi?
Tarpeeks usein ku "SAA", nii ei sekään enää sitte nii "kiinnostavaa" ole.

Vierailija
436/448 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai perkule. Sama ilmiö kuin missä tahansa keskustelussa mihin kuka tahansa voi kirjoitella. Ekan kerran tälle sivulle eksyin nyt ja kyllä se on vaan todettava että Suomalaisen ois kaikista paras olla vaan ihan hiljaa kun kuitenkin menee jollakin kuppi nurin näissä keskusteluissa. Yleinen ohje. jos ei ole mitään positiivista sanottavaa niin on vaan parempi olla ihan hiljaa... OP:lle lykkyä raskauteen, kerrot vaan suoraan omista fiiliksistäsi ukolle. :)

Vierailija
437/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:30"]

Kummatkin maksaa puolet. On äidin syytä jos häntä ei kiinnosta lapsensa elämä sen vertaa että hän voisi puolet siitä kustantaa

[/quote]

Mua kiinnostaa ihan helvetisti mun lapsen elämä ja kustannan sille erittäin mielelläni kalliita harrastuksia.

...

Mitä ihmettä, miksi sitä rahaa ei ilmestynyt mun kouraan, vaikka mua KIIIIIIINNNNNOSTAAAAA! Kerrotko, miten mä kiinnostun sillä lailla, että sitä rahaa alkaa tunkea ovista ja ikkunoista? Mä en näemmä itse osaa.

[/quote]

Menemällä töihin

Vierailija
438/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:44"]

Sairaus on aivan eri asia. Se on yllättävä. Lapsi ei ole yllättävä. Sitä paitsi sitä sairautta varten on vakuutus.

On eri asia yhteiskunnan kustantaa asioita mihin ihminen ei voi vaikuttaa kuin niitä mitkä on 100% ihmisten omaa syytä

Ja lapsi on siis sinun logiikallasi ainoastaan naisen syytä, jolloin naisen tulee kattaa myös kustannukset, miehellä ei ole mitään intressiä tarjota omalle lapselleen mitään edellytyksiä hyvään elämään. Jos siis lapsesi äidin tulot on niin pienet, ettei hänen maksukyvyllään pysty maksamaan puolta lapsen harrastuskuluista, niin silloin lapsi ei voi harrastaa, koska Sinä et suostu maksamaan suurempaa osuutta lapsen harrastuksesta, vaikka Sinulla siihen olisikin varaa. Lapsesi varmasti kiittää tuosta asenteesta ollessaan itse aikuinen.

Kummatkin maksaa puolet. On äidin syytä jos häntä ei kiinnosta lapsensa elämä sen vertaa että hän voisi puolet siitä kustantaa

Ensin sinun mielestäsi naiselle ei pitäisi oikeastaan maksaa palkkaa ollenkaan tai ainakin häntä pitäisi sakottaa siitä, että joutuu olemaan pois töistä synnyttääkseen miehelleen lapsen ja sitten on äidin syytä, jos hänen tulonsa ovat jääneet niin pieniksi, ettei hän pysty kustantamaan puolta lapsen kalliista harrastuskustannuksista. Ja sekään ei tietysti kävisi, että nainen hankkisi vielä toisen työn, jolloin mies joutuisi olemaan yksin lasten kanssa kaikki illat ja viikonloput kun vaimo kävisi kotona vain nukkumassa.

Olen kyllä saanut viikon parhaat naurut lueskellessani tätä keskustelua... :DD

Palkkaa ei pidä maksaa siitä että haluaa jäädä kuukausiksi kotiin. Vaan äidin pitäisi palata töihin heti kun fyysisesti mahdollista.

Lasta ei pidä hankkia jos ei rahat riitä vaikka tulee palkaton kausi. 

Ei se nyt kovin vaikeata ole tajuta. Kun ruvetaan lasta suunnittelemaan niin katsotaan onko kummallakin rahaa maksaa kulut. Jos ei niin lasta ei hankita.

Pitää olla säästössä rahaa jotta voi olla palkattomalla äitiyslomalla ja samalla maksaa kulunsa. 

Vierailija
439/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:46"]

Sillä äidillä on ihan sama elatusvelvollisuus kuin isälläkin. Työnantajan ei tarvitse kärsiä naisesta joka tekee lapsia. Yhteiskunnan ei pidä joutua kärsimään naisesta joka tekee lapsia. Lastenteko EI vapauta naista vastuusta elättää itsensä ja perheensä.

[/quote]

Sillä isällä on myös ihan sama elatusvelvollisuus kuin äidilläkin. Naisenkaan ei tarvitse kärsiä miehestä, joka siittää lapsia, jollei ole valmis niistä ottamaan vastuuta. Naisen työnantajankaan ei tarvitse kärsiä miehestä, joka siittää lapsia, joiden takia nainen joutuu olemaan jonkin aikaa poissa työelämässä. Se, että mies ei synnytä ja imetä lapsia EI vapauta miestä vastuusta elättää itsensä ja PERHEENSÄ.

[/quote]

Naisen EI pidä olla pois sieltä työelämästä kuin murto-osa siitä mitä nykyään moni on. Nainen on silloinkin ITSE vastuussa elatuksestaan. Kukaan EI koskaan ole vastuussa aikuisen ihmisen elatuksesta, muu kuin ihminen itse.

Yrität jatkuvasti sysätä miehelle vastuun naisen elättämisestä. Siinä ei ole mitään järkeä. Avioliitto on tasavertainen liitto jossa kumpikin maksaa puolet kuluista eikä kumpikan loisi toisen kustannuksella. 

Naisella on myös vastuu maksaa puolet lapsensa kuluista. 

[/quote]No voisko ne miehet jäädä kotiin hoitamaan sitä vastasyntynyttä ja naiset pääsis heti töihin. Naiset kyllä elättäis sen miehen ne parivuotta sinne kotiin. Jonkun se pieni vastasyntynyt on hoidettava ja elätettävä ja silloin ei voi käydä palkkatyössä vaan toisen vanhemman on elätettävä se toinenkin.Jos miehet ei siihen elätykseen nykyään pysty(reppanat) niin naiset kyllä pystyy. Jääkää itkiämiehet hoitamaan itse ne pienet lapset ja naiset töihin. Kyllä se meille naisille sopii.

[/quote]

Kenenkään ei pidä jäädä sinne kotiin. Siitä pitäisi saada potkut jos haluaa jäädä kotiin hoitamaan lasta.Työnantajan ei pidä joutua sietämään sitä että joku jää kotiin hoitamaan lapsia.

[/quote]Vastaa nyt minulle selvällä suomen kielellä kenen ne vastasyntyneet sitten pitäisi hoitaa? äiti siis ei saa jäädä hoitamaan vaan suoraan laitokselta( vai pitäisikö synnyttää suoraan työpaikalla,ettei menisi turhaan hyvää työaikaa matkoihin sairaalaan) takaisin töihin ja lapsi hoitoon. No päivähoito tulee yhteskunnalle kalliiksi joten miksi yhteiskunnan pitäisi maksaa sinun lapsesi hoitomaksu????? No ei siis lasta hoitoon yhteiskunnan varoilla. Minne sitten? Vedetäänkä vessanpöntöstä alas? No miksi se sitten tehtiinkään? Jätetäänkö kotiin yksin ja mennään molemmat hankkimaan sitä ruokarahaa?Miksi niitä lapsia tehdään jos ei niitä kukaan voi hoitaa?

[/quote]

Vanhemmat MAKSAVAT sen lastenhoitajan kulut. Mikä siinä on niin vaikeata ymmärtää?

[/quote]MUTTA et VIELÄKÄÄN VASTANNUT nihin se vastasyntynyt laitetaan kun molemmat vanhemmat on tienaamassa????? Hoitoon ei oteta alle puolivuotiaita, Ja jos hommaat hoitajan kotiin(kukaan ei tule, sitä pitäisi imettää)se maksaa niin paljon, ettei miehen palkka riitä. Ja kun mies vielä valvoo yöt sen vauvan kanssa ja ruokkii sitä ei jaksa aamulla mennä töihin. Nukkuu töissä ja työnantaja kärsii.

[/quote]

Siksi kumpikin käy siellä töissä jotta on varaa maksaa se lastenhoitajan palkka. Sitä paitsi jos omat tulot on niin pienet että ei voi maksaa hoitajalle palkkaa niin lapsia ei pidä hankkia. 

Kummatkin vanhemmat tietenkin hoitavat sitten vapaa-ajalla sitä lasta puoliksi. Hyvin yksinkertaista

[/quote]

Sä olet raukka varmaan ollut juuri tuollainen lapsi, joka on lykätty hoitajalle heti synnyttyään, ja sairaanakin on pitänyt olla hoidossa vieraalla. Vanhemmille on ollut kaikki muu sua tärkeempää, raha ykkösenä. Ja koko ajan on laskettu pennejä, että varmasti kaikki menee tasan ja ettei vaan kumpikaan loisi toisen kukkarolla. Sä olet saattanut saada tasan puoliksi maksettuja hienoja harrastuksia, mutta aikaa ja välittämistä sä et ole saanut.

Jotenkin osaan nähdä sen pienen onnettoman pojan. :( Surullista, tämmöisiä niistä sitten kasvaa. Mä luulen, ettei Suomi kuitenkaan tarvitse lisää kaltaisiasi, pahoinvointia on muutenkin liikaa.

[/quote]

Sehän juuri on välittämistä että maksaa lapsensa elämän. Lapsensa halveksimista on se että yrittää maksattaa oman lapsensa muilla ihmisillä.

[/quote]

Kukaan työssäkäyvä ei maksata lapsiaan muilla ihmisillä. Sen sijaan meidän lapsemme maksavat sinun kaltaisten loisten elämisen, kun siirtyvät työelämään.

[/quote]

Kyllä ne lapset vaan maksatetaan muilla. Perustyössäkäyvä EI maksa veroja niin paljoa että se korvaa lapsesta aiheutuneet kulut yhteiskunnalle. Työnanataja ei saa mitään korvauksia

[/quote]

Kyllä maksaa. Ei ne lapset niin kalliiksi tule, jos on kyse ihan normilapsesta. Sairas erityislapsi on asia erikseen. Mitä ihmeen korvauksia työnantajan pitäisi saada työssäkäyvältä perheelliseltä? Ei mitään.

[/quote]

Työnantajan pitäisi saada korvauksia niistä kuluista mitä se perheellinen aiheuttaa. Äitiyslomasta aiheutuvat kulut (ei todellakaan korvata), lapsien sairastumiset ja niistä aiheutuneet kulut jne.

Raskauden aikaiset kulut kun työntekijä ei voi tehdä täyttä työtä jne.

Tavallinenkin lapsi aiheuttaa merkittäviä kuluja. Pelkkä synnytys ja äidin tarkastukset sekä neuvolakäynnit maksaa reilusti yli kymppitonnin. 

Lapsilisiä maksetaan niin paljon että niilläkin voisi jo korvata lapsesta aiheutuneita kuluja yhteiskunnalle jos ne lopetettaisiin. Päivähoidot ja lasten sairaudet. Joita on 99% lapsista. 

Koulutus maksaa todella paljon. Lukemattomat harrastuspaikat mistä yhteiskunta maksaa että nuoret voi harrastaa maksaa vielä enemmän. 

Julkinen liikenne, kirjastot jne. Lista on loputon. 

[/quote]Miksi jonkun yksityisen ihmisen pitäisi kasvattaa omilla varoillaan tänne veronmaksaja ?  Mitä se siitä hyöhyisi? 

[/quote]

Ei kenenkään pidä. Mutta jos haluaa olla osa yhteiskuntaa niin veroja maksetaan. Kenenkään täällä ei ole pakko olla

Vierailija
440/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jankkaaja musu? Jotenkin vaikuttaa siltä, että ihannoi kehitysmaiden meininkiä.