Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä "toisia naisia"

Vierailija
21.02.2015 |

En ymmärrä, miksi KUKAAN nainen haluaisi juosta perheellisen ukkomiehen perässä? Se osoittaa mielestäni suurta itsekunnioituksen puutetta, ajattelemattomuutta ja suoraan sanottuna myös pahantahtoisuutta.

Sellainen ukko, joka on perustanut perheen (eli tehnyt elämän suurimman sitoumuksen toiseen ihmiseen) ja kuitenkin ilolla pitää sivusuhdetta, on aina itsekäs, jollei jopa narsisti. Kieltäydyn uskomasta, että sellaisessa ihmisessä on mitään sen arvoista, että häneen kannattaisi tarrautua kaikin voimin oman elämän kustannuksella. Minusta on aivan pöyristyttävää nostattaa tuollaisen täysin kelvottoman ukon jo ennestään suurta egoa.

Mikseivät nämä toiset naiset yhtään kunnioita itseään? Tulevat käytetyiksi, jotta kelvoton ukkomies saisi vähän lomaa lapsiperhearjesta. Eikö näiden naisten OMA ELÄMÄ ole yhtään tuon arvokkaampaa? Eletään varjossa toisen ihmisen elämää toivoen, että jos se kumminkin vielä jättää perheensä.

Ja vaikka kuinka nämä toiset naiset sanoisivat olevansa syyllisyydentuntoisia ja välittävänsä turjakkeensa lapsista, en voi uskoa sellaista hetkeäkään. Joo-o, lapset varmaan ovat vain tyytyväisiä, kun isä on onnellinen. Ketään lasta maailmassa ei voisi haitata perheen tulehtunut tilanne ja mahdollinen hajoaminen, kunhan vain isi on tyytyväinen... Oksettavaa.

Enkä myöskään usko, että toiset naiset ovat koskaan aikuisten oikeasti miettineet, miltä tuntuisi olla tuon ukkomiehen vaimo. Niin mutta joo, kyseessähän on vain hullu akka, jonka vuoksi viaton mies on saanut kärsiä. Hohhoijaa.

Ette tule toiset naiset saamaan minulta tippaakaan myötätuntoa. Herätkää elämän realiteetteihin ja hankkikaa oma elämä.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:12"]

Miksi ongelma on vain toiset naiset! Entäs toiset miehet? Sekö on ihan ok, eikä tarvitse kyseenalaistaa mitenkään? 

[/quote]

No ei ole toki ok sekään. En nyt vain tajunnut tehdä aloituksesta sukupuolineutraalia, koska kirjoitan omasta (naisen) näkökulmastani. Olet vapaa tekemään sukupuolineutraalin keskustelun aiheesta halutessasi. ap

Vierailija
2/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. En koskaan alentuisi moiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:06"]

mutta jos ei halua muuta ?

[/quote]

Eli ei halua muuta kuin satunnaista seuraa ja seksiä ja siksi jatkaa suhdetta toisena? Minusta itsekästä toimintaa, joka ei ota lainkaan huomioon tahattomasti kuviossa mukana olevia (miehen perhe). Tuollaisella toiminnalla voi olla kaikenlaista epätoivottua seurausta mielipahan aiheuttamisesta tautien levittämiseen. ap

Vierailija
4/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:45"] Hyviä miehiä on vain niin vähän. Miksi vain sinulla olisi oikeus sellaiseen ja toisen pitäisi tyytyä johonkin luuseriin? Siksi että sinä ehdit ensin? [/quote] Tuossa on paradoksi. Sellainen mies ei voi olla hyvä, joka pitää sivusuhdetta. Eri asia on, jos eroaisi ensin huonosta suhteesta ja sen jälkeen katselisi uutta. Omalle miehelleni (jonka kanssa minulla ei ole lapsia) olen tehnyt selväksi, että saa minut jättää, jos ihastuu toiseen. En ikinä haluaisi olla suhteessa ihmiseen, joka rakastaakin toista. Mutta jos välit haluaa jatkossakin minuun säilyttää, ei ikinä ala sivusuhteeseen jonkun itseään kunnioittamattoman naisen kanssa. ap [/quote] Älä jaksa pitää omia mielipiteitäsi totuutena. Minusta hyvä mies on sellainen, joka pitää perheen koossa, käy sitten hakemassa vaikka virkistystä muualta, jos sillä tavalla jaksaa taas. Rakkautta vaimoa kohtaan voi olla silti. Mutta tämäkin on vain mielipide.

[/quote]

Mielestäsi siis valehtelevan ja lupauksensa pettävä mies on hyvä mies? Eikö sellaisia vapailta markkinoilta muka löydä? Mitenköhän omina sinkkuvuosina tuollaisia sinkkumiehiä tuli vastaan pilvin pimein, kun taas rehelliset ja oikeasti luotettavat yksilöt tuntuivat olevan aika harvassa.

Vierailija
5/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:43"]En ymmärrä, miksi KUKAAN nainen haluaisi juosta perheellisen ukkomiehen perässä? Se osoittaa mielestäni suurta itsekunnioituksen puutetta, ajattelemattomuutta ja suoraan sanottuna myös pahantahtoisuutta.

Sellainen ukko, joka on perustanut perheen (eli tehnyt elämän suurimman sitoumuksen toiseen ihmiseen) ja kuitenkin ilolla pitää sivusuhdetta, on aina itsekäs, jollei jopa narsisti. Kieltäydyn uskomasta, että sellaisessa ihmisessä on mitään sen arvoista, että häneen kannattaisi tarrautua kaikin voimin oman elämän kustannuksella. Minusta on aivan pöyristyttävää nostattaa tuollaisen täysin kelvottoman ukon jo ennestään suurta egoa.

Mikseivät nämä toiset naiset yhtään kunnioita itseään? Tulevat käytetyiksi, jotta kelvoton ukkomies saisi vähän lomaa lapsiperhearjesta. Eikö näiden naisten OMA ELÄMÄ ole yhtään tuon arvokkaampaa? Eletään varjossa toisen ihmisen elämää toivoen, että jos se kumminkin vielä jättää perheensä.

Ja vaikka kuinka nämä toiset naiset sanoisivat olevansa syyllisyydentuntoisia ja välittävänsä turjakkeensa lapsista, en voi uskoa sellaista hetkeäkään. Joo-o, lapset varmaan ovat vain tyytyväisiä, kun isä on onnellinen. Ketään lasta maailmassa ei voisi haitata perheen tulehtunut tilanne ja mahdollinen hajoaminen, kunhan vain isi on tyytyväinen... Oksettavaa.

Enkä myöskään usko, että toiset naiset ovat koskaan aikuisten oikeasti miettineet, miltä tuntuisi olla tuon ukkomiehen vaimo. Niin mutta joo, kyseessähän on vain hullu akka, jonka vuoksi viaton mies on saanut kärsiä. Hohhoijaa.

Ette tule toiset naiset saamaan minulta tippaakaan myötätuntoa. Herätkää elämän realiteetteihin ja hankkikaa oma elämä.
[/quote]

Katkera much?

Vierailija
6/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmarra sitakaan etta rakastunut nainen ei kerro moehelleen paljoa kumminkaan siis suoraan tunteistaan vain valikasien avulla. Ymmarran kovasti etta se on vaikeaa. Mutta on se miehellekin vaikeaa, nyt sitten tiedat. Jos et pysty vanjassa paikassa kohtaamaan pystytko muualla?

Karsimaton uhittelu muilla miehilla ja kostaminen saa sen henkisen yhteyden karsimaan kovasti. Ei se rakkaus ole kuihtunut mutta tuo ei ole kivaa.

Merkitseeko se mies sinulle oikeasti kampin suunnalla liikkuessaan? Sinun ei oikein saa yhteyttä.

Vierailija
7/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:32"]

Tässä unohdetaan kokonaan se varattujen miesten rooli ja heidän käyttämänsä vakiotemput: saadaan toinen nainen tuntemaan itsensä spesiaaliksi, mustamaalataan omaa vaimoa, annetaan enemmän tai vähemmän ymmärtää että tästä kakkosnaisesta tulee vielä ykkösnainen, kunhan sitä ja tätä ja tota käy ensin. Täten mies oikeuttaa pettämisen sekä itselleen että tuolle naiselle, esimerkiksi siis kertomalla ettei vaimo kotona anna, mikä lienee se yleisimmin käytetty oikeutustapa. (vaikkei se välttämättä olisi edes totta.) Saadaan toinen nainen uskomaan, että "en minä yleensä petä, en ikinä pettäisi, mutta sinä olet niin ihana ja jano ajoi janoisen juomaan vettä lähteestä." 

Jokainen tietää miten ihastuminen ja rakastuminen saa pään sekaisin. Tuossa tilanteessa ei halua ehkä myöntää itselleen että ei tästä ikinä mitään tule, vaan roikkuu ja toivoo että jos mielyttää miestä, se vielä ihastuu minuun. Joillain on motiivina varmasti oma heikko itsetunto ja jonkinlainen valtapeli, ja saa nautintoa siitä että voi kokea olevansa "parempi" kuin vaimo. (vaikka oikeasti vaimo saa nauttia siitä ykkösnaisen paikasta toisen ollessa pelkkä salapano ja hetken hupi.)

Sitä on myös helppo unohtaa omat moraalinsa jos ei ole minkäänlaista tarttumapintaa miehen perhe-elämään, ja se elää vain miehen kertomuksissa. Jos ei tunne koko ihmisiä näöltä tai tiedä heistä mitään ja mies vielä puhuu perhekuviositaan negatiivisesti ja/tai elää kuten niitä ei olisi, on ihastuneena rakkaushormonien sekoittamana helppo vähän lipsua. Tai sitten ihminen on itsekäs. Olen ollut itse toisena naisena ja vasta vähän vanhempana tunnistin nämä käyttäytymismallini ja niiden syyt, sekä kyseisen tilanteen valta-asetelman joka ei ollut mitenkään reilu. Eihän se mies minua oikeasti mitenkään hyvin edes kohdellut tai koskaan olisi tehnyt minusta julkista tyttöystäväänsä. Minä olin ehkä nuori, itsekäs, hyväuskoinen ja hölmö, mutta mies oli aikamoinen manipuloiva sika joka sai itseään nuoremman tytön puhuttua puolelleen "tunnustamalla tunteitaan" ja hukuttamalla kehuihin ja puhumalla tilanteet itselleen suosiollisiksi. Sanoi muuten, ettei vaimolta kotona saa seksiä... 

[/quote]

Aina nää samat yleistykset... Eiköhän niitä tilanteita oo aika monenlaisia, mutta uskokaa te toki mitä nyt helpoimmalta tuntuu.

En tavannut mukavaa sinkkumiestä, sen sijaan tämän miehen sattumalta tapasin. Suhteemme jatkui kauan. En halunnut miestä itselleni. Hänen avovaimonsa ei pihdannut, nalkuttanut tai ollut hullu, mies puhui hänestä usein ja kunnioittavaan sävyyn. He eivät vain rakastaneet toisiaan, siksi mies tarttui tilaisuuteen kun se tuli kohdalle. Mies oli hyvä isä eikä koskaan laittanut minua jälkikasvunsa edelle. Suhde loppui erinäisiin ristiriitoihin ja olemme edelleen hyvissä väleissä. En tunne huonoa omaatuntoa, sen sijaan pyrin jatkossa välttämään vastaavia tilanteita ihan käytännön syistä.

Vierailija
8/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:00"]

Katkera much?

[/quote]

Äärimmäisen TURHAUTUNUT on oikeampi ilmaisu. Elämässäni on niin älykkäitä ja upeita naisia, jotka valitsevat käyttää aikaansa tuollaisiin idioottimiehiin.

ap

Vierailija
9/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään, miksi joku suostuu olemaan toinen nainen. Olen lapsesta asti suhtautunut sellaiseen moralisoivasti. Arvatkaapa miksi - no siksi, että olen itse seurausta tuollaisesta syrjähypystä. Perheellinen mies ei edes huolehtinut kunnolla ehkäisystä vaan sai raskaaksi nuoren naisen (eli äitini). Isäni kielsi minun olemassaoloni enkä koskaan nähnyt häntä. Hänen perheensä sai tietää minusta vasta sitten, kun isä kuoli. Luulen, että olen itse se, joka tilanteesta on kärsinyt kaikkein eniten. Köyhä ja yksinäinen lapsuus, koulukiusaamista ja pitkäaikainen masennus, josta en ole vieläkään toipunut, vaikka olen jo aikuinen. Itse olen sinkku, enkä ole löytänyt hyvää miestä. Mutta olen mieluummin yksin kuin menisin suhteeseen varatun kanssa. 

Että jos on pakko pettää, niin huolehtikaa edes ehkäisystä! Ei se mies perhettään jätä. 

Vierailija
10/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa alapeukku! Olen samaa mieltä kuin ap.

Vierailija
11/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:45"]Hyviä miehiä on vain niin vähän. Miksi vain sinulla olisi oikeus sellaiseen ja toisen pitäisi tyytyä johonkin luuseriin? Siksi että sinä ehdit ensin?
[/quote]
Tuoko on muka syy yrittää varattua?? "On epäreilua et tolla on noin hyvä mies ja mulla ei. Mulla on siis oikeus yrittää sitä."
Kun yrität varattua ja onnistut, pilaat siinä monen muun ihmisen elämän itsekkäästi.

Vierailija
12/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä on vain niin vähän. Miksi vain sinulla olisi oikeus sellaiseen ja toisen pitäisi tyytyä johonkin luuseriin? Siksi että sinä ehdit ensin?

Vierailija
13/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiestä ei voi ottaa, kun niissä on joku vika. Ukkomies on siis parempi vaihtoehto.

Vierailija
14/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä, mutta syyttömiä he eroihin ovat. Kolmaspyörä ja petetty ovat syyttömiä, syypää on ainoastaan pettäjä. Saahan minuakin vaikka kuka ukko yrittää, se on minusta kiinni mitä tapahtuu. Ja minä näytän ovea jokaiselle, koska omaa miestä en petä ♡

Vierailija
15/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:45"]

Hyviä miehiä on vain niin vähän. Miksi vain sinulla olisi oikeus sellaiseen ja toisen pitäisi tyytyä johonkin luuseriin? Siksi että sinä ehdit ensin?

[/quote]

Tuossa on paradoksi. Sellainen mies ei voi olla hyvä, joka pitää sivusuhdetta. Eri asia on, jos eroaisi ensin huonosta suhteesta ja sen jälkeen katselisi uutta.

Omalle miehelleni (jonka kanssa minulla ei ole lapsia) olen tehnyt selväksi, että saa minut jättää, jos ihastuu toiseen. En ikinä haluaisi olla suhteessa ihmiseen, joka rakastaakin toista. Mutta jos välit haluaa jatkossakin minuun säilyttää, ei ikinä ala sivusuhteeseen jonkun itseään kunnioittamattoman naisen kanssa.

ap

Vierailija
16/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varattuna suhde varattuun. Saan sen mitä kotoa en. Saa kivittää..mutta luulen että on kohtalotivereita:)

Vierailija
17/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä niitä toisia naisia ei kiinnosta mikään vakituinen suhde, vaan ajoittainen hauskanpito. Ja koska monessa avioliitossa parisuhde kuolee lasten myötä, on halukkaita ukkomiehiä tarjolla.

Vierailija
18/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:51"]

Minäkään en ymmärrä, mutta syyttömiä he eroihin ovat. Kolmaspyörä ja petetty ovat syyttömiä, syypää on ainoastaan pettäjä. Saahan minuakin vaikka kuka ukko yrittää, se on minusta kiinni mitä tapahtuu. Ja minä näytän ovea jokaiselle, koska omaa miestä en petä ♡

[/quote]

Minusta myös kolmannen pyörän olisi mietittävä omaa rooliaan koko sopassa. Sitä ei nimittäin voi kieltää, että myös kolmas pyörä on osaltaan aiheuttamassa stressiä ja kärsimystä miehen lapsille. On vain tavattoman itsekästä ylläpitää suhdetta ihmiseen, jolla on perhe. Siitä olen samaa mieltä, että varsinkin pettäjä on kuviossa täysi turjake.

ap

Vierailija
19/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:51"]

[/quote]

Minusta myös kolmannen pyörän olisi mietittävä omaa rooliaan koko sopassa. Sitä ei nimittäin voi kieltää, että myös kolmas pyörä on osaltaan aiheuttamassa stressiä ja kärsimystä miehen lapsille. On vain tavattoman itsekästä ylläpitää suhdetta ihmiseen, jolla on perhe. Siitä olen samaa mieltä, että varsinkin pettäjä on kuviossa täysi turjake.

ap
[/quote]

Onhan siinä ihmeellinen moraali sillä akalla/miehellä, mutta hänhän on vapaa tekemään mitä vain lain rajoissa.
Jos mun mies pettäis, ei mua kiinnostais se akka niinku paskan vertaa. Mulla ei olis sille mitään asiaa enkä haukkuis sitä ympäri kylää. Miehelle olisin vain vihainen (ja jättäisin oitis).

Vierailija
20/66 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus toinen nainen tietämättäni. Mies ei ollut huomannut mainita, että hänellä oli kihlattu ja avovaimo, ja luulin olevani ainoa nainen hänen elämässään. Näimme 2-4 kertaa viikossa useiden tuntien ajan ja mies soitteli minulle töistään muilla ajoilla. Hän oli yrittäjä ja työpäivät olivat töiden mukaan vaihtelevan pituisia, joten siksikään en epäillyt mitään. Kerran väärään aikaan soitettu puhelu paljasti kaiken ja sain tältä avovaimolta kuulla olevani vaikka mikä. Miehen ja hänen kihlattunsa kihlaus loppui siihen ja myös meidän suhteemme loppui. Mies tuli kyllä juttelemaan asiasta luokseni, mutta ei sitä suhdetta enää juttelu pelastanut. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi