Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Alexan kämpästä?

Vierailija
20.02.2015 |

Katsoin tuossa Alexan uuden asunnon esittelyn. Ihan kiva. Mutta olohuone tukkoinen, liian iso sohva. Keittiössä olisin integroinut jääkaapin ja laittanut hienon liesituulettimen. Ja miksi makuuhuoneessa on noin jäätävän kokoinen tv? Mun mielestä tv ei sovi yleensä makuuhuoneeseen ollenkaan. Olisi laittanut toiseen makkariin mieluummin. Kylpyhuoneessa olisi pitänyt olla lasiseinä eikä mitään inhaa suihkuverhoa. Vaatehuone oli kyllä kiva. Ja se iso taulu olohuoneessa, ihan tajuttoman hieno.

http://alexadagmar.com/category/apartment-blog/

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:39"]Oikeesti, marmoria... Hirveetä -90 marmoria hyi helkutti! Ja sohva on malliltaan kiva mutta mikä rätti siinä on päällä???? Kaamean näköinen tolla 'päällysteellä'. Muuten ihan ok mutta persoonaton. Huoneratkaisut on hienosti tehty ja kaapistot on kivoja, kattoon asti, ledit hyvin laitettu ja lattia ihan kiva. Mutta marmoria, MIKSI???
[/quote]

Nukkuvat kuulemma tällä hetkellä poikkeuksellisesti sohvalla koska sänky ei vielä ole tullut, siksi varmaan päällysteet siinä suojaamassa plus ehkä lakanat nukkuessa varmaankin.

Musta on ihan Alexan näköinen asunto ja varmaan itsekin viihtyisin samanlaisessa. Musta on kiva, että Alexa on kuvannut remppaprojektia paljon - esim viimeisin video oli musta kivan ei niin laskelmoitu :)

Vierailija
2/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, Kelly Hoppenilla on varma maku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut noista muutamasta postauksesta kauheaati irti, en vaivautunut vielä katsomaan videota, mutta näyttää kyllä hyvin ja 'arvokkaasti' rempatulta. Ainut mikä pisti silmään oli sohva, huutaa liikaa Ikeaa ja en pidä siitä että kangas tuollainen "halvan" näköinen/rypistyvää.

Vierailija
4/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeen tyhjää ja liikaa valkosta.

Vierailija
5/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi alexan perheen rahoittama asunto. Alexa vastasi jossain kommentissa ettei tiedä myyvätkö eteenpäin kun perhe haluaa pitää kämpän suvussa.

Vierailija
6/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 01:36"]

En saanut noista muutamasta postauksesta kauheaati irti, en vaivautunut vielä katsomaan videota, mutta näyttää kyllä hyvin ja 'arvokkaasti' rempatulta. Ainut mikä pisti silmään oli sohva, huutaa liikaa Ikeaa ja en pidä siitä että kangas tuollainen "halvan" näköinen/rypistyvää.

[/quote]Pitäähän sen näyttää jos siihen 100 000 meni

Vierailija
7/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi oli upea sisustus. Itse olisin sijoittanut TV:n ja sohvan samaan huoneeseen ja hankkinut jonkun valtavan renesanssi-aikaisen maalauksen sen mustavalkoisen taulun tilalle (toisi lisää väriä ja arvokkuutta). Itse pidän myös isoista sohvista, mutta tuo vaalea väri on melko herkkä ja likaantuu suht nopeasti. Itse olisin ottanut nahkasohvan siihen. Peilit olivat aivan ihanat. Hatunnosto Alexalle remontista, kuten joku jo aiemmin mainitsi. Kiva kun kämpän sisustukseen on selkeästi panostettu ja kaikki tavarat eivät tule Ikeasta.

Vierailija
8/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä upea asunto, ja etenkin marmorikylppäri on kaunis. Ruokapöydän tuolit ei oikein sovi tuohon asuntoon, mutta olivat kai tilanneet uudet?  Parketti on upea. Makkarin telkkari pilaa mun mielestä myös vähän kokonaisuutta. Sohva on kiva, ja olkkarin maalaus samoin. 

Vierailija
9/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhistuttavat nuo keittiön kaappien- ja kaapistojen ovet, liikaa lokeroita. Inhake listat/urat ovissa häiritsee itseäni. Tykkään pelkistetymmästä. Sotkuisen näköinen wc:n allastaso, niin eritasolla pinnat.

Vierailija
10/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella upea. 

Vierailija
11/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. Hirveän pieniä nuo hesalaisten asunnot on :(

Vierailija
12/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 06:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 01:36"]

[/quote]sohva ei ole Ikeaa vaan todella kallis, kangas on rypyssä koska se on PELLAVAA eli kalliimpaa ja luonnollisempaa ja muodikasta   

[/quote]

Vierailija
13/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa toi marmorikylppäri. Marmori on todella huokoinen materiaali eikä sovi oikein mihinkään. En oikein jaksa uskoa, että virolaiset remppaajat osaa käsitellä marmoria. Finlandia-talo on marmoria ja laatat menee vaihtoon kymmenessä vuodessa. Tampere-talossa tehtiin asennusvirheitä. Italiasta tuotiin marmori-asiantuntijat korjaamaan mitä korjattavissa oli, mutta vieläkin se on pilalla.

Ja kamalat noi vanhat patterit. Vittu tuolla on kylmä talvella. Asukashan ei voi sille mitään jos ikkunat on vanhat niin ne on. Tollaset vanhat patterit on lisäks kauheita pölynkerääjiä talvella.

Enkä kyllä tajua miten tuohon on saanut 100 000 euroa uppoamaan. Eihän tuolal ole tehty mitänä ihmeitä, pintaremontti. Remonttimiehet varmaan kiittää ainakin helposta rahasta

Vierailija
14/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä. Mielikuvitukseton. Aivan suoraan muutaman vuoden vanhasta sisustuslehdestä.

Vierailija
15/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja juttuja, joista itsekin haaveilen, mutta melko persoonaton vielä. Tosin sisustushan uupuu. :D

Marmorille peukku ylös, haluaisin itsekin juuri tuollaiseen valkoiseen kylppäriin. Herringbone-lattia on mahtava kuvioltaan ja kooltaan, mutta tuo valkolakkaus (?) pilaa sen täysin. Jotenkin vivahtaa vaaleanpunaiseen, ei kiva. Noin upean lattian olisin itse antanut näkyä, edes sillä vaalean puun omalla sävyllä tai vaalealla ruskealla, riippuen mitä puuta se nyt on. Mutta tuo valkoisella peitetty ei ole omaan makuun.

Vaatehuone on kaunis, kaipaa taas persoonaa. Peilin paikka hieman ihmetytti, eikö se ole niin matalalla että siitä hankala peilailla? Tai sitten kuva vääristää. Mutta avartaahan se huonetta noinkin.

Kokonaisuutena sanoisin että upeat puitteet ja mahdollisuuksia sisustukselle on paljon, joten toivoisin ROHKEUTTA. Nyt on pliisua.

Vierailija
16/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu on Walk in Closet. Kuulostaa ihan vessalta

Vierailija
17/111 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana asunto. Toista makkaria ei ole, se on työhuone.. Itselleni hieman liian valkoinen, pitäisi olla siivojaa ja itsekin koko ajan puunaamassa. Kylppäriin haluaisin ammeen. Tykkään noista leveistä ikkunalaudoista, huoneiden kulmikkuudesta, kruunuista katoissa. On täysin eri näköinen kuin se alkuperäinen ja palkkaisin tämän bloggarin koska tahansa sisustussuunnittelijakseni ihan tämän näytön perusteella. Ja minä olen nirso!

Vierailija
18/111 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kieltämättä tyylikäs ja kalliin näköinen, mutta ei oikein minun makuun. Eniten minua ihmetyttää, että uuni on jääkaapin vieressä, eikä sen lähettyvillä ole mitään muuta laskutilaa kuin ruokapöytä. Tuntuu jotenkin kamalan epäkäytännölliseltä. Itse ainakin haluan laskea sen kuuman pellin/vuoan käsistäni mahdollisimman vikkelään ja mieluiten muualle kuin kalliille pöydälle.

Minustakin sohva on aivan liian suuri ja saa olohuoneen näyttämään todella pieneltä. Näyttäisi paremmalta kahdella sirommalla sohvalla tai mieluiten sohvalla ja parilla nojatuolilla, jotka sijoitettaisiin muualle kuin seinän viereen. Nyt kaikki on ympätty jotenkin samalle puolelle huonetta. Jos vastakkaisella seinällä on moottoroitu valkokangas, niin sinne ei varmaan voi ripustaa edes tauluja? Jääkö tuohon sohvan/sohvapöytien ja seinän väliin siis iso tyhjä tila?

Telkkari makuuhuoneessa on ihan kauhistus minulle. Makuuhuone on rauhoittumista ja erotiikkaa varten. TV:n katselu sängystä käsin on myös mielestäni kamalan epämukavaa ja makuuhuoneessa elektroniikka pölyyntyy pahasti. Inhoan myös seinään kiinnitettyjä telkkareita. Näyttää aina tyhmältä, saati sitten noin valtava TV. Ei ei ei.

Kylppäri ihan kiva,  mutta minuakin häiritsee vähän tuo allaskaapiston epäsymmetrisyys yhdistettynä kaapiston päällä lepäävään erilliseen altaaseen. Rauhaton vaikutelma.

Ylipäätään liikaa valkoista. Olisin maalannut seinät ainakin vähän tummemmalla sävyllä.

Taulu on parasta kämpässä. Maksanut varmaan maltaita.

Vierailija
19/111 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:38"]

Asunto on hieno. Joitakin pieniä yksityiskohtia olisin valinnut/laittanut toisin. Miksi olkkariin on sijoitettu työpiste, kun kerran on erillinen työhuone? Makuuhuoneen TV:n olisin sijoittanut kaapin sisälle, nyt se on liian hallitseva elementti. Sitten siellä on muistaakseni jossain (ne ei nyt näkyneet videolla) seiniin sijoitetut modernit valaisimet, jotka antaa valoa ylöspäin. Ne on ihan eri paria upeiden kattokruunujen ja rosettien kanssa. Mutta kokonaisuutena arvioiden oikein tyylikäs asunto. Alexan tyylinen selvästi.

[/quote]

Olkkarin työpiste on Alexan poikaystävää varten, ja työhuone Alexan. Tai näin ymmärsin.

Vierailija
20/111 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on asunto. Lattia aivan upea, sekä makkarin pohjasta tykkään. Toki omilla mööpeleillä se olis paljon parempi :) Mä olisin laittanut olkkariin työhuoneen tyylisen sohvan ja nojatuolin, kulmis on liian raskas tuohon tilaan missä ei oo yhtään ehjää seinää. Keittiötä olisin jatkanut u-mallisesti myös ikkunan alta ja joku muu kuin pyöreä pöytä keskelle. Pesukonekaappi tuntuu kans pöhlältä, kuinkahan kauan kestää linkousta nuo jalat? Mut huippu asunto ja ihanaa kun bloggaaga avaa kotinsa lukijoille. Toisin kuin eräät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan