Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin asia mitä sinulle on tapahtunut kyläpaikassa?

Vierailija
20.02.2015 |

Mikä on nolointa, mitä sinulle on käynyt vieraillessasi jonkun kotona? 

Minulla ehkä se kun olin eka kertaa ystävän luona kesäisissä puutarhajuhlissa ja vessassa käydessäni (oli pieni ja ahdas vessa) huitaisin pytyltä noustessani seinältä alas huteran irtohyllyn jonka päällä oli mm. hajuvesipulloja, kauneusvoiteita ja jotain hiuspantoja yms. Suurin osa niistä lensi vessanpyttyyn, jota en ollut ehtinyt vetää. Siinä sitten nostin hyllyn kauniisti takaisin seinälle ja kun kukaan ei tullut kyselemään mikä vessassa rymisee niin ongin ne tavarat pytystä ja pesin ne huolellisesti käsisaippualla, kuivasin vessapaperiin ja laitoin kauniisti hyllylle takaisin toivoen ettei kukaan huomaisi mitään. Ei kai huomannutkaan.

Onneksi oli vain pieni asia pöntössä. D:

Kommentit (236)

Vierailija
221/236 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ripuli tuli, johtui tarjottavista. Ruoka oli hylaa, vaikka olisi pitänyt olla kokonaan laktoositonta. Kaikki ei sitä ymmärrä, ettei hyla riitä kaikille. :/

Vierailija
222/236 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuin patjalla tuvan lattialla ja nousin istuma-asentoon puhumaan unissani jotain ihan omitusia juttuja sukulaisille, jotka olivat pelaamassa korttia tuvan pöydän ääressä. Kaaduin eteenpäin ja jatkoin nukkumista pää jalkojeni välissä.

Miten nämä muistat, sinähän nukuit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/236 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukuin patjalla tuvan lattialla ja nousin istuma-asentoon puhumaan unissani jotain ihan omitusia juttuja sukulaisille, jotka olivat pelaamassa korttia tuvan pöydän ääressä. Kaaduin eteenpäin ja jatkoin nukkumista pää jalkojeni välissä.

Miten nämä muistat, sinähän nukuit?

Luulitpa olevasi nokkela.

Vierailija
224/236 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jotain 25-30-vuotiaita nuoria miehiä. Isäntäperhe oli järjestänyt halukkaille nukkumismahdollisuuden, lopulta nukuimme vähän siellä täällä. Mä nukuin ennestään tuntemattoman (tai juhlissa tutustui ja juteltiin ensimmäisen kerran, kuten useimman muunkin kanssa) mies-puolisen kanssa samassa leveässä parisängyssä. Yöllä jossain vaiheessa olin valunnut samalle puolelle ja mennyt sen kanssa lusikkaan. Luulin nukkuvani tyttöystävän kanssa (joka ei ollut edes juhlissa). Mies heräsi, kun käteni liikkui vähän siellä täällä. Muistan aina ne sanat, jotka hän yöllä sanoi. Mua hävetti aivan saatanasti. 

Alkoholilla oli osuutta asiaa, sovittiin tyypin kanssa, ettei tästä ehkä kannata puhua muille. Tämän jälkeen emme ole tavanneet ja itsekin olen yrittänyt välttää vastaavaa.

Vierailija
225/236 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
226/236 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli noloa.

Kylässä ja siellä oli siis kunnanjohtajia pari ,jotain muutakin tärkeitä ihmisiä.

Pehmustetuolit ja menkat reilusti läpi.

Ja kaikenlisäksi tajusin tämän vasta kotona.

Aivan karmeaa!

Vierailija
227/236 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin vessassa istua pöntön reunalla niin että pissa ei lorisisi vaan valuisi pöntön etureunaa hiljaa veteen. Pissasin vahingossa pöntön etupuolelle ja kastelin vessan maton :-/

Olen mies ja kylässä yritin olla tosi kohtelias, pissasin istualtaan normaalin seisomisen sijasta.

Eikös sieltä jostakin istuinrenkaan raosta iso osa lentänyt suoraan housuilleni ja lattialle.

Ei voinut kuin korvat häpeästä lepattaen kertoa totuuden ja käydä lähimmässä kaupassa ostamassa jotkin puhtaat housut.

Tästä on 17 vuotta ja silti yhä näen välillä painajaisia tulvivista tai vuotavista pöntöistä ja niihin liittyvistä häpeällisistä tilanteista.

Taisi olla erektio.

Vierailija
228/236 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä oli ostanut riippumaton ja kehotti kokeilemaan. No ei niihin 100 kg varmaan saisi edes mennä. Vajosin  kunnes perse koski nurmikkoa ja olin kuin Matrixsista  ulos putkahtanut.

Ystävän piti hakea naapuri auttamaan minut ylös..

Vierailija
229/236 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku päikyt darra päivänä kaverin sohvalla. Talo täys porukkaa. Harmaat löysät collarit päällä näen unta että panen raivoisasti jtn naista.  Mukava herätä teltta pystyssä ihmislauman keskeltä.

Vierailija
230/236 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
231/236 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi menkkastoori. Menin kyläpaikassa vessaan tarkoituksenani vaihtaa tampooni. Kuinka ollakaan menkkani olivat todella runsaat eikä vessassa ollut bidee-suihkua. Jotenkin onnistuin tuhrimaan molemmat käteni tamponia vaihtaessa menkkavereen ja yritin pyyhkiä sotkuni vessapaperiin. Seurauksena oli se, että vessapaperirulla oli hylsyä myöden veritahroissa.

Huuhtelin sitten pytystä alas  lähes täyden rullallisen vessapaperia, jotta sotkuni ei paljastuisi. Nolona vedin vessaakin varmaan sen 10-kertaa. Y ritin hoitaa pytyn huuhtelun mahdollisimman varovasti, etteivät äänet kuuluisi olohuoneeseen.  Lopuksi piilotin veren tahriman paperihylsyn vessanpöntön taakse :(

Minkä takia et ekana pyyhkinyt enempiä veriä käsistä/alapäästä wc-paperiin ja sitten mennyt kädet pesemään lavuaariin!? (kait nyt sellainen oli vessassa?), ja sitten kostuttanut wc-paperia vedellä ja sillä sitten pyyhkinyt veritahrat. Ja sen rullan voi laittaa paperin ympärille ja viedä sitten roskiin. Siis käytitkö koko RULLAN tohon!? Eikä sitä pönttöä pysty vetämään yhtäputkeen 10 kertaa, kun pitää odottaa et vesisäiliö täyttyy. Mikä hävettävä asia on pöntön vetäminen? Olitko 13v kun noin toimit/häpesit? Jos olit aikuinen, ei voi muuta kuin ihmetellä. Ei luoja, joskus oikeasti ihmetyttää ihmisten avuttomuus/nolostelu normaalien toimintojen takia, ei tahroja kannata poistaa kuivalla vessapaperilla..tai ylipäätään millään rätillä. Eikä omia verisiä/baskasia alkkareita, hylsyjä tms ikinä jätetä kenenkään kodin nurkkiin lojumaan. Käyttääkää nyt ihmiset tolkkua ja käytöstapoja! 

Vierailija
232/236 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannan puhdistusliinoja laukussa mukana, ovat käteviä tahrojen poistossa, monet tilanteet pelastuneet niiden avulla! 

Vierailija
233/236 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tahroja kannata poistaa kuivalla paperilla, toki enimmät tietty aluksi. 

Vierailija
234/236 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joka laukussa tampaxeja just siltä varalta, jos sattuu menkat alkaamaan ennen arvioituja alkamispäiviä jossain kodin ulkopuolella... Ja muutenkin. 

Vierailija
235/236 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva ketju, mutta jätättehän kuukaustis- ja menkkatarinat pois.

mies

Nykyisen aviomieheni kanssa vastarakastuneena alettiin p a n eskelemaan hänen uudessa autossaan. Olin päällä ja kun nousin ylös asentoa vaihtaaksemme, huomasimme, että menkat eli kuukautiset olivat alkaneet etuajassa. Ja kauheat menkat olikin, hirveitä hyytyneitä ve ri klön t t e j ä oli valunut joka paikkaan.

Onnistuttiin silti kampeamaan ulos autosta niin ettei uusi auto sotkeentunut.

Jatkettiin hommia ulkona, hellekesä kun oli.

Itse kyllä oltiin molemmat ihan ve ri mössössä tämän jälkeen.

Olepa hyvä, ei kestä kiittää 😀

Nainen

Höpö höpö, turhat yksityiskohdat paljasti keksityksi. 

Vierailija
236/236 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme ystävien luona iltakylässä, aLkudrinkinn jälkeen minulle   tuli paha olo, en ehtinyt vessaan, vedin eteisen lattialle yrjöt, kyllä nolotti kun perheen hieno rouva kuurasi jätökset. mitä opin, jätin suosiolla d rinkit  väliin,etenkin ne joissa oli vodkaa,jotenkin vatsani ei kestänyt sitä edes teelusikallisata.varmaan joku horminijuttu siihen aikaan olin n 40v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi