Noloin asia mitä sinulle on tapahtunut kyläpaikassa?
Mikä on nolointa, mitä sinulle on käynyt vieraillessasi jonkun kotona?
Minulla ehkä se kun olin eka kertaa ystävän luona kesäisissä puutarhajuhlissa ja vessassa käydessäni (oli pieni ja ahdas vessa) huitaisin pytyltä noustessani seinältä alas huteran irtohyllyn jonka päällä oli mm. hajuvesipulloja, kauneusvoiteita ja jotain hiuspantoja yms. Suurin osa niistä lensi vessanpyttyyn, jota en ollut ehtinyt vetää. Siinä sitten nostin hyllyn kauniisti takaisin seinälle ja kun kukaan ei tullut kyselemään mikä vessassa rymisee niin ongin ne tavarat pytystä ja pesin ne huolellisesti käsisaippualla, kuivasin vessapaperiin ja laitoin kauniisti hyllylle takaisin toivoen ettei kukaan huomaisi mitään. Ei kai huomannutkaan.
Onneksi oli vain pieni asia pöntössä. D:
Kommentit (237)
Oltiin alaikäisiä poikaystäväni kanssa ja käytettiin kortsua ehkäisynä. Oli kesä ja oltiin aika tiiviisti yhdessä ja pantiinkiin sitten aika paljon. Majailtiin poikaystävän vanhempien luona, kun molemmat asui vielä kotona. Yöllä sitten roskis tuli täyteen ja poika päätti että vaihtaa vielä pussin ja solmi sen täyden ja vei sen ulko-oven taakse "odottamaan" roskiksille vientiä. Mentiin tosiaan aika myöhään nukkumaan, mutta sitten ennen aamu seittemää poikkiksen äiti ryntää huoneeseemme vihaisena kuin mikä. Hän oli lähdössä töihin, mutta koko etupiha oli täynnä roskia ja käytettyjä kondomeja, sillä linnut olivat sen muutaman tunnin aikana repineet sen roskapussin ja levitelleet sen sisällön pihalle. :D Etupiha oli siis yleisen kävelytien varrella ilman aitaa, eli kaikki ohikulkijat kyllä näkisivät että pihamaa on täynnä käytettyjä kortsuja. No se äiti viiletti töihin mutta poikkiksen piti nousta ja mennä siivoamaan sotkut. Minua kyllä hävetti hirveästi tämän äidin edessä, mutta kahden kesken poikkiksen kanssa lähinnä huvitti, mitä ohikulkijat ajattelivat kun pihamaa on kuorrutettu kondomeilla :D ja se näky kun poikkis unenpöpperössä kerää kondomeita yksi kerrallaan pihamaalta :D
Vierailija kirjoitti:
Olin yläasteikäinen kun olin yhden kaverin luona yökylässä. En jostain syystä ollut kehdannut käydä heillä vessassa ja heräsin sitten yöllä kauheaan pissahätään. Talossa oli pimeää ja suunnistin siellä pimeässä vessaan ja törmäsin samalla johonkin huonekaluun.
Pelästyin että herättäisin koko talon ja kävin sitten vessassa todella nopeasti ja hätäisesti. Kai minulle oli vielä jäänyt hätä kun aamulla heräsin kauhukseni housut ja sänkykin vähän pissassa. Kaveri ei ollut mikään paras kaveri vaan lähinnä sellainen tuttu. En kehdannut kertoa asiasta vaan vaihdoin vain nopeasti päivävaatteet ja jätin pissaiset lakanat sinne vierassänkyyn.
Nolottaa kyllä vieläkin... Varmaan luulivat että olen joku yökastelija vaikka koskaan ennen tai jälkeen tuon episodin ei moista ongelmaa ole minulla ollut.
Kumpi on hävettävämpää: käyttää kyläpaikassa wc:tä vai jättää jälkeensä sänkyyn kusiset lakanat?
Lapseni oli miesystäväni luona ensimmäisen kerran yötä. Lapsi nukahti illalla miehen sänkyyn. Jonkun ajan kuluttua mentiin katsomaan tyttöä, joka raapi päätään vimmatusti. Tutkittuani syytä moiseen, totesin, että lapsella oli TÄITÄ! Kyllä nolotti, mutta onneksi mies otti asian lunkisti ja lähti ostamaan päivystävästä apteekista täishamppoota.
Tämä oli kun olin käymässä ison firmamme pääkonttorilla, jossa on yhteiset unisex-vessat, eli CEO:kin saattaa käyttää niitä. Oli runsaat kuukautiset, ja vaihdoin tamponin. Runsaan vuodon takia käytetty tampponi oli aivan läpimärkä verestä ja klimppinen. Vaihdoin sen puhtaaseen. Sitten yhtäkkiä en löytänyt sitä käytettyä tamponia mistään. Katsoin ihan joka paikasta moneen kertaan. Ei löytynyt. Lähdin sitten muina naisina lähes vihellellen työpisteelleni, ja toivoin, että tamponia ei löytänyt myöskään kukaan myöhempikään kävijä, vaan että se oli luiskahtanut pönttöön ja sieltä toivottavasti viemäriverkkoon (sen sijaan, että esim.tukkisi putkiston).
Vierailija kirjoitti:
Olin yläaste ikäinen ja ensimmäisiä kertoja tamppooni käytössä. Olin ystäväni luona ja menin vessaan vaihtamaan sitä ja jotenkin onnistuin sotkemaan verellä valkoisen pienen nukkamaton joka oli pöntön edessä. Koitin heti putsata sitä vessapaperilla mutta sotkin lisää. No, hoidin vessahommat, avasin oven ja huhuilin nolona ystäväni äidille että tuli sotkua.
Hän tuli paikalle ja purskahdin itkuun. Hän lohdutteli ja laittoi maton kylmän veden alle. Onneksi se veri irtosi.
Ihana kaverin äiti <3
Menin tapaamaan erästä sukulaista. Olen erakkoluonne ja sosiaalisesti kömpelö. Yritin tsempata itseni rentoon vierailuun. Sukulainen oli ovella vastassa koiransa kanssa. Kun olin riisunut kengät ja ojentauduin tervehtimään sukulaista, iskin varpaani lujaa ovenkarmiin ja horjahdin koiran päälle. Se vinkaisi ja pinkoi pakoon. Varvas turposi ja mustui silmissä.
Sukulaisten isohkolla kesämökillä vietettiin kesähäitä, ei omiani.
Menin siellä puuceehen tarpeilleni, kerkesin hetken istua siinä, kun tuli tarve vähän kallistaa kroppaa, kun tuntui selässä kipua. Samassa kuului kolahtava ääni ja puuceehökkeli kallistui takaoikealle. Kauhistuin, enkä ehtinyt nousemaan ylös, kun koko hökkeli jo rojahti nurin "selälleen", oli aika hiton hienoa kellahtaa huussin mukana itsekin selälleen, pöksyt nilkoissa ja takamus kakkaisena.
Puuceen kivijalka petti ja siksi tuo nyt jo huvittava episodi tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Olin Saksassa parikymppisenä eka kertaa kyläilemässä erään paikallisen kaverin luona. Tän kaverin kaverilla oli E-Amerikkalainen muijakaveri ja niiden kanssa hengailtiin ja sillä muijalla oli tietty sellainen e-amerikkalainen tapa poskisuukotella ja se oli tarttunut tietty koko saksalaisporukkaankin. Sain siitä jotenkin sit tyhmästi sen käsityksen et se on jotenki länsisaksalainen tapa (siellä kun oltiin), kun kattelin sitä poskisuukottelua koko reissun.
Tuli lähdön päivä, olin asustellut matkan ajan tän saksalaisen kaverin kotona ja siinä sit hyvästelin ovensuussa hänen vanhempiaan, sellaista juroa vanhempaa saksalaista pariskuntaa. Ajattelin sit, et maan tapa ni poskisuukotan niitä, lähestyin sillee naantalin aurinkona sen jörö-isää huulet töttöröllä. Sehän meinas saada slaagin ja kavahti pelästyneenä taaemmas ja jäin siihen huulet törröllään keräämään itteeni. Asiaa ei auttanut et ne ei puhunut ees englantia ni en osannut mitään sit selitelläkään vaan punotin tieheni sieltä..
Kaveri sit huvittuneena kertoi mun kauhistellessani kiusallista tilannetta, et sen vanhemmat on niin sellaista vanhan kansan väkeä et ei ne herranjumala mistään poskisuukoista mitään tiedä, vähän sama siis kun menisi Oinosen Penttiä poskisuukottamaan ja mä kun olin olevinani niin kansainvälinen..voi kauhea, vieläkin tulee mieleen se joskus ja alkaa heti punottaa, kun tilanne oli niin karsee. Toisaalta tästä ollaan kyl monen kanssa hyvät naurutkin saatu.
Ihana juttu ;)
Mulle kävi 17-v. vaihtarina melko rennossa maassa niin, että oltiin heti vaihtovuoden alussa kylässä ja istuttiin isäntäväen kanssa pyöreän pöydän ääressä kahvittelemassa. Paikalle tuli vähän jälkijunassa jäyhä 50+ ikäinen mies, istui pöytään ja ojensi kätensä yli pöydän kohti mua... jolloin salamannopeasti kohteliaana kättelemään opetettuna ja tottuneena suomalaisena tartuin siihen... vaikka hän oli tavoitellut keksiä. Hivenen olin nolona kun suomalainen kättelykulttuuri ja rento isäntämaan kulttuuri törmäsivät. Lippuvierailu meni toipuessa ja kun araknofoobikkona kyttäsin seinällä möllöttänyttä valtavaa (!!!!!!!) hämähäkkiä valmiina ryntäämään karkuun, jos se liikahtaa mun suuntaan. Kiva kyläreissu.
Tulin lukemaan tätä ja huomasin itse olevani ap, enpä muistanutkaan :).
Ei nyt ole tässä välillä ollut muita noloja tilanteita paitsi että yksi tuttu kutsui minut luokseen kylään ja haukkui minut siellä kodissaan miten hirveä ihminen olen. Syyt tähän olivat sinänsä mitättömiä ja ei-tahallisia, eli kyseessä ei ollut mikään ilkeys jonka olisin tehnyt tai muu vastaava. Noloa oli, että järkytyin tilanteesta niin paljon, että purskahdin itkuun välittömästi. Tuntui kauhealta olla kylässä jonkun luona, ja sitten saada haukkuryöpyt.
Naurattaa kun jotkut miehet kauhistelee tässä ketjussa naisten menkka- ja kakkajuttuja :D Ihmisiä me naisetkin hei ollaan.
Todennäköisesti unohdin tamponin hylsyn wc:n pöydälle.
Olin mummolla kylässä, ja valitin ummetusta. Mummu vanhan kansan naisena tiesi konstit, ja antoi lakkoja syödäkseni, auttavat ummetukseen. Lähdin naapurissa asuvan tätini tykö sitten kylään jonkin ajan kuluttua. Juttelin tädin miehen kanssa, ja rupesi kakkoshätää pukkaamaan. Siinä sitten yritin vihjailla että pitääpäs tästä läksiä mummulle takaisin. Tädin miehellä juttua riitti, joten lakat tosiaan tehosivat ja siinä ilmekään värähtämättä paskansin housuun tädin miehen edessä. Oli muikea tunne kävellä mummolle takaisin pökäle housuissa..
Ainakin Etelä-Ranskassa myös esittäydyttäessä ensimmäisen kerran vaihdetaan ne kolme poskisuudelmaa.
123 oli siis vastauksena 110:lle...
Meni neitsyys isäntäperheen äitin ja isin parivuoteessa. Jäi siitä jälkensä.
Pyyhin vessassa käteni pyyhkeeseen, joka paljastui myöhemmin olevan römpsäpyyhe. Hyi yök!
Vuonna 2009 alakerran naapurin vanha äiti oli kuollut ja tämä pyysi kahville, ei kai halunnut olla yksin tms. Menin ekaa kertaa heille.
Pöydässä oli tämä naapurinainen, tämän lapsi, minä ja minun lapsi.
Kaadoin ensin kahvikupin. Kun se oli siivottu Kaadoin maidon . Kun se oli siivottu lapseni kaatoi mehunsa. Sitten siivottiin ja luikin ÄKKIÄ lapseni kanssa kotiin. Ei ole tullut uutta kutsua enää xD
Moikataan kyllä rappukäytävässä mutta siinä kaikki... Joskus lainaa multa sokeria, maitoa, leivinjauhetta jne.
Olin muutama vuosi takaperin sukuloimassa jouluna. Oli aatonaatto ja kaikki olivat jo menneet nukkumaan, mutta olin itse vielä valveilla. Ei vielä nukuttanut, niin päätin maistella viinakaapin antimia television ääressä, suoraan pullosta tietenkin. Kyseessä oli joku keskikalliin näköinen konjakki, näin jälkeenpäin muistellen. Oksennusta löytyi aamulla tyynyltä, jalkopäästä ja sängyn vierestä. Isäntäperhe oli vähän näreissään ja en muistaakseni edes korvannut pulloa tai aiheuttamaani sotkua mitenkään.
Ei olla hirveesti nähty sittemmin.
Olen rikkonut laseja, tiputellut viiniä sohvalle ja lattialle sekä täysin taju kankaalla tehnyt asiani arvokkaan huonekalun päälle. Vieläkin hävettää.
Olin kaverin järjestämässä peli-illassa (siis paljon porukkaa ja pelailtiin erilaisia lauta-/seurapelejä), ja vessareissulla koitin sitten vaihtaa vauhdikkaasti sidettä ettei peliseurue joutuisi odottamaan. Pahaksi onneksi siivekkeet oli tarttuneet toisiinsa ja kiskaisin hiukan kovempaa, jolloin side lopulta irtosi ja läpsähti suoraan paitaan..tietysti mulla oli vielä luonnonvalkoinen paita, jossa kivasti näkyi sitten sellainen veritahra.
Onneksi oli alla toppi (tosin sellainen kamala beige kräpsy aluspaidan näköinen), vein paidan laukkuun ja mutisin vaan palatessani että tuli kuuma (tammikuun paukkupakkasilla). Loppuilta menikin sitten kiusaantuneena kaula-aukkoa nykiessä, olen isorintainen ja kyseinen toppi oli niin venahtanut että rintsikat vilkkuivat.