Noloin asia mitä sinulle on tapahtunut kyläpaikassa?
Mikä on nolointa, mitä sinulle on käynyt vieraillessasi jonkun kotona?
Minulla ehkä se kun olin eka kertaa ystävän luona kesäisissä puutarhajuhlissa ja vessassa käydessäni (oli pieni ja ahdas vessa) huitaisin pytyltä noustessani seinältä alas huteran irtohyllyn jonka päällä oli mm. hajuvesipulloja, kauneusvoiteita ja jotain hiuspantoja yms. Suurin osa niistä lensi vessanpyttyyn, jota en ollut ehtinyt vetää. Siinä sitten nostin hyllyn kauniisti takaisin seinälle ja kun kukaan ei tullut kyselemään mikä vessassa rymisee niin ongin ne tavarat pytystä ja pesin ne huolellisesti käsisaippualla, kuivasin vessapaperiin ja laitoin kauniisti hyllylle takaisin toivoen ettei kukaan huomaisi mitään. Ei kai huomannutkaan.
Onneksi oli vain pieni asia pöntössä. D:
Kommentit (236)
Miehen kanssa oltiin nuorina talonvahteina miehen veljellä. He tulivatkin kotiin päivää aiottua aiemmin. Perheessä pieniä lapsia. Onneksi oli pyyhe lähellä. Saatte arvata loput itse.
Ou jee, Kalevauva jälleen vauhdissa:
(Mukana myös http://www.vauva.fi/keskustelu/2487042/mika_on_noloin_asia_mika_sinulle… )
Vierailija kirjoitti:
Ou jee, Kalevauva jälleen vauhdissa:
Ihan ok, mutta olis siitä ehkä vielä hauskemmankin saanut :D
Mulla kävi tämmönen että oltiin tulossa festareilta opiskelukaverin ja hänen poikakaverin kanssa ja opiskelukaveri ehdotti että mennään hänen isovanhempien mökille käymään pariksi päiväksi. Niin tehtiinkin mutta siellä mökillä oli myös tän kaverin setä. No ei se mitään, saunottiin ja uitiin ja syötiin ja juotiin koko päivä. Kaveri ja tämä poika oli jossain aitassa koko ajan niin minä sitten istuskelun mökillä sen sedän kanssa. Jotenkin sitten kävi niin, että päädyttiin paneskelemaan sedän kanssa. Useamman kerran. Tulin sitten paksuksi ja mun lapsi on mun parhaan opiskelukaverin serkku. Pyysin häntä kummiksi muttei suostunut. (Tää setä oli siis naimisissa)
Kaverilla roikkui ulko-oven sisäpuolella semmonen naruverho, joka oli ilmeisesti aavistuksen liian pitkä. Kompastuin sitten siihen, lensin turvalleni ja repäisin koko verhon mukanani.
Muutakin on toki varmasti tullut tehtyä, mutta tämä tuli ensimmäisenä mieleen. :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi tämmönen että oltiin tulossa festareilta opiskelukaverin ja hänen poikakaverin kanssa ja opiskelukaveri ehdotti että mennään hänen isovanhempien mökille käymään pariksi päiväksi. Niin tehtiinkin mutta siellä mökillä oli myös tän kaverin setä. No ei se mitään, saunottiin ja uitiin ja syötiin ja juotiin koko päivä. Kaveri ja tämä poika oli jossain aitassa koko ajan niin minä sitten istuskelun mökillä sen sedän kanssa. Jotenkin sitten kävi niin, että päädyttiin paneskelemaan sedän kanssa. Useamman kerran. Tulin sitten paksuksi ja mun lapsi on mun parhaan opiskelukaverin serkku. Pyysin häntä kummiksi muttei suostunut. (Tää setä oli siis naimisissa)
No olipas "nolo" sattumus!
Iski äkillinen vatsatauti, ja onnistuin tukkimaan vesssanpöntön ripulilla ja paperilla. Ei auttanut oikein mikään, jouduin pyytämään emännältä wc:n avaajaa, sitä tulisuudelmapumppua... ei antanut sitä minullle vaan halusi itse nähdä, mitä oli tapahtunut. Voi itku. Siellä sitten hajussa kärsien ja lähes äärimmilleen täynnä vettä olevaa pönttöä yhdessä availemaan, vaikka yritin kuinka ehdottaa, että minä hoidan..
Olin kylässä tuttavapariskunnalla, jolla oli pieni asunto. Petini oli olohuoneen lattialla, ja jostain syystä olin niin väsynyt että kävin jo 8 aikaan illalla nukkumaan. Pariskuna jatkoi tv:n katselua ja minä heräsin puolen yön aikaan omaan pieruuni pariskunnan tuijottaessa. Kivoja muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipas "nolo" sattumus!
No oli :()
Se setä oli jotain 50 vee :()
menin tukevasti raskaana ollessani kaverille kahville. siellä on sellainen pirtti-pöytäryhmä jos tiedätte, pöytä ja kaksi pitkää penkkiä. en ollut tottunut moisiin enkä osannut varoa, joten istahdin penkin päähän.. ja olin seuraavassa hetkessä mahoineni lattialla. itketti ja nauratti yhtäaikaa, kaveri pelästyi että saan keskenmenon !
lonkka oli kipeä ja vauva ilmaisi parilla napakalla potkulla mielipiteensä äidin hölmöilystä. joimme kahvit olohuoneessa...
Vierailija kirjoitti:
Olin yläaste ikäinen ja ensimmäisiä kertoja tamppooni käytössä. Olin ystäväni luona ja menin vessaan vaihtamaan sitä ja jotenkin onnistuin sotkemaan verellä valkoisen pienen nukkamaton joka oli pöntön edessä. Koitin heti putsata sitä vessapaperilla mutta sotkin lisää. No, hoidin vessahommat, avasin oven ja huhuilin nolona ystäväni äidille että tuli sotkua.
Hän tuli paikalle ja purskahdin itkuun. Hän lohdutteli ja laittoi maton kylmän veden alle. Onneksi se veri irtosi.
Tuore veri lähtee muuten paremmin lämpimällä kuin kylmällä vedellä.
Istuin teininä ensin kaverin perheen keittiön tuolin hajalle ja samana päivänä aurinkotuolin :D Joo, olin vähän tuhti silloin mutta voitte kuvitella miten 15-vuotiasta hävetti.
Vessassa harrastin lisääntymistä emännän tyttären kanssa. Jäätiin kiinni jonka jälkeen emäntä heitti minut ulos... Olihan se vähän noloo...
Kiva ketju, mutta jätättehän kuukaustis- ja menkkatarinat pois.
mies
Vierailija kirjoitti:
Kiva ketju, mutta jätättehän kuukaustis- ja menkkatarinat pois.
mies
Ja pissa- ja kakkastoorit myös.
mies myöskin
Pari kertaa kakkapökäle ei ole mennyt pöntöstä alas suuren koon takia. Kerran istuin pöntön kannelle, ja se räsähti rikki.
Upp!!