Noloin asia mitä sinulle on tapahtunut kyläpaikassa?
Mikä on nolointa, mitä sinulle on käynyt vieraillessasi jonkun kotona?
Minulla ehkä se kun olin eka kertaa ystävän luona kesäisissä puutarhajuhlissa ja vessassa käydessäni (oli pieni ja ahdas vessa) huitaisin pytyltä noustessani seinältä alas huteran irtohyllyn jonka päällä oli mm. hajuvesipulloja, kauneusvoiteita ja jotain hiuspantoja yms. Suurin osa niistä lensi vessanpyttyyn, jota en ollut ehtinyt vetää. Siinä sitten nostin hyllyn kauniisti takaisin seinälle ja kun kukaan ei tullut kyselemään mikä vessassa rymisee niin ongin ne tavarat pytystä ja pesin ne huolellisesti käsisaippualla, kuivasin vessapaperiin ja laitoin kauniisti hyllylle takaisin toivoen ettei kukaan huomaisi mitään. Ei kai huomannutkaan.
Onneksi oli vain pieni asia pöntössä. D:
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Koirani oli hoidossa meidän perhetutuilla ja kun tulin hakemaan koiraa viikon matkan jälkeen koira oli ensin hyvin innoissaan nähdessään minut ja vältteli perhetuttuja. Lähtiessäni koitin huudella koiraa kun sitä ei näkynyt missään ja sitten näin täysin sisäsiistin koirani sohvalla seisomassa ja pissaamassa sohvalle... Ei siis edes sohvanjalalle vaan nosti jalkaa sohvan selkänojaan...
Voin niin kuvitella tuon tilanteen 😂 koira kusee chillisti ja tyrmistyneen katseesi huomattuaan katsoo vain "Niin? Oliko jotain asiaa?" -ilmeellä 😁
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli uusi poikaystävä, jonka kanssa olin alle kuukauden seurustellut. Poikaystävä kutsui minut tutustumaan hänen kavereihinsa ja tietysti menin. Tapasin siis hänen ystäviään ensimmäistä kertaa. Kyseessä oli pienet illanistujaiset hänen ystävänsä luona. Porukka koostui hänen ystävistään (kaikki poikia), poikaystävästäni ja minusta.
.
Illan aikana juotiin vähäsen ja minä hermoillessani taisin juoda vähän liikaakin. Muut olivat siis lähes selvinpäin. Sitten poikaystäväni kaverit ajattelivat polttaa jointin ja tarjosivat minullekin parit savut. Nämähän kolahtivat heti päähän.
.
Seuraava muistikuva on se, kun istumme vielä lattialla ringissä kierrättämässä jointtia ja minua alkaa pierettää aivan älyttömästi.
En jostain syystä pystynyt pidättelemään, vaan päästelin kamalia, haisevia pieruja poikaystäväni ja kaikkien niiden poikaystävän kaverien edessä.
Sitten olin ilmeisesti sammunut siihen lattialle.
.
Yön aikana olin unissani ripuloinut alleni (kaikki muut olivat vielä hereillä silloin). Aamulla paskaiset alushousuni ja farkkuni löytyivät parvekkeelta muovipussin päältä. Oli talvi ja järkyttävä pakkanen.
Poikkiksen kaverit olivat käskeneet poikaystävääni tekemään jotain minulle, sillä haju oli ollut niin hirveä. Hän oli sitten riisunut likaiset housuni ja alushousuni ja käärinyt jonkun kankaan ympärilleni. Tietty sitä ennen hän oli joutunut vielä hinkkaamaan lattiankin puhtaaksi ripulistani.
.
Olin tämän jälkeen poikaystäväni kanssa vielä pari viikkoa, mutta sitten erosimme. Enkä kyllä ihmettele tuon kaiken jälkeen...
Kaksi viikkoakin on ihme. Itse olisin tuossa vaiheessa jättänyt vastaamatta enää poikaystävän puheluihin, muuttanu Lapin erämaahan, lavastanut kuolemani ja uusinut henkilöllisyyden. Noin alkajaisiksi.
Ääh, miks täällä on melkein pelkkiä paskatarinoita? :(
Vierailija kirjoitti:
Oksensin kaverin olohuoneen lattialle kännissä ja ilmeisesti puoliunessa :D onneksi rento kaveripoika kyseessä, siivosi jopa sotkuni sillä aikaa kun itse istuin vessan lattialla häpeämässä.
Ajattele kun olisitkin ollut jännämiehen luona, olisit saanut vielä turpiisi kaiken päälle tai vähintään loputtomasti pilkkaa ja muistuttelua asiasta..
Olin sukulaisella lemmikki- ja talonvahtina teininä. Usein siivosin samalla talon, koska kyse oli yksinasuvan miehen talosta. Hän ei aina hirveästi siivoillut, joten aikani kuluksi pesin tasot ja pesuhuoneet. Kerran kuitenkin sain pesukoneen jollain ilveellä rikki. En ollut kyllä pessyt pesuhuonetta samana päivänä mitenkään isolla vesimäärällä, mutta kun aloitin ohjelman niin pesukone alkoi savuamaan (hana oli auki). Otin sen irti ja laitoin pois päältä. Ei onneksi syttynyt tuleen.
En tiedä johtuiko pesukoneen kärähtäminen minun toimistani vai oliko se tullut elinkaarensa päähän, mutta kyllä se nolotti kun pesukone oli rikki talon omistajan palatessa matkaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vessassa harrastin lisääntymistä emännän tyttären kanssa. Jäätiin kiinni jonka jälkeen emäntä heitti minut ulos... Olihan se vähän noloo...
Kangasalla joitakin vuosia sitten pääsi mies hengestään vastaavassa tilanteessa. :( Anoppikokelas siis tappoi pojan, kun tämä harrasti seksiä talon tyttären kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ääh, miks täällä on melkein pelkkiä paskatarinoita? :(
Varmaankin kun sen nolommaksi on vaikea mennä.
Itse kun kärsin stressivatsasta, niin en vieraspaikoissa uskalla syödä enkä juoda mitään, koska nuo tämänkin ketjun tarinat olisivat itselleni niin maailmanloppu että varmaan oikeasti lavastaisin kuolemani sen jälkeen.. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vessassa harrastin lisääntymistä emännän tyttären kanssa. Jäätiin kiinni jonka jälkeen emäntä heitti minut ulos... Olihan se vähän noloo...
Minkälainen mies harrastaa lisääntymistä?
Vierailija kirjoitti:
Iski kaamea ripuli. Ripuli tuli hirmuisella äänellä ja wc-pytty meni tukkeeseen.
Miten pönttö voi mennä tukkoon ripulista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ketju, mutta jätättehän kuukaustis- ja menkkatarinat pois.
mies
Ja pissa- ja kakkastoorit myös.
mies myöskin
Te mitään miehiä ole nähneetkään. Poikaset ne eritteitä pelkää.
Ripuloin sohvatyynylle ja paljon. Onneksi käänsin sohvatyynyn niin ettei sitä näy ja laitoin tuotoksiini koiranruokaa niin syyttivät sitten sitä elukkaa
Lähdin 4 vuotta sitten festareille tyttökavereideni kanssa ja saimme yöpyä kolmestaan poikaystäväni serkun asunnolla (festarit siis toisella paikkakunnalla). Sovittelimme vaatteita iltaa varten ja ainoa peili mikä asunnossa oli, sijaitsi yksiön pienessä vessassa lavuaarin päällä. Sain fiksun idean nousta vessanpöntön kannen päälle peilaamaan, jotta asun näkisi paremmin. Siinä oli jo muutaman kerran käynyt kukanenkin meistä peilaamassa, kunnes minun vuorollani jalkani meni wc-pytyn kannen läpi! Oli siinä poikaystäväni serkulle selitteleminen. En edes tuntenut häntä! Nolotti.
Menin kyläpaikassa puristelemaan koristeena olleita Osmankäämiä ja yksi niissä posahti rikki ja villat lentelivät pitkin olkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Menin kyläpaikassa puristelemaan koristeena olleita Osmankäämiä ja yksi niissä posahti rikki ja villat lentelivät pitkin olkkaria.
Mulle on lapsena käynyt kyläpaikassa samoin! Nykyään osaan välttää näitä pirullisia pommeja...
🇺🇦🇮🇱
Tämä on mun veljelle tapahtunut, mutta ajattelin jakaa teille.
Veli oli ensimmäistä kertaa ryyppäämässä 15-vuotiaana ja illalla päätti kaverin kanssa kännissä poiketa kaverin isän luona hakemassa rahaa ja jääkaapista lisää isän juotavia. Kun kaveri oli mennyt yläkertaan hakemaan rahaa oli hän sammunut sängylleen ja mun veli odotti alakerrassa. Sille oli kauhea hätä päästä paskalle, mutta ei uskaltanut mennä olohuoneen poikki vessaan, jos kaverin isä huomaisi, että hän on humalassa. Hän siis ehkä alkoholin vaikutuksen takia tai omaa tyhmyyttään päätti paskantaa eteisen maton alle ripulit ja lupasi itselleen siivota sen heti kun tulee tilaisuus. Hän odotteli vielä kaveria toimituksen jälkeen ja päätti mennä tarkistamaan yläkerran tilanteen ja huomasi, että kaveri oli sammunut. Hän päätti myös nukkua, jos kaveri heräisi jossain kohtaa. No ei herännyt ja aamuun asti molemmat nukkui. Aamun herätys oli kuulemma ukkosta muistuttavaa mylvintää kun kaverin isä oli menossa ulkoiluttamaan koiraa ja oli astunut eteisen matolle.
Luen näitä ja nauran ääneen. Olen kauhea ihminen. On sitä kai itelleki sattunut. Kurotin kahvipöydässä sokeria ja pääsi kimeä paukku. Oikein sellainen kipeän kissan maukaus. Vanhempi isäntäväki oikein hätkähti..
Jaa-a.
Jännityksestä ja drinksuista tottumaton vatsa sekaisin treffeillä -> vessassa oksensin lavuaariin istuen samalla pöntöllä ripuloiden. Kylmäävänä lisähuomautuksena mainittakoon, että onneksi olin tuossa vaiheessa jo valmiiksi alasti. Helpottavana jälkilisäyksenä kerron vielä, että tuo olikin sen yön ainoa ns. action.
Mieleen tulee myös kokeneena pariskuntavieraana isäntäperheen sängyn hajottaminen naimalla. Sellainen lauta sieltä räsähti poikki kokonaan. Pönkkäsimme sen kasaan ja oletan, että luulivat itse hajoittaneensa sen kun istuivat siihen seuraavan kerran.
Olin viihteellä ja alkoi "hieman" ramaista. Ei ole yleensä tapana pilkkiä baarissa mutta tällä kerralla lähes sammuin pöytään ennen kuin tajusin poistua paikalta.
Äitini asuu aivan tuon baarin vieressä joten soitin ja kysyin saanko tulla sohvalle nukkumaan. 5 minuutin päästä kun horjuin sisään äiti oli laittanut valmiiksi petivaatteeni sohvalle.
Aamulla herätessäni minulla oli hämärä muistikuva siitä että jossain välissä olisi tuntunut vähän märältä. Tarkempaa tutkimusta tehdessäni huomasin että toinen peittoni (käytän aina kahta) oli mytättynä tyynyn vieressä ja kusessahan tuo oli.
Hieman noloa yli kolmekymppiselle mutta onneksi edes äiti oli jo lähtenyt töihin. Iltapäivällä tuon kotiutuessa olin jo ehtinyt pestä petivaatteet mutta enpä keksinyt miten olisin selittänyt pyykinpesuintoni uskottavasti.
Tuo kun kysyi että miksi olen pyykännyt niin vastasin muistaakseni ensin että "uskoisitko jos sanoisin kaataneeni lasin appelsiinimehua?". Sitten tunnustin.
Toinen huomattavasti nolompi tapaus oli kun olin isälläni kylässä ja avovaimonsa tarjosi minulle omatekoista raparperiviiniä. Olikin vähän tujumpaa tavaraa ja raahauduin vierashuoneeseen nukkumaan jo alkuillasta.
Havahduin jossain vaiheessa yötä siihen että olin vessassa pesemässä oksennusta hiuksistani. Löin myös pääni hanaan erittäin kipeästi. Aamulla tajusin että koko sänky on täynnä oksennusta ja sitä oli myös valtava läjä valkoisella matolla sängyn vieressä. Hetki meni ennen kuin tajusin miksi oksennus oli vieläpä heleän punaista. Olin maistellut illalla myös rosollia...
Oli ihan lievästi noloa astella keittiöön jossa odotti isän avovaimon lisäksi hänen komea sinkkupoikansa jota en ollut aiemmin tavannut. Siinä sitten kättelin miehen hiukset oksennuksessa ennen kuin ilmoitin tarvitsevani pesuvadin, rätin ja puhdistusainetta. Taas pääsin pyykkäämään mutta en tiedä pelastuiko matto.
Minun ei näköjään pitäisi koskea mihinkään olutta vahvempaan.
N31
Piereskellyt antaumuksella, kun mausteinen ruoka pani vatsan kiertämään ihan kunnolla :|
Sain hirveän raivokohtauksen ja paiskoin lautaset säpäleiksi