Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin asia mitä sinulle on tapahtunut kyläpaikassa?

Vierailija
20.02.2015 |

Mikä on nolointa, mitä sinulle on käynyt vieraillessasi jonkun kotona? 

Minulla ehkä se kun olin eka kertaa ystävän luona kesäisissä puutarhajuhlissa ja vessassa käydessäni (oli pieni ja ahdas vessa) huitaisin pytyltä noustessani seinältä alas huteran irtohyllyn jonka päällä oli mm. hajuvesipulloja, kauneusvoiteita ja jotain hiuspantoja yms. Suurin osa niistä lensi vessanpyttyyn, jota en ollut ehtinyt vetää. Siinä sitten nostin hyllyn kauniisti takaisin seinälle ja kun kukaan ei tullut kyselemään mikä vessassa rymisee niin ongin ne tavarat pytystä ja pesin ne huolellisesti käsisaippualla, kuivasin vessapaperiin ja laitoin kauniisti hyllylle takaisin toivoen ettei kukaan huomaisi mitään. Ei kai huomannutkaan.

Onneksi oli vain pieni asia pöntössä. D:

Kommentit (236)

Vierailija
21/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:23"]

Nukuin patjalla tuvan lattialla ja nousin istuma-asentoon puhumaan unissani jotain ihan omitusia juttuja sukulaisille, jotka olivat pelaamassa korttia tuvan pöydän ääressä. Kaaduin eteenpäin ja jatkoin nukkumista pää jalkojeni välissä.

[/quote]

Ja mitään en ollut ottanut...... :D

Vierailija
22/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat tuli läpi kyläpaikan valkoiselle kangassohvalle, mutta jotenkin mua ei edes hävettänyt kun sohvan sattui omistamaan miehen sukulainen joka on ammatiltaan gynekologi. Ajattelin, että eiköhän hän ole aika sinut kaikkien alapääeritteiden kanssa, joten ilmiannoin itseni heti ja ko. Nainen vaan naureskeli että kaikkea sitä sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin vanhemmilla oli sellainen jykevä, puinen sohvapöytä olkkarissa. Me lakattiin kaverin kanssa kynsiä sen päällä ja mulla kaatu kynsilakkapullo siihen pöydälle. Tietysti ensin yritin paniikissa hangata paperilla kynsilakkaa pois, joka vain pahensi sotkua. Sitten sain jostain päähäni että putsaan sen pois kynsilakanpoistoaineella... Mammat, älkää ikinä hangatko kynsilakanpoistoaineella petsattua ja lakattua pöytää. Kaverin vanhempia ei odottanut kovin kaunis näky kun tulivat kotiin.

Vierailija
24/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullu menkka tahra sohvalle.... Olin jo unohtanut tän, super noloa..

Vierailija
25/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:00"]Mitä nyt ripuloin sohvalle. Oh well [/quote] Kerro vähän, millainen tilanne?

[/quote]

Nukuin kaverin sohvalla, kesäkuuma kun oli, päällä oli ainoastaan pikkarit ja paita. Aamuyöstä herään kun kunnon kuravellit valahtaa housuihin tuttavallisesti kunnon paineella ja kuten arvata saattaa, ehtihän sitä valua myös sohvalle ja tietysti myös pitkin lattioita matkalla vessaan.

Loppuyö tulikin vietettyä varpusparvien rytinässä. Aamulla, ennen kun kaveri herää, paniikinomaisesti yritän siivota sotkujani, toinen käsi epätoivoisesti persettä pidellen. Voin kertoa, että aika epätoivoista oli.

Vierailija
26/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani oli hoidossa meidän perhetutuilla ja kun tulin hakemaan koiraa viikon matkan jälkeen koira oli ensin hyvin innoissaan nähdessään minut ja vältteli perhetuttuja. Lähtiessäni koitin huudella koiraa kun sitä ei näkynyt missään ja sitten näin täysin sisäsiistin koirani sohvalla seisomassa ja pissaamassa sohvalle... Ei siis edes sohvanjalalle vaan nosti jalkaa sohvan selkänojaan...

Vierailija
27/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläaste ikäinen ja ensimmäisiä kertoja tamppooni käytössä. Olin ystäväni luona ja menin vessaan vaihtamaan sitä ja jotenkin onnistuin sotkemaan verellä valkoisen pienen nukkamaton joka oli pöntön edessä. Koitin heti putsata sitä vessapaperilla mutta sotkin lisää. No, hoidin vessahommat, avasin oven ja huhuilin nolona ystäväni äidille että tuli sotkua. 

Hän tuli paikalle ja purskahdin itkuun. Hän lohdutteli ja laittoi maton kylmän veden alle. Onneksi se veri irtosi.

Vierailija
28/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin kaverin olohuoneen lattialle kännissä ja ilmeisesti puoliunessa :D onneksi rento kaveripoika kyseessä, siivosi jopa sotkuni sillä aikaa kun itse istuin vessan lattialla häpeämässä.

Vierailija
29/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tapahtunut mulle, mut mun äidille aikoinaan. Hän kärsi erittäin runsaasta kuukautisvuodosta, jonka vuoksi kohtu lopulta poistettiin, mut ennen sitä oli ollut vieraissa mummin kanssa tämän wanhan ruustinna-ystävättären puolisoineen luona ja eiköhän siellä ollut sitten veret valunut suoraan antiikkiselle nojatuolille äidin siinä kahvitellessa. En tiedä, oliko tämä se lopullinen niitti sit et kohtu sai lähtee veks, mut on ainakin kertonut tosta episodista elämänsä eräänä hirveimmistä yksittäisistä nöyryytyksistä.

Vierailija
30/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nauramaan kun piirakka oli hassun näköinen

Vierailija
31/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:20"]

Aloin nauramaan kun piirakka oli hassun näköinen

[/quote]

Näyttikö se tortulle?

Vierailija
32/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:14"]

Olin yläaste ikäinen ja ensimmäisiä kertoja tamppooni käytössä. Olin ystäväni luona ja menin vessaan vaihtamaan sitä ja jotenkin onnistuin sotkemaan verellä valkoisen pienen nukkamaton joka oli pöntön edessä. Koitin heti putsata sitä vessapaperilla mutta sotkin lisää. No, hoidin vessahommat, avasin oven ja huhuilin nolona ystäväni äidille että tuli sotkua. 

Hän tuli paikalle ja purskahdin itkuun. Hän lohdutteli ja laittoi maton kylmän veden alle. Onneksi se veri irtosi.

[/quote]

Aww, symppistä... kiva äiti onneksi. <3

Vierailija
33/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin käytetyn siteen vessaan. 

Vierailija
34/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ei tiiä pitäiskö painaa peukku ylös vai alas kun haluaisi osoittaa myötätuntoa :D

Vierailija
35/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:07"]Kuukautisside oli lähtenyt omille teilleen. Kotona huomasin että jossain vaiheessa iltaa ollessani vierailulla verinen kuukautisside on lentänyt minne lie..
[/quote]
Hahhahh!!! :`D Olitkohan näillä kylässä:

http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut.index.html#!/ketju/4328423/taa_alkaa_olla_jo_noloa_mika_ihmeen_p_ska_meidan_kotona_haisee

Jospa hajun lähde olikin sun side. :`D :`D :`D

Vierailija
36/236 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän auttaa tiskeissä ja onnistuin rikkomaan muutaman arvokkaan antiikkisen lautasen. Tästä on vuosia ja vieläkin mietin, pitäisikö korvata jotenkin. Olin nuori silloin ja totesin vain, että olen kovin pahoillani.

Vierailija
37/236 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jotain niin noloa. Mulle tuli jäätävä vessahätä eräissä sukujuhlissa, sain sitten pöntön tukkoon niin ettei vetänyt enää. Olin viipynyt jo tovin ja joku odotteli vuoroaan. Noh nappasin ison tukon vessapaperia käteen, otin paskan pöntöstä ja laitoin vessan roskikseen. Sitte suihkautin vielä helvetisti jotain hajuvettä ilmaan.

-_____-

Vierailija
38/236 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Saksassa parikymppisenä eka kertaa kyläilemässä erään paikallisen kaverin luona. Tän kaverin kaverilla oli E-Amerikkalainen muijakaveri ja niiden kanssa hengailtiin ja sillä muijalla oli tietty sellainen e-amerikkalainen tapa poskisuukotella ja se oli tarttunut tietty koko saksalaisporukkaankin. Sain siitä jotenkin sit tyhmästi sen käsityksen et se on jotenki länsisaksalainen tapa (siellä kun oltiin), kun kattelin sitä poskisuukottelua koko reissun.

Tuli lähdön päivä, olin asustellut matkan ajan tän saksalaisen kaverin kotona ja siinä sit hyvästelin ovensuussa hänen vanhempiaan, sellaista juroa vanhempaa saksalaista pariskuntaa. Ajattelin sit, et maan tapa ni poskisuukotan niitä, lähestyin sillee naantalin aurinkona sen jörö-isää huulet töttöröllä. Sehän meinas saada slaagin ja kavahti pelästyneenä taaemmas ja jäin siihen huulet törröllään keräämään itteeni. Asiaa ei auttanut et ne ei puhunut ees englantia ni en osannut mitään sit selitelläkään vaan punotin tieheni sieltä..

Kaveri sit huvittuneena kertoi mun kauhistellessani kiusallista tilannetta, et sen vanhemmat on niin sellaista vanhan kansan väkeä et ei ne herranjumala mistään poskisuukoista mitään tiedä, vähän sama siis kun menisi Oinosen Penttiä poskisuukottamaan ja mä kun olin olevinani niin kansainvälinen..voi kauhea, vieläkin tulee mieleen se joskus ja alkaa heti punottaa, kun tilanne oli niin karsee. Toisaalta tästä ollaan kyl monen kanssa hyvät naurutkin saatu.

Vierailija
39/236 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei varsinaisesti ole nolo, vaan sillä rajoilla että on hauskakin.

Lapselleni oli hämmästys kun täti odotti vauvaa ja vatsa kasvoi todella suureksi. Vastasin hänen hämmästelyilleen, että siellä kasvaa vauva. Lapsi tietysti kysyi miten se voi tulla pois sieltä. Kerroin että se tulee ulos naisen pimpistä kun on valmis. Lapsi oli selitykseen tyytyväinen ja ohitti asian sen jälkeen. Ei kysellyt että miten se vauva alunperin sinne menee, joten seksistä en kertonut mitään.

Sitten hän oli katsonut telkkarista ohjelmaa linnuista. Miten ne munii poikasensa ja poikaset kuoriutuu. Ohimennen kai ohjelmassa oli sivuttu myös dinosauruksia ja niiden lisääntymistapaa.

Sitten joulunvietossa kun oli miehen puolen suku koolla ja tuli puhetta uudesta serkusta, jonka täti oli vastikään saanut, niin lapsi sanoi "Niin! Tätin sisään on mahtunut iso, ainakin dinosauruksen kokoinen muna!"

Lapsi oli päässään yhdistänyt kertomukseni vauvan kasvusta ja lintujen munimisesta. Täti oli kauhistuneen näköinen ensin vauva sylissään, mutta kun asiaa selitettiin, niin juttu oli monen mielestä koko joulun paras.

Jos nyt tutut eksyy palstalle, niin tarina varmaan on tuttu. :)

Vierailija
40/236 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääs ripulipaskat housuun. En voi edes sanoin kuvailla sitä nolostuksen ja häpeän tunnetta. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan