Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin asia mitä sinulle on tapahtunut kyläpaikassa?

Vierailija
20.02.2015 |

Mikä on nolointa, mitä sinulle on käynyt vieraillessasi jonkun kotona? 

Minulla ehkä se kun olin eka kertaa ystävän luona kesäisissä puutarhajuhlissa ja vessassa käydessäni (oli pieni ja ahdas vessa) huitaisin pytyltä noustessani seinältä alas huteran irtohyllyn jonka päällä oli mm. hajuvesipulloja, kauneusvoiteita ja jotain hiuspantoja yms. Suurin osa niistä lensi vessanpyttyyn, jota en ollut ehtinyt vetää. Siinä sitten nostin hyllyn kauniisti takaisin seinälle ja kun kukaan ei tullut kyselemään mikä vessassa rymisee niin ongin ne tavarat pytystä ja pesin ne huolellisesti käsisaippualla, kuivasin vessapaperiin ja laitoin kauniisti hyllylle takaisin toivoen ettei kukaan huomaisi mitään. Ei kai huomannutkaan.

Onneksi oli vain pieni asia pöntössä. D:

Kommentit (236)

Vierailija
41/236 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloisen poikaystävän luona (asui yksiössä) ja harrastettiin yöllä seksiä. Käytettiin mm. dildoakin. Eiköhän sitten aamulla hänen äitinsä tupsahtanut avaimillaan kylään ilmoittamatta. Oltiin tietty nukuttu alasti ja äkkiä peittoa eteen. Ainoa vaan, että nolompaa oli yöllä pöydälle unohtunut dildo, jonka se äippä huomasi! :D

Vierailija
42/236 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/236 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule enää ikinä vieraita.

Vierailija
44/236 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin teineinä kaverin kanssa koiravahtina naapurissa. No ensin meni koko sohva/sänky systeemi rikki kun kaveri istahti siihen. Puu sieltä alhaalta. Myöhemmin se koira pissasi siihen patjalle.... Oli eka ja vika vahtisessio siellä.

Vierailija
45/236 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin appivanhempien mökillä viime kesänä. Olin juuri tullut uimasta ja pyyhe päällä menin hakemaan tuvan puolelta juotavaa. Anoppi oli tuvassa vastassa ja ilmeisesti pahalla päällä, koska huomautti minun lihoneen aika tavalla. Leikin etten kuullut koko kommenttia ja samassa lattialauta rätsähti jalkani alta rikki. Mökki on siis sellainen vanhojen hirsien päälle rakennettu kesäasumus. Anoppi huusi kuin hyeena, appiukko haki tyynenä pinsetit kalapakista ja alkoi nyppiä tikkuja jaloistani. Hävetti.

Vierailija
46/236 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteikäinen kun olin yhden kaverin luona yökylässä. En jostain syystä ollut kehdannut käydä heillä vessassa ja heräsin sitten yöllä kauheaan pissahätään. Talossa oli pimeää ja suunnistin siellä pimeässä vessaan ja törmäsin samalla johonkin huonekaluun.

Pelästyin että herättäisin koko talon ja kävin sitten vessassa todella nopeasti ja hätäisesti. Kai minulle oli vielä jäänyt hätä kun aamulla heräsin kauhukseni housut ja sänkykin vähän pissassa. Kaveri ei ollut mikään paras kaveri vaan lähinnä sellainen tuttu. En kehdannut kertoa asiasta vaan vaihdoin vain nopeasti päivävaatteet ja jätin pissaiset lakanat sinne vierassänkyyn.

Nolottaa kyllä vieläkin... Varmaan luulivat että olen joku yökastelija vaikka koskaan ennen tai jälkeen tuon episodin ei moista ongelmaa ole minulla ollut.

Vierailija
47/236 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitäys kuukautiskuppi luiskahti sormista ja lävähti vessan karvalankamatolle. Öhhh. En edes yrittänyt alkaa sitä paperilla vessassa puhtaaksi tuhraamaan, vaan tunnustus ja matto äkkiä kylmän suihkun alle ja pesuun. Oi oi...

Vierailija
48/236 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:12"]Tää on kyllä jotain niin noloa. Mulle tuli jäätävä vessahätä eräissä sukujuhlissa, sain sitten pöntön tukkoon niin ettei vetänyt enää. Olin viipynyt jo tovin ja joku odotteli vuoroaan. Noh nappasin ison tukon vessapaperia käteen, otin paskan pöntöstä ja laitoin vessan roskikseen. Sitte suihkautin vielä helvetisti jotain hajuvettä ilmaan.

-_____-
[/quote]

Mä NIIIN tiedän ton tunteen :'D Oon piilotellu pökäleitä roskiin ja heitelly pihalle ikkunasta, syyttänyt jotain toista ja koittanu tökkiä tukosta auki vessaharjan kahvalla... Nyt virheistäni oppineena teen aina ns välivedon jos joutuu kylässä meneen paskalle.

Vierailija
49/236 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :'D

Vierailija
50/236 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:12"]Tää on kyllä jotain niin noloa. Mulle tuli jäätävä vessahätä eräissä sukujuhlissa, sain sitten pöntön tukkoon niin ettei vetänyt enää. Olin viipynyt jo tovin ja joku odotteli vuoroaan. Noh nappasin ison tukon vessapaperia käteen, otin paskan pöntöstä ja laitoin vessan roskikseen. Sitte suihkautin vielä helvetisti jotain hajuvettä ilmaan. -_____- [/quote] Mä NIIIN tiedän ton tunteen :'D Oon piilotellu pökäleitä roskiin ja heitelly pihalle ikkunasta, syyttänyt jotain toista ja koittanu tökkiä tukosta auki vessaharjan kahvalla... Nyt virheistäni oppineena teen aina ns välivedon jos joutuu kylässä meneen paskalle.

[/quote]

MINÄ KUOLEN TÄNNE! :------D 
Naapuria voisi hieman ihmetyttää, kun vessan ikkunasta lentelee puutarhaan pökäleitä, jotka ei mahtunut pyttyyn.

Vierailija
51/236 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isäni mukana vieraalla paikkkunnalla jossain toimistossa, jossa isä teki kirjanpitohommia. Toimisto sijaitsi omakototalon yhteydessä ja talon asukkaat olivat matkoilla. Aikani kuluksi kuljeskelin siellä talonkin puolella ja tuli tarve käydä vessassa. Olen jo lapsesta saakka kärsinyt ummetuksesta ja kun suoli joskus alkaa toimia, on tilaisuus käytettävä. Menin perheen vessaan ja tein järkyttävät lenkkimakkarapaskat. Kun aloin huuhtoa vessaa, ei pyttyyn tullut vettä lainkaan ja pytty oli muutenkin oudon kuiva. Vedet oli katkaistu koko talosta ja jouduin jättämään paskat kuivumaan sinne vessaan. Ehkei niin kiva ylläri perheelle matkalta palattua.

Vierailija
52/236 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:07"]Olin isäni mukana vieraalla paikkkunnalla jossain toimistossa, jossa isä teki kirjanpitohommia. Toimisto sijaitsi omakototalon yhteydessä ja talon asukkaat olivat matkoilla. Aikani kuluksi kuljeskelin siellä talonkin puolella ja tuli tarve käydä vessassa. Olen jo lapsesta saakka kärsinyt ummetuksesta ja kun suoli joskus alkaa toimia, on tilaisuus käytettävä. Menin perheen vessaan ja tein järkyttävät lenkkimakkarapaskat. Kun aloin huuhtoa vessaa, ei pyttyyn tullut vettä lainkaan ja pytty oli muutenkin oudon kuiva. Vedet oli katkaistu koko talosta ja jouduin jättämään paskat kuivumaan sinne vessaan. Ehkei niin kiva ylläri perheelle matkalta palattua.
[/quote]
Hehheh :-----)

Vierailija
53/236 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin likaauto oli imenyt kortsuja maalla olevan talon likakaivosta...kiva kun setä kertoi tämän isoon ääneen sukujuhlissa, sen jälkeen kun olimme mieheni, silloisen poikaystävän kanssa olleet talonvahtina. 

Vierailija
54/236 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/236 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:51"]

Olin silloisen poikaystävän luona (asui yksiössä) ja harrastettiin yöllä seksiä. Käytettiin mm. dildoakin. Eiköhän sitten aamulla hänen äitinsä tupsahtanut avaimillaan kylään ilmoittamatta. Oltiin tietty nukuttu alasti ja äkkiä peittoa eteen. Ainoa vaan, että nolompaa oli yöllä pöydälle unohtunut dildo, jonka se äippä huomasi! :D

[/quote]

Nolonpaa sen äidille.

Vierailija
56/236 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:33"]unohdin käytetyn siteen vessaan. 
[/quote]

Tän takii mä laitan _aina_ käytetyt siteet lavuaariin että käsipesulle mennessä on pakko muistaa laittaa se roskiin

Vierailija
57/236 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläreissulla vatsa meni sekaisin ja menin saunatilojen vessaan ettei koko kämppä heräisi siihen pärinään. Aamulla talon emäntä sitten vasta vinkkasi että ainiin kaikille tiedoksi ettei käytä sitä vessaa kun se on epäkunnossa...

Joo huomasin kyllä. Mua hävetti niin etten puhunut mitään ja liukenin aika pian paikalta. Onneksi oli muitakin vieraita. En ole kuullut asiasta puhuttavan joten pääsin kuin koira veräjästä kai

Vierailija
58/236 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
59/236 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mokailen niin paljon, että ei ihan nolointa tule heti mieleen, ehkä tehnyt jotain tilanteeseen sopimatonta.

Vierailija
60/236 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!!! :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme