Mikä on noloin asia mikä sinulle on sattunut kenen tahansa kanssa
Minulle sattui kerran, että kaaduin kerran koirankakan päälle (siis takaperin takapuoli edellä) kun olin lenkkeilemässä en huomannut sitä ja jatkoin matkaa kunnes eräs lenkkeilijä tirskui takanani ja näin takapuoleni joka oli aivan ruskea. Siinä sitten yritin peitellä sitä naama punaisena. Kerrostalon rappukäytävässä seisoi ystäväni joka kysyi Täällä haisee ihan koiran kakka ootko sä astunut siihen? Naamapunaisena juoksin ylös vaihtamaan housut.
Kommentit (22)
Yliopiston juhlissa vonkasin seksiä julkeasti ja äärimmäisen sitkeästi proffaltani. Jopa ulkopuolisten läsnä ollessa!
Tästä on kaksikymmentä vuotta, mutta edelleen häpeän kuumotus nousee poskille tätä muistellessa. Seuraavana päivänä pyysin kyllä anteeksi ja proffa suhtautui lähinnä naureskellen, ei siinä mitään. Sanoi, että imartelevaahan tuo vain oli.....
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen appini (sokea) tuli kerran kanssani saunaan tietämättä että olin siellä. Siinä sitten istuin hiljaa, kunnes hän lähti. Tästä en ole kertonut edes miehelleni.
Noloa tuossa lähinnä on se, että olet noin avuton, ettet saa suutasi auki. Vai sitäkö tarkoititkin?
Ilman muuta sanoisin, että "hei, Pertti, minäkin olen täällä. Haluatko siitä huolimatta olla saunassa? Minua ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston juhlissa vonkasin seksiä julkeasti ja äärimmäisen sitkeästi proffaltani. Jopa ulkopuolisten läsnä ollessa!
Tästä on kaksikymmentä vuotta, mutta edelleen häpeän kuumotus nousee poskille tätä muistellessa. Seuraavana päivänä pyysin kyllä anteeksi ja proffa suhtautui lähinnä naureskellen, ei siinä mitään. Sanoi, että imartelevaahan tuo vain oli.....
Turha ehkä lisätä, että alkoholilla oli osuuttaa asiaan....
Olin riisunut sukkikset ja housut samalla kertaa illalla. Aamulla vedin kiireessä housut jalkaan ja menin ratikalla keskustaan. Kummastakin lahkeesta laahasi puoli metriä sukkahousua, kunnes takaa ohittanut mies kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha ehkä lisätä, että alkoholilla oli osuuttaa asiaan....
Sitä sattuu : D
Otin ensimmäistä kertaa suihin ja oksensin miehen mahalle.
Ei kai tuo haitannut kun nyt jaetaan yhteinen koti
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen appini (sokea) tuli kerran kanssani saunaan tietämättä että olin siellä. Siinä sitten istuin hiljaa, kunnes hän lähti. Tästä en ole kertonut edes miehelleni.
:'D :'D :'D
Leukani jäivät kerran jumiin niin etten saanut suutani kiinni. Minulla ei ole autoa joten jouduin polkemaan terveyskeskukseen pyörällä 3 kilometriä. Silloin oli kesä enkä keksinyt miten ihmeessä peitän suuni kun ei nyt oikein kaulaliinaakaan voi siihen sitoa +25C. Poljin sitten suu auki ammottavana sen matkan ja näytin varmasti joltain kauhuelokuvan psykopaatti-murhaajalta :D Onneksi se vastaanottovirkailija sentään tajusi heti mistä oli kysymys kun en luonnollisesti pystynyt puhumaan. En ihmettelisi vaikka minusta löytyisi pätkä youtubesta tai jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:'D :'D :'D
Minusta tässä ei ole mitään hauskaa.
Vähän sama kuin kuuron läsnä ollessa puhuttaisiin paskaa, kun eihän se mitään kuule. Kyllä sokealle tuossa tilanteessa pitää ilmaista tilanne. Silläkin uhalla, että hän tietysti ehkä olisi jonkin verran nolostunut.
Oli ilmeisesti iso sauna? Sokeat ovat todella herkkiä aistimaan ihmiset lähellään, vaikkei ole visuaalista havaintoa. Saunassa on aivan hiljaista. Sokeiden kuulokin on kehittynyt toisella tavalla eli pienikin liike tai hengityksen ääni, ei yleensä jää paljastumatta.
Mutta ehkä appesi muutkaan aistit eivät ihan kunnossa, jos vanha mies?
Vierailija kirjoitti:
Olin riisunut sukkikset ja housut samalla kertaa illalla. Aamulla vedin kiireessä housut jalkaan ja menin ratikalla keskustaan. Kummastakin lahkeesta laahasi puoli metriä sukkahousua, kunnes takaa ohittanut mies kertoi.
Tämä on tapahtunut varmaan valtaosalle naisia. Mutta eihän se sitä noloutta silti poista siinä tilanteessa.
Sekin on klassikko, että vessasta tullessa on sullonut hameen helman sukkahousuihin. Ei onneksi itselle tapahtunutta, mutta olen ollut todistamassa. Yleensä henkilö on vähintään pienessä maistissa, mutta kerran yhdessä seminaarissa tällainen henkilö oli jo matkalla estraadille. Ystävälliset ihmiset sitten kertoivat tästä pikku kömmähdyksestä toiletin puolella.
Pientä änkytystä oli havaittavissa esityksen alussa.
Olin nykyisen mieheni kanssa ensimmäisillä treffeillä, kesällä hirmuisessa helteessä. Jännitin koko päivän enkä ollut muistanut juoda tarpeeksi vettä. Istuimme kahvilan terassilla, nousin ylös kun olimme lähdössä ja taju meni, pyörryin ihan kunnolla ja sen lisäksi laskin alleni. Taisin tehdä vaikutuksen, nyt 11 vuotta avioliittoa takana :D
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä tuo on jo vähän noloa :D
Ei mikään. Koska en häpeä mitään.
Kaikenlaista noloa sattunut, mutta kerran vatsani heitti sekaisin kesken metromatkan ja vatsani purnasi koko ajan. Vääntelehdin siinä penkissä ja välillä lamaannuin. Pysäkillä töpötin pikkuaskelin ulos ja yllättäen hätä vähän helpotti, joten päätin että menen parin kilsan matka vielä linja-autolla joka sattui kohdalle. No siinä se vääntö tuli taas takaisin ja kun olin jo jäämässä pois niin taas kramppasi ja jouduin jäämään hetkeksi seisomaan siihen ovelle ettei tulisi housuun. Ei kukaan sanonut mitään mutta kuski katsoi kysymysmerkkinä peilistä kunnes pääsin hyppäämään pois. Vielä oli kotiin matkaa sata metriä ja portailla en sitten enää pystynyt pidättämään.
Olin teininä ihastunut kaveriini ja jotain siinä pelleiltiin ja härnättiin toisiamme kun yhtäkkiä tämä poika otti mua nenästä kiinni. Paha vaan, että mulla oli flunssa ja neästä törähti räkäpallero pojan sormille. :D En varmaan ikinä unohda sitä inhotuksen epäuskoista ilmettä pojan kasvoilla. :D
Silloin hävetti ja paljon, teki mieli olla menemättä kouluun koko loppuvuonna, mutta nykyään jo naurattaa. :D
No sama kuin tuolla joka kertoi vonganneensa seksiä proffalta...Se vaan että mä onnistuin siinä :D Tuli kiusallisia kohtaamisia sen jälkeen. Ei mua hävetä lainkaan. Mutta vaivaannuttavaahan se oli...
Vierailija kirjoitti:
No sama kuin tuolla joka kertoi vonganneensa seksiä proffalta...Se vaan että mä onnistuin siinä :D Tuli kiusallisia kohtaamisia sen jälkeen. Ei mua hävetä lainkaan. Mutta vaivaannuttavaahan se oli...
En häpeäiskään, jos olisin onnistunut. Se torjuntahan häpeän aiheutti. Kahden pikkulapsen isä kyseessä ja piti pintansa korrektisti loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kans käyny noin. Sillä erotuksella, että olin ystäväni kanssa ostoksilla, eikä mulle kukaan mitään huomauttanu. Ihan itse hoksasin ja meinasin suuttua kun kaveri ei kuulemma kehdannut kertoa.
Housut ei edes olleet mitkään edellispäivän housut, vaan ihan puhtaat, joihin oli jääny sukkikset sisälle. Nykyään aina tarkistan, ettei mitään ylimääräistä roiku missään.