Ilmiannetaan firmoja, joihin voi vaan mennä töihin yhdellä "puhelinsoitolla" kuten telkkarissa kerrottiin
Sanottiin, että työpaikka on yhden puhelinsoiton päässä, mutta koska elämänhallinta on puutteellista ei saa aikaiseksi soitettua.
Näköjään sitä on itse tullut ihan turhaan täytettyä monisivuisia rekrylomakkeita, kirjoitettua räätälöityjä hakemuksia ja CV:eitä, kun olisi voinut vaan soittaa ja mennä töihin. Miksi oli ryhmähaastatteluja ja soveltuvuustestejä, jos voi vaan soittamalla saada paikan? Miksi kukaan ei kerro näistä?
Kommentit (100)
Onko se soitto ilmoitusasia, vai miten siinä kuuluu sanoa? "Hei, tulen teille töihin. Lähden nyt tulemaan sinne. Näkemiin."?
Ainakin kaikki puhelinmyyntifirmat.
Myös monet ravintolat nykyään.
Laittakaa nyt niitä näkyviin. Kiinnostaisi nimittäin kovasti.
Ehkä ovat yrityksiä, joissa voi saada puhelumyyntiin nollatuntisopimuksen provikkapalkalla ihan koska tahansa? Eli siis osa siitä 70% työpaikkailmoituksista, jotka ovat "hankalasti täytettäviä" kun yritys ei halua maksaa palkkaa.
Kaikki rakennusalan firmat ainakin
Posti...Joulukatastrofi lähestyy. Kaikki otetaan töihin jotka haluaa.
Only fansille vaan pimpeloita ja patukkaa nätteleen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaikki puhelinmyyntifirmat.
Myös monet ravintolat nykyään.
Joo, mutta säännöllistä palkkatyötä, josta maksetaan palkka. Semmoista jolla aikuinen ihminen kykenee maksamaan laskunsa ja elättämään itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rakennusalan firmat ainakin
Ilman mitään kokemusta tai alan koulutusta pääsee siis myös?
Pohjois-Norjaan kalastusalukselle hommiin. Vaihtuvuus on kuulemma aivan omaa luokkaa. Suurin osa lopettaa ekan reissun jälkeen, joten ymmärrettävää, että noihin hommiin ei ansioluetteloa kysellä.
Oon saanut kaikki mun kuusi työpaikkaa pelkästään soittamalla tai laittamalla sähköpostia. Yhden ainoan kerran ei tärpännyt (oli virat täynnä) mutta kaikilla muilla kerroilla on tullut nopeasti ilahtunut vastaus ja kysytty, koska voin aloittaa. t lääkäri
Hotgirls strippikerho. Toimivat melko monella paikkakunnalla. Miehetkin saa tulla esiintymään naisten asuissa.
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut kaikki mun kuusi työpaikkaa pelkästään soittamalla tai laittamalla sähköpostia. Yhden ainoan kerran ei tärpännyt (oli virat täynnä) mutta kaikilla muilla kerroilla on tullut nopeasti ilahtunut vastaus ja kysytty, koska voin aloittaa. t lääkäri
1980 -luvun jälkeisestä ajasta kumminkin kyse?
Subway, Hesburger, siivoustyö, tiskaus.
Toki täytyy osata käyttäytyä normaalisti ja esim. saapua paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1980 -luvun jälkeisestä ajasta kumminkin kyse?
2004-2015 välillä nämä.
Vierailija kirjoitti:
Posti.
Olin kerran Postin rekryssä jota hoiti vuokrafirma ja se oli täysi fiasko. Itselleni ensin luvattiin paikka, mutta töiden aloituspäivämäärä viivästyi ja viivästyi ja soittelin sinne joka viikko ja kyselin perään. Lopulta se työ ei ikinä alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Posti.
Olin kerran Postin rekryssä jota hoiti vuokrafirma ja se oli täysi fiasko. Itselleni ensin luvattiin paikka, mutta töiden aloituspäivämäärä viivästyi ja viivästyi ja soittelin sinne joka viikko ja kyselin perään. Lopulta se työ ei ikinä alkanut.
Sinun virhe oli se, että hait töihin vuokratyöfirmaan etkä soittanut suoraan Postiin ja kysynyt koska voit aloittaa.
Minäkin haluan tietää. Soitan heti aamulla, kun ei iltakymmeneltä enää kehtaa.