Ei tässä jääkylmässä säässä kesästä nauti. Alan pelaamaan ps4, suosittele peliä?
Nyt löytyy Horizon forbidden west, RDR2, Ghost of Tsushima, The last of us 1 ja 2, Witcher wild hunt, Assassins creed valhalla ja God of war. Mikään noista ei nyt huvita mutta joku tuohon tyyliin sopiva?
Kommentit (20)
Miksi et voisi laskea PS4:n pelaamisen kesästä nauttimiseksi? Minä nautin kesästä mm. lukien, Netflix-sarjoja katsellen ja jäätelöä syöden, sisällä kaikki =)
Mukavia pelejä!
eräs rouva
Detroit: Become Human. Eri tyylinen kuin nuo mutta tosi hyvä peli ja sen voi pelata läpi monta kertaa.
Nasan mittausten mukaan Suomi on jo hiilinielu. Sää vahvistaa tiedon oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voisi laskea PS4:n pelaamisen kesästä nauttimiseksi? Minä nautin kesästä mm. lukien, Netflix-sarjoja katsellen ja jäätelöä syöden, sisällä kaikki =)
Mukavia pelejä!
eräs rouva
Kesällä pitäisi pystyä tekemään eri asioita kuin talvella, esim grillata ja syödä terassilla tai käydä uimassa luonnonvesissä, mökkeillä jne
Ap
Assassin's Creed: The Ezio Collection.
AC-pelisarja kuoli Ezion myötä. LazerzZ on tehnyt tästä paljon hyviä videoesseitä YouTubessa. Eli, sarjan kolme parasta peliä on tuossa kokoelmassa. Historia, kulttuuri ja politiikka jos kiinnostaa, niin suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
AC-pelisarja kuoli Ezion myötä. LazerzZ on tehnyt tästä paljon hyviä videoesseitä YouTubessa. Eli, sarjan kolme parasta peliä on tuossa kokoelmassa. Historia, kulttuuri ja politiikka jos kiinnostaa, niin suosittelen.
Olen joskus pelannut noi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavia pelejä!
eräs rouva
Kesällä pitäisi pystyä tekemään eri asioita kuin talvella, esim grillata ja syödä terassilla tai käydä uimassa luonnonvesissä, mökkeillä jne
Ap
No noita kaikkia voit kyllä tehdä nytkin, varustelukysymys vain. Turkishaalari päälle ja grillaamaan ja mökkeilemään!
ersä rouva
ps. monet käy avantouimassakin, vaikka ulkona olisi -30.
pps. tuollainen "pitäisi sitä ja tätä" ei aiheuta sulle kuin pahaa mieltä. Relaa ja tartu hetkeen, niin elämä tuntuu ihanammalta <3
Ehdottomasti Nier Automata. Se pitää aloittaa uudestaan 3 kertaa, että saat sen kokonaan läpi ja tarinan auki. Olen pelannut 30 vuotta ja en ole itse koskaan pelannut mitään lähellekään samanlaista kuin NA.
Tuossahan sulla on mahdollisuus pelata vanhat Assassins Creedit läpi, jos inspiroi.
Jos lämpenet "fantasiaoopperalle" kaikki Dragon Aget (ekassa eniten tekemistä), Mass Effectit (Legendary Edition tuli vuosi sitten), mukaanlukien Andromeda, joka on oikeasti hyvä kaikesta aluksi saamastaan kritiikistä huolimatta. Jos pleikkarissa tai kovalevyllä on tilaa lisäpäivitykselle, Cyberpunk oli alun hirveyksien jälkeen pelattava.
Villinä korttina Devil May Cryt, erityisesti kolmonen on kova, sekä Resident Evil 4. Remake on nyt saatavilla siitä, mutta alkuperäinenkin on tosi, tosi hyvä.
Supervillinä korttina pienen espanjalaisen peliyhtiön brutaali kauhu hack&slash, Blasphemous. Alkaa olla hieman haastavaa löytää jo, kun kukaan pelin ostaneista ei halua luopua siitä ja uudet alkavat olla loppuunmyytyjä varastosta.
Ape Escape. Virkistäävä vaihtelua tunkkaisiin ripulipaskoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus pelannut noi. Ap
Hienoa, melkein voisi sanoa, että kuuluvat yleissivistykseen. God of War Ragnarök, jos et ole vielä pelannut.
Ei vastaa ihan mitä toivot, mutta olen nyt pelannut Spyroa. Niitä ihan alkuperäisiä julkaistuja, jotka 2018 julkaistiin pleikka neloselle. Nostalgista.
Pelailen gta 5 ja listin kaikki vastaan tulevat.
Paras peli on RDR2 tai assassin s greed origins Tässä elokuussa ostan pss 5 konsolin itselle.
No niitä Souls pelejähän piisaa ja haastettakin piisaa.