Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perseeni on kasvanut astrologisiin mittasuhteisiin

Vierailija
19.02.2015 |

Se on valtava! Joudun tunkemaan housuihin sen kenkälusikan avulla.

Vyötärö on kapoinen kyllä.

Olen kyykännyt ahkerasti ja syönyt paljon ruokaa!

Kokeilin iltapäivällä twerkata, mutta jouduin lopettamaan kun ikkunat alkoivat resonoimaan ikävästi :|

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittuu sä haluut painu vittuu siit

Vierailija
2/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa luulin että se on kuin skorpionilla, ravulla, kaksosilla tms astrologisella otuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:04"]Mitä vittuu sä haluut painu vittuu siit
[/quote]

Lähinnä pohdin sitä että jos tämän kokoista berberiä twerkkaa, niin kuinka välttyä ikäviltä paineaalloilta, jotka saavat ikkunat resonoimaan..?

Ap

Vierailija
4/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:05"]Jaa luulin että se on kuin skorpionilla, ravulla, kaksosilla tms astrologisella otuksella.
[/quote]
Näinhän siinä luki. En tiedä oliko tarkoitus.

Vierailija
5/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekos nähneet sen videon mitä voi käydä kun twerkkaa ja on syönyt liikaa rahkaa?

Vierailija
6/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:08"]Olettekos nähneet sen videon mitä voi käydä kun twerkkaa ja on syönyt liikaa rahkaa?

[/quote]

Mitä siitä sitten?

Vierailija
7/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai astrologisiin ihan, kas kun ei meteorologisiin tai geologisiin, jos resonoinnista oli kyse...

Vierailija
8/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojatuolit meni vaihtoon, kun entisissä oli käsinojat liian lähellä toisiaan.

Kun nousin nojatuolista, se olikin jäänyt pyllyyni kiinni. En huomannut tätä ennen kuin vasta salilla kun tein sumokyykkyjä ja mietin mikä siellä kolisee lattiaan.

Olin koko päivän kävellyt ympäriinsä nojatuoli pyllyssä kiinni!

Vierailija
9/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten ihmettelin, mikä siellä pyllyvaossa hiertää. Ajattelin että stringit ovat huonosti.

Noh, illalla kun tein alapesua suihkussa, niin ette usko mitä sieltä löytyi?

Niiles Hiirola kopsahti sieltä pakaravaosta suihkun lattialle. Olin jo pitkään miettinyt, mihin se oli hävinnyt! Onneksi löytyi, kun iltapäivälehdetkin kirjoittelivat

Vierailija
10/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luvassa jousimiehille huomenna?

Vierailija
11/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:24"]

Jokin aika sitten ihmettelin, mikä siellä pyllyvaossa hiertää. Ajattelin että stringit ovat huonosti. Noh, illalla kun tein alapesua suihkussa, niin ette usko mitä sieltä löytyi? Niiles Hiirola kopsahti sieltä pakaravaosta suihkun lattialle. Olin jo pitkään miettinyt, mihin se oli hävinnyt! Onneksi löytyi, kun iltapäivälehdetkin kirjoittelivat

[/quote]

Mun persvaosta löytyi Uniikki. On niin pieni, että katoaa herkästi vakoon.

Vierailija
12/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppäreillä on kaikista ammattikunnista suurin riski joutua kadoksiin peppuvakoon.

90-luvulta tunnetaan eräskin tapaus, jossa jenkkiräppäri oli ahdingossa kaksi vuorokautta, ennen kuin muija viimein meni pesulle, ja sieltä se räppäri sitten molskahti pyllyvaosta.