Väistyvät sisustusasiat
Luulen että noista saunan kuituvaloista tulee tosi out-juttuja samoin kuin kaiksita noista tarrateksteistä mitä kodeissa vielä paljon on.
Ne varmaan ankkuroi sisustuksen 2010 -luvulle ja nuoret perheet jotka tulevat katsomaan asuntoja joidenkin vuosien päästä vieroksuu niitä
Ei tämä ole tärkeää, mutta tulipahan vaan mieleen.
Kommentit (13)
Näin on. osa varmaan maalaileekin niitä sapluunoilla mutta saahan nekin nopeesti maalattuu uudelleen. Eikä ne kuituvalotkaan niin hankala varmaan ole pois ottaa (paitsi ehkä jos ne on jotenkin upotettu kattoon).
Mulle on ihan sama mitä trendit sanovat sisustamisesta. Pitäisikö sitä joka vuosi monta kertaa päivittää sisustuksensa joidenkin "trendiasiantuntijoiden" neuvojen mukaisesti? Hullun touhua ja epävarmuutta mielestäni. Minä sisustan itselleni, en muille. Haluan kotini olevan omannäköiseni ja viihtyisä, en Gloria-lehden mukainen.
Meidän talo on niin vanha, että on tullut uudelleen muotiin. Vois hakea moniruutuiset ikkunat huussista ja poistaa peiliovista peilit peittävät levyt.
pah. Ei hirveästi kiinnosta, mikä sisustus juttu on in tai mikä out. Itseni rakentama ja vähitellen keräämä sisutus on ja kestää. Toki saatan jotain "uutta" hankkia ja jostain vanhasta luopua, mutta en todellakaan seuraa alan tredejä. Miksi pitäisi? Eikö ole tärkeintä, että kotona viihtyy?
Varmaankin halogeeni spotit. Itse sisustan ajattomasti.
Ihanaa, onneksi av-mammat osaa sisustaa ajattomasti ja oman maun mukaisesti. ;)
musta-valko-harmaa väritys, erytisesti harmaat seinät. Verhottomuus ja matottomuus.
Toivottavasti oma koti valkoinen- tyyli poistuu.
Takaisin tulee pirttikalusteet, pirttilamput, räsymatot, paimentolaismatot, ryijyt ja raanut ja muut seinätekstiilit. Kanavatöinä ommellut sohvatyynyt ja virkatut samoin. Kaikki kliininen ja valkoinen katoaa.
Yläkaapittomuus keittiössä, sekä eriväriset ylä- ja alakaapistot tulevat olemaan 2010-luvun "puolipaneelit".
Tekstit ainakin saa yhdellä nykäisyllä irti. That's it. Itsekin niihin kyllästyin parissa vuodessa.