8-pallo
Huomenna näyttää tulevan tv:stä.
Kannattaako hiukan herkemmän katsojan katsoa?
Eli kuinka raaka on?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:56"]
Olen itse tosi herkkä, mutta uskaltauduin kuitenkin katsomaan. Leffan jälkeen itketti mutta ei traumoja jäänyt. Tai no, ihanaa leijonat ihanaa en pysty enää kuuntelemaan...
[/quote]
Mihin tuo ihanaa leijonat ihanaa liittyy?
[/quote]
Soi taustalla kun paloitellaan ruumista.
Onpa siihenki taustamusiikki valittu
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:56"]
Olen itse tosi herkkä, mutta uskaltauduin kuitenkin katsomaan. Leffan jälkeen itketti mutta ei traumoja jäänyt. Tai no, ihanaa leijonat ihanaa en pysty enää kuuntelemaan...
[/quote]
[/quote]
Palottelusurmakohtaukseen jossa se limppu (murhaaja) laittoi sen soimaan.
Ja ihan sama itsellä! Ei pysty kuuntelemaan tai kun näkee haloo helsingin vapaus käteen jää musavideon käy itketttää.
Mua ahdisti se niin paljon että meinasin lähteä kesken pois. Enkä ole mikään pumpulissa kasvanut nirppanokka
Tuli taas eilen telkkarista. Todella ahdistava ja iljettävä. Kai noin järkyttäviä tilanteita oikeastikin tapahtuu, kamalaa.
Jäi katsominen kesken ahdistavuuden vuoksi.
Plussaa toki siitä, että kerrankin oli todenoloiset henkilöt, todella uskottavat kaikin puolin nuo pääosapariskunta ja oikeastaan ne kaikki narkkarihahmot. P-P oli ehkä vähiten uskottava, ehkä siksi, että naama on niin kulunut ja hänen hahmonsa oli vähän kliseinen.
Mietin, että olen vielä saanut katsottua Kellopeliappelsiinin, mutta silti tässä elokuvassa oli hyvin ahdistavia kohtauksia, todella synkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Soi taustalla kun paloitellaan ruumista.
Oliko tuo leffassa piilovittuilua SOldierf of odineille ja muille leijonariipus- ja suomipaitatyypeille? Luulen niin :)
Ei siinä leffassa mitään kauheaa ollu mutta sen vankilamimmin lapsen itku ärsytti ja riipi korvia. Olisivat vaientaneet sen.
Eero Aho yllätti. Osasi hyvin näytellä pahista.
Mua inhotti kun se osoitti aseella sitä vauvaa :( Säälitti niin se pieni. Ja kun miettii että vauvoja ja isompia lapsia oikeasti elää tuollaisissa huumeluolissa. Elokuvan vauvalla oli sentään äiti, joka välitti. Kaikilla ei sitäkään.
Mukana katsoa välillä muutakin biljardia kuin snookeria.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:56"]
[/quote]