Miehessä samoja piirteitä kuin Greyssä, tuntuu oudolta lukea kirjaa
Ehkä tämä selittää sitäkin, etten ole yli 10 vuodessa kyllästynyt häneen...
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:45"]
Kauheeta jos olisi sellainen mies joka oli siinä leffassa. Ei tykkää koskettelusta, ei halua nukkua yhdessä, sitomisleikkejä sun muuta perverssiä. En voisi olla sellaisen kanssa, ajanhaaskausta. En tykännyt leffasta.
[/quote]
Eihän siinä leffassa kuvattu mitään miehen ja naisen suhdetta johon kuuluu bdsm seksi vaan kieroon kasvanutta ihmistä joka ei pysty normaaliin suhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:04"]Eli alistava narsisti?
[/quote] Se voisi tosiaan olla yksi tulkinta jonkun mielestä. Ap
Vähänkö ahdistais. Traumaattinen ja ailahteleva iso lapsi.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:07"]Vähänkö ahdistais. Traumaattinen ja ailahteleva iso lapsi.
[/quote] Sekin pätee joskus. Ap
Onko kontrolloiva vai ainoastaan dominoiva makuuhuoneessa?
Jotenkin ihmetyttää ne ihmiset, jotka löytävät bdsm-puolensa vasta todella myöhään.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:09"]Onko kontrolloiva vai ainoastaan dominoiva makuuhuoneessa?
Jotenkin ihmetyttää ne ihmiset, jotka löytävät bdsm-puolensa vasta todella myöhään.
[/quote] sekä että, ei aina mutta yleensä. Joskin harrastamme seksiä tällä hetkellä muissa tiloissa lattialla/sohvalla/pystyasennossa kun vauva nukkuu makkarissa. On myös aina välillä läpsinyt lujaakin siinä ohessa. Ap
Mutta jotenkin ehkä nyt ymmärrän miestä paremmin. Tai osaan suhtautua. Ap
Onhan myös miljonääri? Ei tuollaista muuten siedä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:26"]Onhan myös miljonääri? Ei tuollaista muuten siedä.
[/quote] ei, mutta tienaa kyllä minua enemmän :D ap
Samoja piirteitä, en sanonut että yksi yhteen. Ja itse asiassa minussa on myös useita samoja piiryeitä kuin Anassa: olin esim. saman ikäiseksi saakka neitsyt samoista syistä. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:22"]
Mutta jotenkin ehkä nyt ymmärrän miestä paremmin. Tai osaan suhtautua. Ap
[/quote]
Siis miten kirja on saanut sut ymmärtämään miestä paremmin?
Vaikea selittää. Ehkä sitä dynamiikkaa, mikä siinä jaksaa kiehtoa, vaikka välillä tuntuu pahaltakin (ei fyysisesti). Ap
Uskon kyllä, että kyllästyisin, jos mies olisi liian tasainen ja yksiulotteinen.... ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:40"]Samoja piirteitä, en sanonut että yksi yhteen. Ja itse asiassa minussa on myös useita samoja piiryeitä kuin Anassa: olin esim. saman ikäiseksi saakka neitsyt samoista syistä. Ap
[/quote]
Ahaa, tämä selittää kaiken: olet ilmeisesti hieman yksinkertainen, heikkoitsetuntoinen ja helposti vietävissä. Vai tarkoititko että tahattoman seksikäs, superkaunis ja luonnonlahjakkuus seksissä?
Haluaahan se nukkua yhdessä - sen oikean kanssa! Jösses, taas yhtäläisyys: exänsä kanssa ei nukkunut yhdessä! Ap