Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia metsän eläimiä te olette nähneet kaupungissa?

Vierailija
25.11.2021 |

Mä olen nähnyt peuran ja ketun.

Kommentit (402)

Vierailija
41/402 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle Puh etsi hunajaa lauantaina

Vierailija
42/402 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaupungissa, ei missään metsäalueella, olen nähnyt kettuja ja rusakoita. Nämä Helsingissä. Tartossa näin majavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/402 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäkauris, kettu, lumikko, rusakoita ja metsäjäniksiä, oravia ja erilaisia lintuja mm. närhi, laulujoutsen ja pohjantikka, myös harmaahaikara mutta lasketaanko se kaupungissa olevaksi kun oli lennossa kaupunkialueella kuitenkin.

Vierailija
44/402 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkälaista kaupunkialuetta tarkoitetaan. Olen nähnyt kaupungissa karhun ja villisikoja, mutta ne olivat kaupungin metsäisellä alueella eikä siis esim. pääkadulla.

Vierailija
45/402 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

susia on näkynyt kauhean vähän. niitä voisi siirtää helsinkiin, jossa niiden suojelijatkin ovat. olisi kaikki tyytyväisiä.

Vierailija
46/402 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu, jänis, rusakko, hirvi, siili, orava, päästäinen, metsähiiri ja lintuja laidasta laitaan.

Vierailija
47/402 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäniksiä.

Hirven, se ammuttiin työpaikan takapihalle.

Vierailija
48/402 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko yleisesti ottaen kaupunkia vai betoniviidakkoa? Itse kuvailin kaupunkini ja vastasin sen mukaan mihin itse pystyn vastata. Vaikea minun on vastata mitä eläimiä on betoniviidakossa, kun asun ihan toisenlaisessa kaupungissa.

Vierailija
49/402 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki 92.Myllypuron urheilupuistossa ketun talvella. Siellä on oja jossa sorsat talvehtii, Joten Sorsa paistia hakemassa varmaan ?Kettu viihtyy myös asutus alue Helsinki 94. Kontula. Tulee aamu aikaisin lähiöön Kivikon metsästä. Villi kaneja pyydystää Lampipuiston alueelle. Kuin hyvää paistia saa kissoista,jotka vapaana liikuvat Kivikonmetsän laitamilla, Juuri siellä missä rivitaloja, ymm. asutusta. Olen nähnyt joskus Kivikon metsän reunamilla ilta kävelyni Kettun kuollutta kissaa niskasta kantaa suussan. Pesä ketulla on kyseinen metsä , ollut jo vuosikymmeniä . Kesä pyhinä on loikoillut nurmella auringossa Kivikon jäte laitos alue,joka on aidattu .

Vierailija
50/402 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku keskusta.

Hirvi

Kettu

Rusakkoja

Pöllö (huuhkaja, joku pienempi)

Fasaani

Merikotka

Tuossa eksoottisimmat

Vierailija
51/402 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä Treen keskustan tuntumassa. Hirvi, kettu ja kanahaukka mm. Armonkalliolla.

Vierailija
52/402 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäniksiä/rusakoita vaikka missä Helsingin ydinkeskustaa myöten. Hirvi Puijonlaaksossa.

Vierailija
53/402 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä näkee vaikka mitä eläimiä. Korkeasaaressa.

Vierailija
54/402 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison hirven pyörätiellä noin 5 metrin etäisyydeltä, olin liikkeellä kävellen, tässä voidaan oikeasti puhua siitä turvattomasta olosta.

Ketun 2 kertaa pyörällä liikkuessa noin 5 metrin etäisyydeltä ja kerran kävellessä noin 20 metrin etäisyydeltä

Vierailija
55/402 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus 90 luvulla metsästin Ruokolahden leijonaa mutten koskaan saanut sitä kiinni.

Ruokolahti ei ole kaupunki ja ne leijonahavainnotkin tehtiin ymmärrettävästi korvessa...

Mä asuin alla olevan artikkelin ajankohtana Imatralla ja näin kyseisen nallen.

Muuta... Kettuja, jänöjä, rottia, hiiriä, lintuja... Ja mitä näitä pienempiä kaupungeissakin asuvia metsäneläviä nyt onkaan.

Nykyisen asuinpaikkani keskustaajamassa olen nähnyt ilveksen. Ei ole kaupunki kuitenkaan.

Ja se karhu-uutinen: https://yle.fi/uutiset/3-5619621

Vierailija
56/402 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili, orava, metsähiiri, kettu, metsäjänis, rusakko, kyy, villisika...

Siinäpä muutamia joita olen Oulun seudulla havainnut kuluneen kymmenen vuoden aikana.

Vierailija
57/402 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäniksiä, kaneja, rottia, kissoja, koiria, kettuja, supeja, kauriita ja hirviä. Vantaalla ja Espoossa.

Vierailija
58/402 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirven, haukan, sarvipöllön, ketun. Nämä kaikki siis Porissa ja lähietäisyydeltä.

Uskoakseni näin kerran myös suden; näytti tavallista isommalta koiralta, joka oli täysin irrallaan ja "jolkotti" juuri samaan tyyliin kuin sudet. Tämä tosin bongattu kaukaa ja talviaamun hämärässä, joten täysin varma en voinut olla.

Vierailija
59/402 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskuspuistossa joku bambi päästi ihan nurkille.

Vierailija
60/402 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksijalkaisia sikoja ja muutaman viskisiepon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä