Miksei miehille kelpaa pienitissiset naiset? :(
Kommentit (110)
VIERAILIJA 19.2. klo 14:021/12
Miksei miehille kelpaa pienitissiset naiset? :(
Niin. Miksi?
No kelpaako naisille pienimunaiset miehet, yleensä ei?
Se on vähän noloa, jos itselläni on isommat tissit kuin naisella. MrManboob
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:22"]
Miksei teille kelpaa työtön mies?
[/quote] No meidän naapurille ainakin kelpas. Nainen on töissä ja mies työtön, on kyllä välillä ollut jossain pätkätöissä, mutta pitkiä aikoja työttömänä.
[/quote]
No hieno homma sille, itse olen saanut aina pakit sen takia.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:28"]
kuolisin onnesta jos mulla olis pikkutissi. ihan parhaita semmoset.
muutenki: pienet tissit pieni maha :)
[/quote]
Mitä sä horiset, kyllä se saattaa vatsa läskistyä pienitissiselläkin. Kuolisit onnesta... kautta pienten tissieni.
Niin, olen joskus miettinyt että onko se tissien koostakin ollut kiinni ettei ole ollut oikein menekkiä yöelämässä. Mutta jos ei sitten niin se on vaan täytynyt olla helvetin ruma naama, nuorena kun ei ollut ylipainoakaan. Eihän siinä ole vaihtoehtoja jos ei jostain syystä pääse edes puheasteelle.
Mä oon ainakin kelvannut jo kuuden vuoden ajan miehelleni, ja monet muutkin kuolaa perään.
T. 70A
[/quote]
Mullekin kelpaa, oikein hyvin. Maksan kaikki yhteiset jutut ja hänen omiakin laskuja vaikkei edes asuta yhdessä.
Keskikokoiset tai pienenpuoleiset tissit löytyy itseltä kai, C70. Toki muutenkin pieni olen.
En usko että rakkaus katsoo tissejä tai lompsaa jos kyse on täyspäisistä ihmisistä...
N25
Miksi miesten tulisi laskea vaatimustasoaan, vain koska joku naispuolinen lassukka niin sanoo?
Kuinka pitkä vaatimuslista muuten aloittajalla on miehen suhteen?
[/quote]
Olen aika varma ettei se ole sun ainoa "vikasi". Mahdatko tulla toimeen omillasi? Huolitko itse peruspäivärahalla olevan naisen? Mitä teet jos tämä asuu kauempana, onko sinulla varaa matkustaa tapaamaan?
Työtön nainenhan saattaa huolia työttömän miehen, mutta eipä siitä jaetusta kurjuudesta hyvää taida seurata.
Meinaatko että syyttelet naisia loisiksi jos ei kelpaa mies joka ei kykene itseään elättämään?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:39"]Miksi miesten tulisi laskea vaatimustasoaan, vain koska joku naispuolinen lassukka niin sanoo?
Kuinka pitkä vaatimuslista muuten aloittajalla on miehen suhteen?
[/quote]
Ihan niinkin pitkä kun 1. Toivoisin ettei mies olisi mikään hirveä läski. Ei tarvi olla mikään hunksi todellakaan, muttei mikään 100 kilonen lössykkäkään :( ei vaan kiihota.
Kelpaa ainakin minulle. Juuri tavannut aivan ihanan naisen jolla on todella pienet tissit, Mutta eipä toi menoa haittaa... :) Ei se rakkaus mitää kokoja kysele ;)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:38"]
Keskikokoiset tai pienenpuoleiset tissit löytyy itseltä kai, C70. Toki muutenkin pieni olen.
N25
[/quote]
Joo ei noi kyllä todellakaan pienet ole.
T. Se 70A
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:22"]
[/quote]
Mullekin kelpaa, oikein hyvin. Maksan kaikki yhteiset jutut ja hänen omiakin laskuja vaikkei edes asuta yhdessä.
En usko että rakkaus katsoo tissejä tai lompsaa jos kyse on täyspäisistä ihmisistä...
N25
[/quote]
Ilmeisesti sulla ei ole hajuakaan mitkä on PIENET tissit... Nyt puhutaan AA-A kupeista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:02"]
Niin. Miksi?
[/quote]
Miten niin?
Monia asia on tärkeämpi naisessa ennen rintojen kokoa.
M24
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:28"]
muutenki: pienet tissit pieni maha :)
[/quote]
Heh heh, hyvä vitsi!
Mulla on joku 75B ja ei oo ikinä ollut ongelma etteikö kiinnostuneita olis! Nuorempana oli 70 A ja olin erittäin siro ja hento, nyt sellainen hoikka ja sirohko nainen. Toiset tykkää muhkummista, mutta kyllä muillekin on ottajia! Mulla on myös erittäin hoikka siro ystävä jolla on vielä pienemmät rinnat ja hänellä on aina ollut valtavasti vientiä...
Mua kiinnostais miks mun kommentteja alapeukutetaan? :D En saa tunnustaa että miehet tykkää musta? (viesti 18) Ette ole sitä mieltä että 70C ei ole pieni? (viesti 24)
T. 70A
Joo joo kyllä kai ne pienet tissit näyttää hyvältä muutenkin pienen ja siron naisen vartalossa. Tälläinen roteva ja leveäselkäinen pienitissinen ei ole kaunis näky.
Sillä mitään väliä ole jos sinä itse olet ihana.
Niinkin on nimittäin käynyt, että maailman kauneimmat rinnat omaava paljastui täydeksi kyrväksi.