Miksei miehille kelpaa pienitissiset naiset? :(
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:22"]
Miksei teille kelpaa työtön mies?
[/quote]
Olen aika varma ettei se ole sun ainoa "vikasi". Mahdatko tulla toimeen omillasi? Huolitko itse peruspäivärahalla olevan naisen? Mitä teet jos tämä asuu kauempana, onko sinulla varaa matkustaa tapaamaan?
Työtön nainenhan saattaa huolia työttömän miehen, mutta eipä siitä jaetusta kurjuudesta hyvää taida seurata.
Meinaatko että syyttelet naisia loisiksi jos ei kelpaa mies joka ei kykene itseään elättämään?
[/quote]
Itsensä toki mutta ei noilla työttömän tuloilla naista elätä, joten naiselle ei kelpaa koska tarjolla on joku puutteessa elävä työtätekeväkin. Tämä on siis se todellinen syy. Naisen tavoite on elintason nosto, ei kurjuuden jakaminen. Vikahan on toki miehen joka ei työttömän tuloilla pysty naisen tavoitetta toteuttamaan.
Kyllä minulle kelpaa kunhan nainen on laiha eikä mikään tonnikeiju.
Läski nyt ei mulle kelpais muutenkaan...
Minulle ainakin kelpaa. En käsitä miksi ei kelpaisi?
Naisessa on paljon muutakin kuin pelkät tissit.
t.Mies
Kuka niin väittää ettei miehille kelpaa pienitissiset naiset?
Itse nimenomaan tiirailen pieniä tissejä ja piukkoja periä.
Isot hinkit ja rehevät peräpurjeet suorastaan pelottaa.
Pienitissisen naisen ottaisin omaksi 30-55v naista oulu Tositarkoituksella 52v mies vapaa oulusta 0409320389
Kelpaa mulle pientissinen nainen omaksi otan Heti olen 53v mies oulusta
Kyllä mulle kelpaa. Muodokas peppu on kyllä plussaa!
Aku65 kirjoitti:
Kelpaa mulle pientissinen nainen omaksi otan Heti olen 53v mies oulusta
Moi Aku! Numerosi ei toimi. :(
Oman elämäni aikana kuumimmat naiset, joiden kanssa olen siis ollut sängyssä, on olleet pienitissisiä. Haaveilen heistä yhä suhteiden päätyttyäkin.
Ei merkitystä.
Tosin, sillä erolla että näillä oli erittäin hyvät perseet :) Ja muutenkin ihania.
Nyt pari faktaa. Isot tissit on kivat, mutta tissien koolla ei viimekädessä ole mitään merkitystä. Naisen kauneuden määrää kauniit kasvot etenkin silmät ja hyväkuntoinen ja kaunis vartalo.