Miksei miehille kelpaa pienitissiset naiset? :(
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:22"]
Kylläpä ap on tavannut jälkeenjääneitä "miehiä" (pikkupoikia, enemmänkin). Olen itse pienitisuinen, siis oikeasti tosi pikkuiset, ja ei se ole miehiä ikinä haitannut ☺️
[/quote]
No tämä on ihan sama kysymys kuin kuinka montaa naista ei haittaa jos miehellä on todella pieni penis? Jos haittaa niin turha valittaa siitä kun miehet haluaa että naisella on rinnat
[/quote]
No eihän sukupuolielintä voi verrata naisen tisseihin, ei ne miehet tisseihin pane. Tottakai naista haittaa pieni penis, koska se haittaa yhdyntää. Miestä tuskin haittaa jos tiukkapimppisellä naisella on pienet pyöreät rinnat.
[/quote]
Kyllä se vaan on sama asia. Jokaisella naisela on tiukka pillu jos lantiophjalihakset on kunnossa.
Toiseksi miehelle on erittäin tärkeätä naisen ulkonäkö. Se vaikuttaa äärettömästi mm. erektionkestoon. Jos on pienet rinnat niin mies ei välttämättä saa tarpeeksi kiihotusta ulkonäöstä. Mies katselee naista kyllä nussiessaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:30"] Ei vaan 20-30 v. Ite 26. [/quote] Eikö 20v oo vähän liian nuori sun ikäselle :D vaihda vanhempiin miehiin ni ei kuule tuollasia kommentteja
[/quote]
6 vuoden ikäerohan on aika pieni, eihän tuossa ole yhtään mitään kummallista? :O
Jostain syystä melkein kaikilla hoikilla ja pikkutisuisilla naisilla on aika tursuava tavara alapäässä. Ehkä se sit kompensoi puuttuvia tissejä
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:55"]
Jostain syystä melkein kaikilla hoikilla ja pikkutisuisilla naisilla on aika tursuava tavara alapäässä. Ehkä se sit kompensoi puuttuvia tissejä
[/quote]
Nam:) Hyvä että siellä on edes tavaraa
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:15"]voi voi brad pitt on naisen kanssa, joka leikkautti omat tissinsä pois [/quote] Joo ja laittoi helkutin isot silikonit tilalle.
[/quote]
No voihan se A-kupin AV-mammakin niin tehdä, kuka estää? :D
[/quote]
Kyse onkin siitä ettei tuolla niiden silikonien takia ole mitään merkitystä tämän ketjun kannalta.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:32"]
Mulla on C75, enkä ole ikinä ajatellut, että olisivat mitenkään isot. Ennemmin määrittelisin itseni hyvin pienirintaiseksi.
[/quote]
Miten määrittelisit rintasi, jos niiden koko olisi A?
C ei ole iso, mutta eihän se nyt millään järjellä voi olla erittäin pieni, jos kokoluokituksessa on paljon sitä pienempiäkin.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:16"]
Jokaisella makunsa. Itselläni on C70, mutta olen todella laiha ja muutenkin siro ruumiinrakenteeltani. Pituuttakaan ei ole kuin 160cm, joten kokooni nähden rintani näyttävät suurilta. Ärsyttää, kun monet kyseleväy onko mulla silarit -.- mutta samaa voisi kysyä, miksi miehet haluavat isopeppuisen naisen? Omat tissini ainakin kompensoivat sitä faktaa, etten omista mitään luonnotonta Nicki Minaj -peppua :D
[/quote]
Ja sovit tähän ketjuun esimerkiksi miten? Niinpä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:22"]
Miksei teille kelpaa työtön mies?
[/quote]
Olen aika varma ettei se ole sun ainoa "vikasi". Mahdatko tulla toimeen omillasi? Huolitko itse peruspäivärahalla olevan naisen? Mitä teet jos tämä asuu kauempana, onko sinulla varaa matkustaa tapaamaan?
Työtön nainenhan saattaa huolia työttömän miehen, mutta eipä siitä jaetusta kurjuudesta hyvää taida seurata.
Meinaatko että syyttelet naisia loisiksi jos ei kelpaa mies joka ei kykene itseään elättämään?
[/quote]
Huolin,on varaa. Työtön nainen huolii vielä vähemmän työtöntä miestä, kun kaipaa kipeästi miehen rahoja helpottamaan sitä köyhyyttä ja hyvätuoloinenkaan nainen ei huoli työtöntä miestä, koska miehen on pakko tienata vähintään saman verran kuin itse, ettei vaan vahingossakaan joutuisi maksamaan vähän enemmän jotain kuluja ja pakko matkustella maapallon ympäri kaiken aikaa ja se on tärkeämpää kuin mies.
Yhteenveto, työtön nainen saa aina miehen, eikä naista työttömyys haittaa yhtään, työtön mies syrjäytyy eikä häntä kukaan huoli.
Aiemmin mulla oli 75A ja olin ihana/sulava/kaikkea parasta mitä voi toivoa. Perään kuolasi nuoret ja vanhat. Ei mitään rajaa ihailun määrällä. Nyt on ikää ja painoa kertynyt ja on iik 80C ja taas sama peli jatkuu. Oon kylläkin naimisissa ja lapsia, mutta silti te ihanat miehet jaksatte olla mulle kivoja.
Ei se siis rinnoista johdu vaan se on se olemus.
Siksi koska isot tissit on täynnä rasvaa ja läskiä.:)
Miten niin ei kelpaa? Katsopa nyt vähän pariskuntia ympärilläsi, huomaat yllättäen, että kyllä kelpaa ja ihan kaikenkokoisilla tisseillä varustetut naiset.
Kyllä varmasti kelpaa. Osa miehistä haluaa kyllä ennemmin pienirintaiaen kuin isotissisen, vaikkakin ehkä vähemmistö. Mielestäni pienet rinnat ovat jotenkin sirommat ja herkemmän näköiset.
On yhtä monia makuja kuin miehiäkin. Ihan niin kuin on yhtä monia makuja kuin naisiakin. Ei ole olemassa yleispätevää totuutta mitä jokin sukupuoli haluaa. Itse esimerkiksi pidän hieman lihavista miehistä (en sellaisista lihaskimpuista mitä jossain kalentereissa ja top 10 seksikkäimmät-listoilla on). Mieheni taas pitää hieman runsaammista, muodokkaista naisista (vaikka minä olenkin lähempänä alipainoa kuin ylipainoa).
voi voi
brad pitt on naisen kanssa, joka leikkautti omat tissinsä pois
No voi, kyllä se on jokin muu juttu, miksi miehet ei tykkää.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:22"]
[/quote] No meidän naapurille ainakin kelpas. Nainen on töissä ja mies työtön, on kyllä välillä ollut jossain pätkätöissä, mutta pitkiä aikoja työttömänä.
kuolisin onnesta jos mulla olis pikkutissi. ihan parhaita semmoset.
muutenki: pienet tissit pieni maha :)
itsetuntoa sun pitäs kyllä roimasti nostaa omana itsenäsi,nainen menee
ihan hukkaan kun siitä ei ole uskaltamaan mihinkään johon ei ole "lupaa"
joltakin.
Ei niin että ootat muilta sen antamista kun itse kehität sen!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:22"]
Kylläpä ap on tavannut jälkeenjääneitä "miehiä" (pikkupoikia, enemmänkin). Olen itse pienitisuinen, siis oikeasti tosi pikkuiset, ja ei se ole miehiä ikinä haitannut ☺️
[/quote]
No tämä on ihan sama kysymys kuin kuinka montaa naista ei haittaa jos miehellä on todella pieni penis? Jos haittaa niin turha valittaa siitä kun miehet haluaa että naisella on rinnat
[/quote]
No eihän sukupuolielintä voi verrata naisen tisseihin, ei ne miehet tisseihin pane. Tottakai naista haittaa pieni penis, koska se haittaa yhdyntää. Miestä tuskin haittaa jos tiukkapimppisellä naisella on pienet pyöreät rinnat.