Mitä ajattelet naisesta, joka ei värjää hiuksiaan?
Suomesahan on enemmän sääntö kuin poikkeus, että naisilla on värjätyt hiukset.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:10"]Sillä ei varmaan ole harmaita... T. 4-kymppisenä jo ihan harmaa [/quote] Miksi harmaat pitäisi värjätä?
[/quote]
Koska niiden kanssa näyttää vanhemmalta?
[/quote]
Mutta sehän lisää ihmisen arvokkuutta, jos näyttää vanhemmalta.
Minulta myös kysytään jatkuvasti, ovatko hiukseni värjätyt. Eivät ole ja olen aina ollut tyytyväinen tummanruskeisiin hiuksiini. :) Paksuutta saisi kyllä kuontalossa olla lisää, vaikka väri ja pituus miellyttävätkin. :p
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:28"]Suomesahan on enemmän sääntö kuin poikkeus, että naisilla on värjätyt hiukset.
[/quote]
Varmaanki että sillä on hyvässä kunnossa hiukset. Itse olen vaalentamalla polttanut omani.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:40"]
Uskovaisia tai joidenkin tukka on vaan sen näköinen, että eivät muutenkaan huolehdi itsestään. Joillakin taas luonnostaan on hyvä väri, niist en ajattelen sen kummempaa.
[/quote]
He huolehtivat hengestään ja se on tärkeintä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:28"]Suomesahan on enemmän sääntö kuin poikkeus, että naisilla on värjätyt hiukset. [/quote] Varmaanki että sillä on hyvässä kunnossa hiukset. Itse olen vaalentamalla polttanut omani.
[/quote]
Tämä voi kyllä selittää jotain. Suomalaisilla sanotaan aina olevan ohuet, hennot ja liukkaat hiukset. Siis jotenkin huonot, minkä takia ei onnistu kasvattaa pitkiksikään. Meillä kun on suurin piirtein maailman huonoimmat hiukset, niin pakko hakea niihin rakennetta ja kuntoa väreillä. Monilla muilla kansoilla on noita luonnostaan, mutta meillä harvemmin.
Mikä lie syy, että meillä on niin surkea hiuslaatu, maailman eniten diabetesta ja allergioita, jne.? Ap
Mulla on ollu lapsesta asti pellavapää ja nyt 27v ikävuoden kohdalla se ei ole tummentunut onneksi maantieharmaaksi.. Muutaman kerran lukioikäisenä laitoin hiekan värisiä vivahderaitoja, mutta en halua pilata vaaleuttani jatkuvalla värjäämisellä. Veikkaan, että musta tulee mummona sellanen valkotukkanen eikä harmaa :D
En ajattele mitään. Lopetin itsekin jatkuvan värjäämisen ja kasvatin oman värini takaisin. Harmi vaan, että entinen oma luonnollinen vaalea jostain syystä tummui raskausaikoina ihan kummallisen harmaaksi, joten käyn pari kertaa vuodessa kampaajalla ottamassa vaaleita raitoja. Oma luonnollinen tai sitä lähellä oleva väri on vaan paras ja kaunein kellä tahansa.
En mitään. Itse en pystyisi elämään luonnonvärini kanssa koska a) en pidä siitä, mutta ennen kaikkea b) kyllästyn hiusten väriin viimeistään puolessa vuodessa
saahan sitä värjätä jos siltä tuntuu. jos oikeasti haluaa jonkun tietyn huomaavan sinut jonkun ajan takaa, hän ei varmaan heti tunnista sinua, koska muistikuva vähän eri näköisestä.
vai onko se tarkoitus?
tänne en jaksa enää laittaa mitään.
hami4
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:28"]Suomesahan on enemmän sääntö kuin poikkeus, että naisilla on värjätyt hiukset. [/quote] Varmaanki että sillä on hyvässä kunnossa hiukset. Itse olen vaalentamalla polttanut omani.
[/quote]
Tämä voi kyllä selittää jotain. Suomalaisilla sanotaan aina olevan ohuet, hennot ja liukkaat hiukset. Siis jotenkin huonot, minkä takia ei onnistu kasvattaa pitkiksikään. Meillä kun on suurin piirtein maailman huonoimmat hiukset, niin pakko hakea niihin rakennetta ja kuntoa väreillä. Monilla muilla kansoilla on noita luonnostaan, mutta meillä harvemmin.
Mikä lie syy, että meillä on niin surkea hiuslaatu, maailman eniten diabetesta ja allergioita, jne.? Ap
[/quote]
Eiköhän niitä paksutukkaisia, luonnonkiharoita jne jne löydy ihan suomalaisistakin. Ainakin jos katselee ympärilleen. Sama muilla "kansoilla". Pitääkö sitä kotimaata aina mollata. Kannattaa tarkistaa tilastot mistä nuo väitteet löysit.
Sehän on ihan selvää, ketkä ei värjää. Olen tavsnnut noin 10 tällaista naista.Uskovaiset.
Järkevä ihminen. Oma hiusvärini muuten on sellainen, jollaisen haluaisin, jos olisin värjäämässä hiuksiani. Olen siis ihan Luojan luomana unelmavärissäni :)