Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytyksen jälkeen laihduin, mutta en enää?

Vierailija
18.02.2015 |

Synnytyksen jälkeen laihduin kaikki 10 raskauskiloa ja vielä 5 kiloa "ylimääräistä". Painoin siis 5kg vähemmän, kuin ennen raskautta. En tehnyt asian eteen mitään erityistä, söin terveellisesti ja mahdollisuuksien mukaan kävin vaunulenkeillä.

Nyt, 8kk synnytyksestä kiloja on alkanut tuleen takaisin, ihan muutama vain (2-3kg), vaikka en ole tehnyt mitään erilailla. Imetyksen piikkiin ei voi laittaa, koska en ole lasta imettänyt.

Mistä tämä voi johtua? Toivoisin, että painaisin sen, mihin "parhaillaan pääsin". Onko muilla vastaavaa? :/ 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapsi 3kk. Kuukauden sisällä synnytyksestä lähti 14kg. Nyt vaikka liikun enemmän sekä syön terveellisemmin niin paino junnaa paikoillaan. Minäkäåän en imetä/imettänyt.

Vierailija
2/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti on yleistä, että näin käy? :/ -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin lisää kun lapsi oli yksi vee.

Vierailija
4/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeri 4: Olitko siihen mennessä saanut kaikki raskauskilot pois? Kuinka onnistuit siinä vaiheessa vielä laihtumaan? Olisiko sinulla antaa jotain vinkkejä?

Terveellisellä ruokavaliolla ja normaalilla liikunnalla en itse onnistu laihtumaan :/ Syömättömyydellä toki, mutta siihen en halua lähteä..

Vierailija
5/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko miettinyt että vauva vie aluksi tooosi paljon energiaa ja laihtuukin enemmän stressi yms. Sityen kun tilanteeseen tottunut, niin homma tasottuu.

Vierailija
6/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit vaikuttaa. Alkuun paino tippuu ja kun hormonitoiminta tasoittuu, paino saattaa palata siihen normaaliin. Minulle tuli raskaudesta 11kg ja nyt painan 18kg vähemmän, kun vaiva on 4,5kk. Itse kyllä imetän.

Vierailija
7/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:59"]Hormonit vaikuttaa. Alkuun paino tippuu ja kun hormonitoiminta tasoittuu, paino saattaa palata siihen normaaliin. Minulle tuli raskaudesta 11kg ja nyt painan 18kg vähemmän, kun vaiva on 4,5kk. Itse kyllä imetän.
[/quote]
Tuliko tahallinen lapsus... "vaiva" :D

Vierailija
8/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:59"]Hormonit vaikuttaa. Alkuun paino tippuu ja kun hormonitoiminta tasoittuu, paino saattaa palata siihen normaaliin. Minulle tuli raskaudesta 11kg ja nyt painan 18kg vähemmän, kun vaiva on 4,5kk. Itse kyllä imetän. [/quote] Tuliko tahallinen lapsus... "vaiva" :D

[/quote]

Minuakin huvitti sama freudilainen :)