Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kouluruokailu opettajien epäreilu etuus

Vierailija
18.02.2015 |

Opettajat syövät verotusarvolla päivittäin työpaikallaan! Eli täysin mitättömällä summalla joka arkipäivä lämmintä ruokaa niin paljon kuin napa vetää! Kahvit ja jälkkärit(joita ei oppilaille tarjoilla) päälle. Minusta tämä on kyllä lomien lisäksi melkoinen etuus! Kertaruokailulle tulee hintaa ehkä euron, tuskin sitäkään!

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh :(

Vierailija
2/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut, että ostavat jäljellejäänyttä ruokaa vielä kotiinsakkin. Kahdellakymmenellä sentillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Meillä opet maksaa 8€ ateriasta.

Vierailija
4/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:12"]Ai. Meillä opet maksaa 8€ ateriasta.
[/quote]

Ja meillä oppilailla on jälkkäriä joka päivä.

Vierailija
5/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama oletko koulussa tai päiväkodissa töissä niin ilmaista ruokaa et saa. Haista sinä sossupummi vittu ja mene syömään ilmaista ruokaasi.

Vierailija
6/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten syö. En kyllä ymmärrä miksi ne siitä moskasta maksavat.

Vierailija
7/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista koskaan mitään jälkiruokaa ja kahvia saaneeni.

Vierailija
8/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli-ilmaista on! Salaatit, raasteen, leikkeleet, juustot, erikoisruokavaliot jne! 

Vierailija
9/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva trolli...kahvit ja pullat viedään itse. Jokainen opettaja päättää itse, syökö koulun hiilarimoskaa vai ottaako eväät. On outoa, että luokanopettajan pitää maksaa ruuasta senttiäkään, kun ei sitä kuitenkaan rauhassa saa syödä...aika usei jäähtyneenä kun pitää hypätä ojentamassa niiden lasten käytöstä, joille ei ole kotona mitään ruokatapoja opetettu. Lihapullaa syödään kuin tikkaria ja perunaa ei osata kuoria. Sen vielä kestäisi, mutta möly on ihan korvia särkevä, jos oppilaat saavat istua kenen kanssa haluavat. Lisäksi pitää hypätä yhtenään ojentamaan lapsia, jotka painivat tms ruokajonossa....
P.s syön nykyään eväitä ja pysyn virkeämpänä koko päivän

Vierailija
10/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ruokaa syövät kuin koululaiset ja maksavat siitä. Jos on ruokavalvoja, saa vähän alennusta. Kahvia ja pullaa ei ole.

Vierailija
11/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei se kouluruoka ole lähellekkään esim. ravintola-lounaan tasoa. Muistan joskus meidän ala-asteella esim. salaatti koostui revityistä salaatinlehdistä ja tölkki-mandariineista. Ravintoarvot varmaan ihan kohdillaan, voi jumalauTA...

Vierailija
12/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:12"]

Ai. Meillä opet maksaa 8€ ateriasta.

[/quote]

älä valehtele! Rumaa.

Vierailija
13/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muukin syö edullisesti, ei vain opettajat...

Vierailija
14/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se parikin euroa on kuule siitä ruoasta liikaa. Sitä paitsi verotusarvolla saa vain valvontaruokailun eli samalla valvot oppilaiden ruokailua. Onko se verrattavissa muiden töiden lounastaukoon, ei ole. Tervemenoa kokeilemaan. Ja en ole opettaja itse, mutta syön usein kouluilla työni vuoksi ja seuraan sitä menoa siellä.

Vierailija
15/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ruokailu taitaa olla siellä opetussuunnitelmassa opetettavana ja valvottavana tilanteena....

Vierailija
16/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin pari kuukautta kouluavustajana ja pääsin kurkkaamaan opettajanhuoneen "kulisseihin" niin kyllä reilu puolet opettajista söi ihan omia eväitä, koska moni ei halua syödä sitä moskaa.

Vierailija
17/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä saan lounaan 2,60, mitäs siihen sanot? T. Opiskelija

Vierailija
18/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta opettajilla pitäisi olla ilmainen ruoka. Meillä on tosi mahtavaa lähiruokaa koulussa ja aina jälkkäriä. Opettajat maksavat 8,5€ ruokailustaan. Itse itken onnesta, kun saan vetää ilmaista ruokaa niin paljon kun napa vetää, koska olen oppilas.

Vierailija
19/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa syödä on poikkeuksetta 45 min! Eikä tarvitse kuin pitää ne omat oppilaat kurissa. Se kyllä onnistuu. Ihan on maha täynnä vielä alkuillastaki . Ei tarvita kuin kevyt iltapala ja se on siinä:). Huomattava luontaisetu.

Vierailija
20/92 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä että missään muissa ammatissa ei ole tällaista etua? Mullakin on, vaikken opeta ketään.