Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mies29 on niin katkera naisille?

Vierailija
18.02.2015 |

Jatkuvasti länkyttää jotain turhaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yleensä ainoastaan yhdestä syystä katkera naisille, ja se syy on että ei saa.

Vierailija
2/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen ymmärtänyt, että M29 olis homo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että et osaa argumentoida häntä vastaan ei tarkoita, että hän olisi "katkera naisille".

Vierailija
4/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ollut narsistimutsin alistama ja siksi alkanut vihata naisia

Vierailija
5/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille hän on katkera siitä, että nämä ovat hyvin usein eri mieltä hänen kanssaan. Teinitytöille taas siitä, että nämä torjuvat hänen lähestymisensä.

Minua kiinnostaisi tietää, mihin Mies29:n lähestymisyritykset johtaisivat, jos joku sattuisikin hänestä kiinnostumaan. Seksiä hän ei halua oman kehonsa vuoksi, joten ehkä hän vain pukisi tytön rimpsuihin, kopeloisi tätä sieltä täältä kuin täytettyä suurnisäkästä ja selittäisi, että sulla ei täälläkään ole tuntoa, tiesitkös sitä.

Vierailija
6/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:47"]Naisille hän on katkera siitä, että nämä ovat hyvin usein eri mieltä hänen kanssaan. Teinitytöille taas siitä, että nämä torjuvat hänen lähestymisensä.

Minua kiinnostaisi tietää, mihin Mies29:n lähestymisyritykset johtaisivat, jos joku sattuisikin hänestä kiinnostumaan. Seksiä hän ei halua oman kehonsa vuoksi, joten ehkä hän vain pukisi tytön rimpsuihin, kopeloisi tätä sieltä täältä kuin täytettyä suurnisäkästä ja selittäisi, että sulla ei täälläkään ole tuntoa, tiesitkös sitä.
[/quote]
Naisen tulisi hoivata mies29 ja tarjota ihailupalveluja

Vierailija
7/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:43"]Se, että et osaa argumentoida häntä vastaan ei tarkoita, että hän olisi "katkera naisille".
[/quote]
en ole argumentoinut häntä vastaan koskaan. :D sivusta vaan seurannut.

Vierailija
8/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen J. Morrison aikoinaan sanoi: women seem wicked when you're unwanted, streets are uneven when you're down. 

Vierailija
9/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies29 - on liian seksikäs! Minulla ainakin aina kastuu pimppi kun luen hänen kirjoituksia tai haaveilen hänestä. N23

Vierailija
10/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:54"]-mies29 - on liian seksikäs! Minulla ainakin aina kastuu pimppi kun luen hänen kirjoituksia tai haaveilen hänestä. N23
[/quote]

mutta et suostu tapaamaan?

Vierailija
11/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:47"]Naisille hän on katkera siitä, että nämä ovat hyvin usein eri mieltä hänen kanssaan. Teinitytöille taas siitä, että nämä torjuvat hänen lähestymisensä. Minua kiinnostaisi tietää, mihin Mies29:n lähestymisyritykset johtaisivat, jos joku sattuisikin hänestä kiinnostumaan. Seksiä hän ei halua oman kehonsa vuoksi, joten ehkä hän vain pukisi tytön rimpsuihin, kopeloisi tätä sieltä täältä kuin täytettyä suurnisäkästä ja selittäisi, että sulla ei täälläkään ole tuntoa, tiesitkös sitä. [/quote] Naisen tulisi hoivata mies29 ja tarjota ihailupalveluja

[/quote]

Aivan. Muistui ikävästi mieleen yksi hänen lempiaiheistaan: "Miksi sairaaloiden ja hoitolaitosten naispuoliset hoitajat eivät tyydytä miespuolisia potilaita edes kädellä, kun ihan varmasti jokainen mies suostuisi tekemään saman naispuolisille potilaille?" Ja sitten hirveä jankkaaminen siitä, että kuinka niin ei.

Vierailija
12/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään katkera mies ole. Mies29 on nainen!

Vierailija
13/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut sitä 16-vuotiasta, vaikka tämä tuli tapaamaan häntä kirjastoon? :) Vituttaisi minuakin.

Vierailija
14/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on vain tyypillinen asperger, joka purkaa muihin sen pettymyksen, ettei maailma toimi hänen ajattelemallaan tavalla, vaan on paljon kaaosmaisempi kokonaisuus. Hänelle esim. naisten yksilöllisten ominaisuuksien tunnustaminen on ihan mahdottomuus, koska tuolloin hänen pitäisi päästää irti omista turvallisista lokeroinneistaan, joissa naiset on ahdettu vain yhteen ja samaan muottiin. 

t. asperger-aikuisen äiti

Vierailija
15/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M29 on luultavasti mielenterveysongelmainen.

Vierailija
16/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:14"]

[/quote]

jos hän on se henkilö (Teemu Kuopiosta), joksi hänet monet on jo tunnistaneet, niin niitä hänellä todella riittää. Hän on mt-ongelmien vuoksi sairaseläkkeellä ja rikosrekisteristäkin löytyy merkintöjä. Kovin moni ei livenä jäisi kuuntelemaan hänen juttujaan, koska mt-ongelmat ovat niin pahasti esillä, mutta netissä ihmeen moni jaksaa niistä provosoitua. 

t. kuopiolainen

Vierailija
17/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et kysy tuota häneltä itseltään? ei me voida vastausta tietää.

Vierailija
18/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:14"]

[/quote]

jos hän on se henkilö (Teemu Kuopiosta), joksi hänet monet on jo tunnistaneet, niin niitä hänellä todella riittää. Hän on mt-ongelmien vuoksi sairaseläkkeellä ja rikosrekisteristäkin löytyy merkintöjä. Kovin moni ei livenä jäisi kuuntelemaan hänen juttujaan, koska mt-ongelmat ovat niin pahasti esillä, mutta netissä ihmeen moni jaksaa niistä provosoitua. 

t. kuopiolainen
[/quote] Kerrotko lisää mitä tiedät Teemusta? Mielenkiinto heräsi.

Vierailija
19/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:12"]No hän on vain tyypillinen asperger, joka purkaa muihin sen pettymyksen, ettei maailma toimi hänen ajattelemallaan tavalla, vaan on paljon kaaosmaisempi kokonaisuus. Hänelle esim. naisten yksilöllisten ominaisuuksien tunnustaminen on ihan mahdottomuus, koska tuolloin hänen pitäisi päästää irti omista turvallisista lokeroinneistaan, joissa naiset on ahdettu vain yhteen ja samaan muottiin. 

t. asperger-aikuisen äiti
[/quote]Olen naimisissa asperger-miehen kanssa ja hän ei mitenkään pyri lokeroidaan naisia Se on mielestäni ihana ominaisuus hänessä, hän ei kannata mitään tiukkoja sukupuolirooleja tms. Hänessä ei ole siis tippaakaan sovinismia ja olen ajatellut että se johtuu juuri AS:sta.

Ei silti ole poissuljettua että Mies29v olisi asperger-ihminen, sen verran innostunut hän on hamstereistaan. Toinen syy voi olla että hänellä on niin vähän sosiaalisia suhteita.

Vierailija
20/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä varsinaisesti katkera naisille ole. Ehkä enemmänkin maailmankaikkeudelle.

Ajattele kuinka moni nainen on sanonut jotakin ikävää (ikävämpää) miehistä tämän palstan historian aikana. Ainut ero on siinä, että heillä ei ole mitään erottuvaa persoonallisuutta, ovat vain pistäytymässä tai eivät halua käyttää nimimerkkiä.

Vertaileva esimerkki:

-Minä sanon, että naiset eivät pidä asiasta X. Tulee hirveästi alapeukkuja, vaikka se ei ole loukkaavaa.

-Nainen sanoo, että miessukupuoli tai joku miehen ulkonäköominaisuus, ruumiinosa tms. on naurettava tai hirveä. 50 yläpeukkua.

Kumpi noista on siis katkera? Olen ennenkin yrittänyt kysyä, mitä kauheaa siinä on, jos jonkun mielestä pojat pitävät energiajuomista enemmän kuin tytöt. Tuo on siis vain esimerkki sellaisista asioista, mistä minulla on mielipiteitä. Mielenkiintoista tässä on se, että ihan tavalliset, kivannäköiset ja ei-yksinäiset, ei-traumatisoituneet naiset jakelevat noita negatiivisia mielipiteitä miehistä niin auliisti kuin tekevät, mutta me yksinäiset miehet kuitenkin asiakaspalvelemme enemmän tai vähemmän.

Minun mielestäni yksinäisen miehen katkeruus on kuitenkin ihan normaali ja ymmärrettävä asia. Yksinäinen mies on tavallaan jatkuvien torjuntojen kohteena silloinkin, kun ei edes lähesty. Hänestä ajatellaan negatiivisia asioita, vältellään katsekontaktia ja pelätään pimeän aikaan. Kun yksinäinen mies näkee yksinäisen naisen yöelämässä, hän miettii ehkä jotakin kaunista asiaa, mutta nainen saattaa miettiä, millaista väkivaltaa tekisi miehelle, että pääsisi karkuun. Pitkän ajan kuluessa sellainen voi pilata mielenterveyden. Tavallinen mies ei juurikaan saa ikinä validaatiota itselleen ja sukupuolelleen paitsi parisuhteessa ja harvinaisissa pikasuhteissa. Tavalliselle miehelle nuo negatiiviset kokemukset ovat siis kymmenen kertaa yleisempiä kuin positiiviset. Jos niitä parisuhteita tai pikasuhteita ei ole, niin minkä perusteella mies voisi rakentaa positiivisen naiskuvan? En tiedä, mutta joiltakin se silti onnistuu. On minunkin naiskuvani siihen nähden aika positiivinen ja viaton ja vain pehmentynyt ajan kanssa, vaikka mitään positiivisia kokemuksia ei ole tullut mielipiteitä muuttamaan. Ehkä ihmiseen mahtuu vain tietty määrä negatiivisia tunteita.

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän