Miksi kukaan haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa?
Kommentit (17)
Koska miehetkin on yksilöitä. Oma mies on ainakin ihana ja huolehtivainen
Se ei oo muiden vika jos oma ymmärrys ei riitä.
No aika hiton moni haluaa. Ikävä että olet itse valinnut vain huonoja kumppaneita ja se toimii nyt sitten polttoaineena miesvihaasi.
No en ainakaan naisen kans haluaisi. Kiukuttelua hormonikierron mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Tuohon auttaa että sanot naiselle suoraan että mullehan ei kiukutella. pidä puolesi. Noin mieheni aina tekee, jos alan jotain turhaan kiukutella. Minusta ihanaa ja miehekästä.
Jaa. No minulla on ollut parisuhde oman mieheni kanssa yli 30 vuotta. Hyvä valinta. Ja poikalapsenkin olemme saaneet aikaiseksi. Hieno mies tuli hänestäkin.
No ei sun ole pakko. Joten mikä tässä on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon auttaa että sanot naiselle suoraan että mullehan ei kiukutella. pidä puolesi. Noin mieheni aina tekee, jos alan jotain turhaan kiukutella. Minusta ihanaa ja miehekästä.
Minäkin sanon aina, etten ole spermaviemäri ja jos kaipaa hedelmätöntä naista, niin miehilläkin on pari aukkoa. Ja että en nuku miesvauvan vieressä, ainoastaan oikean lapsen. Hyvin tehoaa
Ei tarvitsekaan. Siis tajuta eikä ruveta parisuhteeseen kenenkään kanssa.
Minä haluaisin - rakkaudesta ja halusta.
Miehet asuvat mieluummin karhun kanssa kuin naisen kanssa.
Onko nääkin aloitukset jotain Venäjän propagandaa, millä lietsotaan suomaisia miehiä ja naisia toisiaan vastaan? Tämän tyylinen aloitus on usein täällä.
Parempi kun vaan lesboillaan kaikki
Minä ainakin haluan. Mmmmhhhh, ihanaa kjyrpää, njam... Aaaah, kullia, uuh Mmhh, lisää lisää.
Mamma
On todella onnenkauppaa saada hyvä parisuhde. Näin keski-ikäisenä, kun takana on useampi seurustelusuhde, sekä yksi tai kaksi pitkää suhdetta, minä ja useimmat naispuoliset ystäväni olemme sitä mieltä, että yksin on paras. Miehiä voi tapailla, mutta saman katon alle ei kannata muuttaa, ellei ole 110% varma.
Tiedän useammastakin onnellista esittävästä pariskunnasta asioita, jotka kertomalla voisin tuhota heidän perheensä. En toki tee sitä. Mutta siis todella moni naimisissa oleva perheenisä pettää. Myös ne, joista ei ikinä uskoisi.
Eivät halua jättää vaimojaan, varmasti rakastavat vaimojaan, mutta vaimo on se arkinen taloushyödyke, ja huvi haetaan muualta.
Eräs lesbo ahdisteli minua, vaikka tietää että seurustelen miehen kanssa. Oli kysellyt mieheltäni minusta. Jos joku hiipii taakse hönkimään, se on yhtä ahdistavaa oli hiippari mies tai nainen. Pitkittyessään eukon pakkomielle on karseaa. Lesbot voi olla hulluja.
En minäkään. Tai poikalapsen