Juha Sipilän poika kuoli! :(
Kommentit (176)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:32"]
Miksi hän kertoo sen julkisuuteen ?
[/quote]
Koska hän on poliitikko ja julkisuudessa on parempi kertoa itse. Jos ei itse kerro, toimittajat kaivavat syyt esiin, miksi Sipilä on perunut tämän päivän tapaamiset ja tekevät aiheesta isommat otsikot.
[/quote]Eivät kerro henkilökohtaisia asioita. Eikä se mitään menoja voi perua ilman työnantajan lupaa.
[/quote]
Minkä työnantajan? SIpilä on yritysjohtaja eli oma työnantajansa. Lisäksi kansanedustaja joiden menot ja tulot kiinnostaa lehtimiehiä vain kerran vuodessa kun tehdään tilastoja kansanedustajien poissaoloista ja taksimatkoista.
Pikemminkin voidaan ihmetellä jos puoluejohtaja rupeaa perumaan näitä vaaleja edeltäviä puheenjohtajatenttejä yms.
[/quote]Miksi sen mitään perua pitää. Hautajaiset pidetään yleensä sunnuntaisin
[/quote]
Hautajaisia pidetään ihan jokaisena päivänä viikosta. Olen viisissä käynyt eikä yksikään ollut sunnuntaina.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:33"] [quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:31"] Montako on lapsia? Lestadiolaisiahan ovat? [/quote]Luterilaisia ja viisi lasta. [/quote] Rauhansanalaisia [/quote] Rauhansanalaiset ovat lestadiolaisia.
[/quote]Mikä taas on aivan eri asia kuin jos olisivat vanhollislestadiolaisia. Sitä ei ulkopuolisten ole helppo ymmärtää. Itse vanhollislestadiolaisena en koe uskonveljeyttä/sisaruutta muiden lestadiolaissuuntausten kanssa. Eivät usko samalla lailla ja eri näkemykset vaikka juuri tuosta ehkäisyasiasta.
Todella surullista. Osanottoni. Minullekin tuli kyllä valitettavasti mieleen, että tämä tragedia tulee jollain lailla vaikuttamaan tiettyjen ihmisten äänestyskäyttäytymiseen. Näin se vain menee.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:31"] Montako on lapsia? Lestadiolaisiahan ovat? [/quote]Luterilaisia ja viisi lasta. [/quote] Eivät ole luterilaisia.Lestoja.
[/quote]Lestadiolaiset ovat luterilaisia. Yleissivistystä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:31"] Montako on lapsia? Lestadiolaisiahan ovat? [/quote]Luterilaisia ja viisi lasta. [/quote] Eivät ole luterilaisia.Lestoja.
[/quote]Yllätys yllätys, tietoisku sinulle: lestadiolaiset ovat luterilaisen kirkon sisäinen herätysliike eli kyllä vain ovat kuin ovatkin luterilaisia.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:32"]Miksi hän kertoo sen julkisuuteen ?
[/quote]
Tapaamisia on peruttu, varmasti niille on hyvä olla joku perustelu. Ja miksi salata tuollaista tietoa joka kuitenkin ennemmin tai myöhemmin 'paljastuu'. Avoimuus on myös yksi tapa vältää spekulointia sillä miksi tapaamisia on peruttu, mitä on tapahtunut jne.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:27"]
Kyyneleet tuli silmiin. En osaa kuvitella mitään surullisempaa kuin oman lapsen menetys.
[/quote]
Teillä taitaa olla tippa linssissä jatkuvasti? Afganistanissa kuoli viime vuonna 3700 siviiliä ja port-au-princessä vähän aikaa sitten viisitoista karnevaalijuhlijaa. Nämä näin otsikoiden pikasilmäyksellä.
[/quote]
Niin ja kaikki pienet lapset jotka kuolee päivittäin nälkään ja sairauksiin... ja ihmiskaupan uhreina... mutta suomalaisen poliitikon aikuinen lapsi on toki tärkeämpi.
Anteeksi vaan, mutta aika kuvottavaa.
[/quote]
Oman maan kansalainen, näöltä ja toiminnastaan tunnettu on aina lähempänä ajatuksissa kuin mulle nimetön, tuntematon ja kasvoton jossain kaukana. Jos sulla olisi yhtään läheistä, vaikka naapuria, huomaisit eron tuntemattoman ja tunnetun välillä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:51"]
[/quote]
Koska hän on poliitikko ja julkisuudessa on parempi kertoa itse. Jos ei itse kerro, toimittajat kaivavat syyt esiin, miksi Sipilä on perunut tämän päivän tapaamiset ja tekevät aiheesta isommat otsikot.
[/quote]Eivät kerro henkilökohtaisia asioita. Eikä se mitään menoja voi perua ilman työnantajan lupaa.
[/quote]
Minkä työnantajan? SIpilä on yritysjohtaja eli oma työnantajansa. Lisäksi kansanedustaja joiden menot ja tulot kiinnostaa lehtimiehiä vain kerran vuodessa kun tehdään tilastoja kansanedustajien poissaoloista ja taksimatkoista.
Pikemminkin voidaan ihmetellä jos puoluejohtaja rupeaa perumaan näitä vaaleja edeltäviä puheenjohtajatenttejä yms.
[/quote]
Etkö voisi mennä provoilemaan johonkin muuhun ketjuun? Vai oletko niin nuori tai työelämästä vapautettu, että et oikeasti ymmärrä? Oman lapsen kuolema on peruste erittäin pitkälle sairauslomalle.
[/quote]
No, katsotaan kuinka pitkän sairausloman pitää. Veikkaan, että vaalien kolkuttaessa ovella hänet nähdään viimeistään viikon kuluttua vaalikentillä.
Kamalaa, 22v terve nuorimies menee johonkin rutiinileikkaukseen ja kuolee siihen :(
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:32"]Miksi hän kertoo sen julkisuuteen ? [/quote] Tapaamisia on peruttu, varmasti niille on hyvä olla joku perustelu. Ja miksi salata tuollaista tietoa joka kuitenkin ennemmin tai myöhemmin 'paljastuu'. Avoimuus on myös yksi tapa vältää spekulointia sillä miksi tapaamisia on peruttu, mitä on tapahtunut jne.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä, mutta yleensä nämä hoidetaan avustajan tekemän tiedotteen kautta. Nyt poliitikko on itse kirjoittanut asiasta omaan blogiinsa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:22"]Miksi se on teistä surullista?
[/quote]
Tunteeton psykopaatti
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Etkö voisi mennä provoilemaan johonkin muuhun ketjuun? Vai oletko niin nuori tai työelämästä vapautettu, että et oikeasti ymmärrä? Oman lapsen kuolema on peruste erittäin pitkälle sairauslomalle.
[/quote]
No, katsotaan kuinka pitkän sairausloman pitää. Veikkaan, että vaalien kolkuttaessa ovella hänet nähdään viimeistään viikon kuluttua vaalikentillä.
[/quote]
Yllätys yllätys, työelämässä ei aina voi pitää niin pitkää sairauslomaa kuin mihin olisi oikeutettu. En minäkään ole voinut aina pitää saikkuja, vaikka olen jotain ihan muuta kuin suuren puolueen puheenjohtaja vaalikeväänä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:27"]
Kyyneleet tuli silmiin. En osaa kuvitella mitään surullisempaa kuin oman lapsen menetys.
[/quote]
Teillä taitaa olla tippa linssissä jatkuvasti? Afganistanissa kuoli viime vuonna 3700 siviiliä ja port-au-princessä vähän aikaa sitten viisitoista karnevaalijuhlijaa. Nämä näin otsikoiden pikasilmäyksellä.
[/quote]
Niin ja kaikki pienet lapset jotka kuolee päivittäin nälkään ja sairauksiin... ja ihmiskaupan uhreina... mutta suomalaisen poliitikon aikuinen lapsi on toki tärkeämpi.
Anteeksi vaan, mutta aika kuvottavaa.
[/quote]
Oman maan kansalainen, näöltä ja toiminnastaan tunnettu on aina lähempänä ajatuksissa kuin mulle nimetön, tuntematon ja kasvoton jossain kaukana. Jos sulla olisi yhtään läheistä, vaikka naapuria, huomaisit eron tuntemattoman ja tunnetun välillä.
[/quote]
Näistä useista kommenteista tulee mieleen, että elävätkö monet nykyajan ihmiset niin omassa pikkuelämässään, että mikään ei liikuta heitä ja jos joitakin muita liikuttaa, niin sitä ihmetellään. Surullista. On aivan luonnollista, että mitä lähempänä jotain tapahtuu, sitä enemmän se vaikuttaa. Eivätkö kaikki tajua näin perustavaa laatua olevaa ihmismielen toimintaa? Mutta tulee mieleen, että jos ihminen ei todellakaan tunne mitään yleensä milloinkaan, niin on helppo tuoda keskusteluun jotkut kaukaiset tapahtumat ja syyllistää ihmisiä siitä, että hei, miksi ette sure 10 000 km päässä tapahtunutta.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Yllätys yllätys, työelämässä ei aina voi pitää niin pitkää sairauslomaa kuin mihin olisi oikeutettu. En minäkään ole voinut aina pitää saikkuja, vaikka olen jotain ihan muuta kuin suuren puolueen puheenjohtaja vaalikeväänä.
[/quote]
Ei häntä kukaan velvoita viikon kuluttua toreille seisomaan mummoja jututtamaan, mutta katsokaa vaan, siellä se on.
[/quote]
Koska vaalit.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:31"]
Montako on lapsia? Lestadiolaisiahan ovat?
[/quote]Luterilaisia ja viisi lasta.
[/quote]
Luterilaisia ne lestadiolaisetkin ovat.
Väärin ilmoitettu? Olisi pitänyt olla avustajan julkaisema tiedote jos sitäkään, eikä kirjoitus blogissa? Kyllä te olette sairaita ihmisiä. Sipilän lapsi on kuollut ja te yritätte väkisin vääntää, että Sipilä tekee jotain vaalitemppua. Keskustan kannatus oli tämän aamun gallupissa 26%, aivan omalla kymmenluvullaan. Ja te pelkäätte että kepu saa ääniä tästä hyvästä. Häpeäisitte hullut.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:27"]
[/quote]
[/quote] ei vois vähempää kiinnostaa!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sipilä on puoluejohtaja. Työnantaja Suomen keskusta. Yritysjohtajana hän ei tällä hetkellä toimi.