Juha Sipilän poika kuoli! :(
Kommentit (176)
Miksette te "empaattiset" "surijat" sure niiden puolesta, jotka eivät koskaan saa lasta! Luuletteko niiden elämän olevan helppoa?
Nuoriahan käsittääkseni Sipilät vielä ovat, että jos haluavat vielä uuden lapsen, niin se ei liene mahdotonta. Ja jos ovat lestadiolaisia vielä niin asia on mutkaton siinäkin mielessä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:05"]
Miksette te "empaattiset" "surijat" sure niiden puolesta, jotka eivät koskaan saa lasta! Luuletteko niiden elämän olevan helppoa?
[/quote]Niin miksi lapsen menettäminen tuntuu olevan isompi asia kuin se ettei koskaan saa sitä ??
Niin no se on vaan elämää. Itse olen tottunut kärsimään joten ei tunnu hirveästi mikään enää miltään. Ei kait ihmiset luule että elämä on pelkkää uraa, onnea ja ylämäkeä? Sellaistahan se elämä on. Kun selviää vanhasta, tulee uutta paskaa tilalle. Onhan tämä ikävää, mutta elämä on raakaa. Milloin tahansa voi alkaa alamäki, kenellä tahansa. kuka täältä enää mitään odottaa?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:01"]
Ilkeyksien latelijat voivat miettiä kyseisen tapahtuneen omalle kohdalleen tapahtuvaksi ja mennä katsomaan peiliin. Suru lähiomaisen kuoltua on äärimmäisen henkilökohtainen asia.
[/quote]
Äärimmäisen henkilökohtainen asia, joka on vuodettava heti sosiaaliseen mediaan.
Ei kuitenkaan niin henkilökohtainen, etteivätkö jeesustelevat "kanssasurijat" tulisi korppikotkina haaskalle sillä verukkeella että melkein tunsivat uhrin, koska sen isä on tv:stä tuttu. Surija on siis melkein julkkis itsekin, kun vetää itkuvirttään.
Ilkeyksien latelijat voivat miettiä kyseisen tapahtuneen omalle kohdalleen tapahtuvaksi ja mennä katsomaan peiliin. Suru lähiomaisen kuoltua on äärimmäisen henkilökohtainen asia.
[/quote]
Jos näin on niin miksi tuollaisesta asiasta pitää blogata ja twiitata heti sen tapahduttua?
Ehkä on kuitenkin fiksumpaa kertoa itse, kuin se, että lehdistö kuulisi asiasta muualta ja vetäisisi lööpit: Juha Sipilä yritti salata poikansa kuoleman!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:17"]
[/quote]
Jos näin on niin miksi tuollaisesta asiasta pitää blogata ja twiitata heti sen tapahduttua?
[/quote]
Shokki ja järkytykstila voi olla niin suuri, ettei asianosainen ole oikeasti tunnetasolla edes pystynyt vielä asiaa tajuamaan. Sunnuntaina poika oli ollut vielä laskiaisriehassa terveenä. Keskiviikkona kuollut.
Onko täällä oikeasti näin typerää porukkaa, vai liikkuuko täällä vain yksi trolli ilkeilemässä vakavan asian äärellä?
.
Juha Sipilä on asemansa vuoksi velvollinen ilmoittamaan, mikäli työnteolle tulee esteitä. Nyt niistä pahin on sattunut hänen kohdalleen. Mitä ihmeellistä siinä on, että Sipilä tiedotti asiasta itse, sosiaalisen median välityksellä? Niin olen nähnyt yksityishenkilöidenkin tekevän, onhan se helppo ja nopea tapa tavoittaa suuria määriä ihmisiä. Itse olisin pitänyt sitä hieman kylmänä lähestymistapana, että olisi tiedottanut asiasta vain "virallisesti" ilman mitään omaa kommenttia.
.
Surullinen olen myös teidän puolesta, jotka eivät osaa tällaisen asian edessä nöyrtyä ja edes hiljentyä, jos typerät ajatukset valtaavat pääkoppanne:/ Tuollainen kertoo vain omasta surkeasta jamastanne.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:47"]
Miksi ei kerrota hoidettiinko poikaa ykstyisellä?
[/quote]
Mitä väliä sillä on? Mitä teet sillä tiedolla?
Kai nyt ihmiset saa hoidattaa vaivojaan missä haluavat.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:32"]
Sairasta että tällaiseenkin on pakko tulla huutelemaan vaaleista ja ilkkumaan puolueita...kun toinen on menettänyt yllättäen lapsensa ja joutuu siksi perumaan työmenonsa. Minun ääneni menee kokoomukselle mutta ihan samalla tavalla ymmärtäisin ja ottaisin osaa vaikka lapsensa menettänyt poliitikko olisi kommunistisesta puolueesta. Hankkikaa ilkkujat oikeasti käytöstapoja tai olkaa hiljaa. Toinen on juuri menettänyt lapsensa :(
[/quote]
Minä ainakin kirjoitin sekä surunvalittelut että osallistuin keskusteluun vaaleista. Mikä siinä on niin pelottavaa, että ihmisillä tällaiset kysymykset nostavat esiin erilaisia asioita, ajatuksia ja kysymyksiä. Ei tämä ole mikään Juha Sipilän perheen kotisivu. Tämän palstan tarkoitus on keskustella asioista. Onko joku sanonut jotain asiatonta tai törkeää tässä keskustelussa? Keskustelut nyt sattuvat polveilemaan, kun osallistujia on satoja.
Voihan erikseen tehdä aloituksen, jonka otsikko on "Suruvalitteluja Sipilöille", jos sellainen halutaan.
[/quote]
Öö, kyllä? Lälläteltiin mm. että kerjää sympatiapisteitä suru-uutisella nyt kun vaalit on tulossa yms rakentavaa. Jokainen varmaan ymmärtää että asiallinen keskustelu on ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:32"]
Älkää nyt tuomitko vaikka kysynkin mikä leikkaus kyseessä? Kysyn koska oma lapsi menossa leikkaukseem ja pelottaa. .
[/quote]
Tämä.
Haluaisin tietää, vaikka kaikissa leikkauksissa riskinsä onkin. Oli kuitenkin aikuinen kysymyksessä ja ilmeisesti perusterve (?).
[/quote] kiireellinen sektio yli 43 v
[/quote] tarkoitan että sektiokaan ei oo vaaraton, voi tulla komplikaatioita jne
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:41"]
Tämä ketju taas todistaa miten vieraantuneita ihmiset ovat kuolemasta.
[/quote]
Tämä ketju todistaa myös sen, että hävettää ihmisten ilkeily tälläkin asialla. Ei ole ihan terveitä osa porukasta täällä:(.
Eiköhän Sipilän ollut pakko kertoa uutinen heti. Muuten olisi ihmetelty peruutettuja aikatauluja jne. Antakaa nyt vähän armoa.